18-Calum barátnője

166 5 7
                                    

A csók óta Luke nem is keresett. Na mintha én is annyira törtem volna magam hogy felhívjam.
Kicsit rosszul ezereztem magam,de ahányszor rágondoltam bizsergés fogott el,amit nem tudtam hova tenni.
Kicsit bizarr mert én nem szeretem Lukeot.
Lassan kimásztam az ágyamból,belenéztem a tükörbe megilyedtem saját magamtól.
Mégjohogy egyedül vagyok otthon.
Belebújtam a nyuszis mamuszomba,amit imádok. Meleg és kényelmes.
Konyhába cammogtam és szite belemásztam a hütőbe,kaját kerestem.
-Jó reggelt!-annyira megilyedtem hogy meg a fejemet is bevertem.
Hang irányába néztem és Luke ott ült az asztal és Starbuckos kavét ivott.
Végig nézett rajtam és az alsó ajkát beharapta. Egy fehér top és egy francia bugyi volt rajtam. Tekintetét újra végig vezette rajtam,ami meg akadt a mellemnél. Összekulcsoltam a kromatva mellem alatt igy megemelve oket,persze hogy megjobban bámulta. Feladóan sohajtottam és újra behajoltam a hütőbe kajáért.
-Jo a segged. Tetszik!-egyre mérgesebb lettem. Ledobtam a kaját a pultra és a szobámba rohantam hogy felvegyek valami ruhát.
-Ne már....ne öltözz át,tökre jó voltál úgy. -Luke a szobám ajtajánál állt.
Felsőt a mellemhez szorítottam.
-Menj ki!-parancsoltam rá,de ő nem mozdult. -Át szeretnék öltözni!
Nagyot sóhajtott és kiment. Becsuktam sőt bei s zártam az ajtót utána hogy még véletlenül se tudjon bejönni. Felkapkodtam magamra a ruhákat,megfésülködtem. Kint Luke ott állt az ajtónál lebigyesztett ajkakkal.
-Bezártad az ajtót.-ahogy lebiggyesztetette az ajkát tökre aranyosan nézett ki.
-Mégjohogy be!-horkantottam. -Féltem hogy bejössz és leselkedsz!
-Gonosz vagy!-játszotta a sértettet
-Örülök neki!-halvány mosollyal az arcomon paskoltam meg a vállát.
Lementem konyhába és elkezdtem csinálni a kaját. Megkentem a kenyeret vajjal tettem rá felvágottat,paprikat paradicsomot. Mellé föztem teát,amit a kedvenc bögrémből ittam,ami Micimackós. Luke halkan nevetni kezdett mire én egy furcsa tekintettel néztem rá.
-Mit nevetsz?-egyszerűen nem értettem mi olyan vicces.
-A bögréd...-próbálta visszafogni a nevetesét de nem nagyon ment neki,igy olyan volt mintha fulladozna.
-Hé,ne nevesd ki a bögrém jó?-durcásan meredtem rá.
-Jó nem fogom na!-ígérte meg.
Összehüzott szemmel meredtem rá és ittam bele a teámba.
-Amugy te hogy-hogy itt?-kiváncsiskodtam.
-Baj hogy ide jöttem? Mert ha igen akkor el is mehetek!-szadkozott.
-Jaj nem azert mondtam,csak kiváncsi vagyok!-vontam vállat es a bögrémet kezdt piskálni.
-Többiek mondták hogy jöjjek el érted mert Calum fontosat akar mondani.-mosolygott
-Rendben,akkor egy pillanat és mehetünk. -Felálltam az asztaltól és a mosogatóba raktam a bögrém és a tányérom.
Szekrényemből,kivettem egy szaggatott farmert és egy neon zöld polót. Hajamat megfésültem és felkontyoltam. Fogat mostam. Az arcomra tettem egy kis alapozót és szempillaspirált,nem szeretem magam agyon sminkelni.
Telefonomat,irataimat,zsebkendőt,pénzt a táskámba tettem.
Lent felvettem a feket Vansomat.
Luke amint látta kész vagyok,elindultunk ki a kocsiahoz amibe beszalltunk.
-Tudod kit akar bemutatni nekunk?-kérdeztem
-Fogalmam sincs,nekem is ezt mondta csak.- vont vállat
-Értem.-ablakon kezdtem el kifele bámulni
Nem sokat autoztunk mire megerkeztünk. Egy bazinagy ház,erkéllyel!
Luke összekulcsolta a kezünket és úgy mentünk be.
Mindenki a kanapén ült,Cal mellett egy lány ült.
- Most jogy igy mindenki összegyült,szeretnem bemutatni barátnőmet,Noraht!

Draga nori orulhetsz
(Blackqueenke)😘❤

Beautiful Lies(l.h) 🔸Befejezett🔸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin