-Most,hogy mindenki kiölelgette-szeretgette magát,mehetnenk a pályára!-türelmenkedett Calum,mire csak szemforgatást kapott cserébe.
-Jólvan,megyünk már!-Ashton csititotta de még mindig nem engedtek el.
-Persze! De akkor engedjétek el Sophie-t!-mormogta az orra alatt.
-Megint mi bajod van? Kurvára elegem van abból hogy mindig mindenbe belekötsz,bármit teszek!
Mit ártottam neked?-ordítottam rá mire mindenki elnémúlt. Újra.
-Semmit!-válaszolta,de bennem még jobban felment az a "bizonyos" pumba.
-Ha nem lenne semmi bajod velem akkor nem bánnál igy velem!-szaporán vettem a levegőt és próbáltam magam lenyugtatni. Kisebb,nagyobb sekerrel.-Tudod mit? Nem érdekel. Csak egyett szeretnék tőled kérni,ne szólj bele semmibe amit én csinálok?-bólint.-Köszönöm!
Nem szóltam semmit,csak felcaplattam a szobámba,hogy átöltözzek. Bezártam a szoba ajtómat,hogy senki nem jöjjön be amig öltözök. Szekrényemből,előtúrtam a a kedvenc shortomat és egy szürke pólót amit beletűrtem a nadrágomba.
Nike cipőmet,elővettem és felvettem. Hajamat a fejem tetején osszefogtam egy szoros kontyba.
A táskámba tettem izzadásgátlót,meg egy tiszta váltó ruhát,hátamra kaptam majd lementem a fiúkhoz,akik még átöltöztem a telefonomat piszkálták.
-Rakjátok le!-kiáltottam fel,majd odarohantam hozzájuk,hogy elvegyem tőlük sikertelenül.
-Hogy kell ezt bekapcsolni?-értetlenkedett Mikey. Kivettem a kezeből,majd oldalt meg nyomtam a kis bekapcsológombot,aminek következtében világitani kezdett,felodottam mert tudtam hogy az lesz a következő kérésük.
-Tessék!-nyomtam vissza Mikey kezébe aki hálásan vissza vigyorgott rám,és a többek a telefon láttán egymás szavába vágva nyomkodták.
-Te ez milyen telefon?- Ashton tette fel a kérdesét.
-Sony Xperia Z5.
-Azta,de jó-mondta,majd vissza adta.
-Köszi,de amúgy megyünk?
-Ahha,persze!- felálltak,majd elindultunk.
Út közben felhivtam Milly-t,miszerint lenne kedve velünk focizni,lelkesen mondogatta:igen,igen,igen!
Elmondtam melyik pályára,megyünk,és majd ott találkozunk. A stadion előtt,Milly már ott volt,és egy csontropogtato ölelésben,részesitettük egymást.
Bent,elosztottuk a csapatokat,természetesen,Milly és én egy csapatba kerültünk,de mivel a fiúk többen voltak,igy Mike át jött hozzánk önként.
Nagyon jól szórakoztunk,de Mikenak dolguk volt igy hamarabb,haza mentünk a tervezettnél,de megbeszéltük hogy mindenképp megismételjük.