Luke szemszöge
Sosem gondoltam volna hogy álbarátnőm lesz.
Hisz' tény és való hogy szeretem a nőket,de könyörgöm 23 éves vagyok,hadd élvezzem ki még a fiatalságomat. Apám sokszor mondta hogy ez így nem lesz jó,fejezzem be,hiszen mindig miattam zengett a média. Leszartam apám vélémenyét,és nem érdekelt semmi es senki,ezt viszont megelégelte,és közölte velelm hogy albaratnom lesz.
Mondanom sem kell,teljesen kikeltem magamból. Nehogymár ő szóljon bele az életembe.
Tudtam hogy hiába fogok őrjöngeni nem lesz jobb semmivel sem,bele kelett törődnöm.
Amikor eljött az a nap,amikor találkozni kellett vele,megilyedtem hiszen nem tudtam elképzelni hogyan nézhet is ki. Eljátszottam a gondolattal hogy hogyan is nézhet ki.
Kövér? Vékony? Szép? Csinos?
Atztán mikor apa leparkolta háznál,szószerint beszartam.
Nem akartam bemenni,könyörögtem,nem hatottam meg csak lerendezte egy annyival hogy:magadnak köszönheted
Hát kössz! De tényleg!
Bent leültünk a kanapéra,majd vártunk. Pasi,-akit Nathaniel-nek hivnak-szólt a lányának hogy jöjjön le.
Hát,mindenre számitottam csak erre nem. Szép volt sőt,mi több gyönyörű.
Hosszú barna haja volt,ami a derekáig ért. Szép barna szemei,gyönyörű arca.
Lábait egy kék farmerba bujtatta,ami kiemelte csodás kerek fenekét. Fehér haspólót viselt,ami alól kilátszott a lapos hasa.
Fészkelődtem a helyemen hiszen egy kicsit beinditotta a fantáziámat,miket csinálnék vele.
Kikötözném az ágyhoz és keményen......ELÉG!
Leült apja mellé lábait keresztezte.
Éreztem tekintetet rajtam,mire oda kaptam a tekintetem és egy pimasz mosolyt vetettem rá. Őzike barna szemei,kikerekedtem,majd elpirultan lehajtotta a fejét.
Azt hiszem kalandos hónapok elé nézünk..