POV Niall
Ik hoorde Denise wel huilen, ik sliep naast haar kamer. In de middag was het maar een beetje gesnik. Maar als ze dacht dat iedereen sliep.. Dan hoorde je haar de hele avond huilen.. Ja, ik was echt razend op Zayn. Hoe durft hij mijn bloedeigen zusje zo te kwetsen. Ik ben echt heel boos op hem. Zayn komt ook bijna nooit meer naar buiten. Of hij zit in zijn eigen kamer, niemand weet wat hij daar doet. Soms in de avond is hij weg, dan is hij naar The Paradise. Het is een discotheek.. Hij komt laat thuis en als hij thuis is is hij dronken. Zelf zit ik ook met een grote vraagteken sinds gisteren. Wat bedoelde Melanie hier mee? Ik haalde mijn mobiel weer uit mijn zak. Ik kijk automatisch eerst op twitter. Tot mijn verbazing zie ik bij mijn vermeldingen bijna allemaal dezelfde vraag :
'Is de ruzie zo erg tussen Niall en Zayn dat One Direction uit elkaar valt? @zaynmalik @louis_tomlinson @NiallOfficial @harry_styles @real_liam_payne'
Wowowow, wat dachten de directioners? Dat One Direction uit elkaar valt !? Tuurlijk niet !
Snel begin ik met een tweet te typen.
'One Direction blijft gewoon bij elkaar, Alles voor de Directioners :)' Ik besluit niks te zeggen over de ruzie van mij en Zayn. Denise is de laatste tijd ook veel in het nieuws gekomen. Ik besluit toch even te kijken wat ze over mijn zusje zeggen. Ik weet zeker dat ik haat zal zien, maar dat heb ik zelf ook gehad. Als ik naar de tweets kijk die haar vermelden staar ik met open mond naar het scherm.. Doodsbedreigingen en echt teveel haat.. Nog meer dan mij.
'Je bent echt een wannabe, je denkt dat je alles bent omdat je het zusje van Niall bent.'
'Ik snap dat Zayn je niet wilt, je bent zo nep als een barbie.'
'Je krijgt alleen lieve tweets omdat ze dan dichter bij One Direction komen, iedereen gebruikt je!'
Dit gaat echt te ver. Hoe durven ze.. Ik begin weer een nieuwe tweet te typen.
'Waarom mijn zusje haten die jullie nooit iets heeft aangedaan. Denise is het liefste zusje wat je ooit kan wensen!' Ik link haar er nog even bij en klik dan op 'verzenden'. Meteen krijg ik vermeldingen maar die klik ik weg zonder te kijken. Ik moest van mezelf nog met Melanie praten. Ik scroll door mijn contacten en klik op haar naam. Ik begin haar te bellen. Ze wijst het de heletijd af. Fijn.. Ik kijk of ze online is op WhatsApp. Ik zie meteen dat ze me niet heeft geblockt. Dat is dus wel een pluspunt. Ik begin een berichtje te typen.
Lieve Melanie, wil je me asjeblieft niet blockeren? Ik weten wat er met je is. Wat heb ik fout gedaan, vertel het me.. x Niall.
Nu maar hopen dat ze me niet blockt. Ik zie haar nu 'online' staan. Ik ben nieuwsgierig wat ze zegt, zou je wel wat terug zeggen eigenlijk?
'Nialler, je hebt me laten zitten voor Megan. Megan is de dood ingegaan door mij.'
Ik kijk naar het berichtje. Is dat wel zo? Tuurlijk is het zo.. Megan kwam in mijn leven, kwam in mijn hart. Ze kwam ook niet uit mijn hart. Maar doordat ik Megan zoveel aandacht gaf aan Megan was ik het meisje vergeten die gepest werd.. Melanie is een prachtig meisje. Ik bijt op mijn lip, een volle laag schuldgevoel voel ik op komen. Wat bedoelde ze met dat Megan de dood is ingegaan door haar?
'Sorry Melanie, het spijt me echt heel erg. Hoebedoel je dat Megan de dood is ingegaan door jou?'
Ik staar naar mijn scherm.. Wachtend op haar reactie.
'Ik wou dood, ik wou dood van deze wereld. Ik wou weg van al mijn gevoelens. Ik zag een auto aankomen rijden. Ik greep mijn kans en ging op de weg staan. Ik hoorde Megan nog gillen dat ik aan de kant moest. Ik voelde een klap en alles werd zwart. Megan sprong voor me en kreeg de pijnlijkste klap. Ze was opslag dood..'
Ik kijk naar het berichtje, vol ongeloof. Dit kon niet... Megan gaf altijd meer om andere dan om haar zelf. Maar dit...? Ik voelde dat mijn wangen natter werden.
'Waarom wou je dood..?'
Ik moest het gewoon weten waardoor ze dood wou.
'Ik hield van je Niall Horan, maar je vergat me. Je had alleen maar oog voor Megan. Ik werd weer gepest. Ik werd getreiterd. Maar jij zag het niet, jij wilde me niet meer kennen..'
Ik huilde nu hardop. Melanie wou dood door mij..
JE LEEST
You've always hated me
FanfictionZayn Malik Fanfiction De 17-jarige Denise Horan woont samen met haar ouders in een huisje in Mullingar. Nu het eindelijk zomervakantie is en de tour is afgelopen, komt Niall bij hun intrekken. Wist Denise veel dat Zayn mee kwam.. 7 weken met een jo...