Hoofdstuk 25

4.4K 198 16
                                    

POV Denise

'Waarom zo'n grote tas?' Jake wenkt naar mijn tas. 'Eh.. Ik ga een tijdje ergens anders wonen.' Zeg ik zacht. 'Waarom?' Vraagt hij bezorgt. 'Ik wil even alleen zijn van de jongens.' Zeg ik droog. Jake heeft nooit leuk gevonden dat ik samen woonde in de vakantie met 5 andere jongens. 'Waar ga je heen dan?' Ik kijk naar mijn voeten. 'Dat weet ik niet..' Stamel ik. 'Je kan wel intrekken bij mij? Mijn ouders zijn een weekje weg.' Zegt hij glimlachend. 'Echt?' Vraag ik ongelovelijk. 'Ja tuurlijk!' Ik begin te juichen. 'Dankje!' Zeg ik lachend. 'Wil je wat drinken?' Ik knik. 'Doe maar een frappuccino caramel.' Geef ik als antwoord.

--

POV Denise

Als Jake en ik in zijn mega villa zit, kijk ik rond. 'Er is niet zoveel veranderd!' Zeg ik lachend. Hij grijnst. 'Ken je dat plekje nog?' Hij wijst naar de bank voor de openhaard. Ik glimlach bij het idee. 'Dat was de eerste kerstdag, toen we voor het eerst zoende en iets met elkaar kregen.' Zeg ik lachend. 'Dat is al weer half jaar geleden. Ik knik. 

Flashback

Ik en Jake hadden net een sneeuwballengevecht gehouden en we zaten hier met warme chocolademelk met een enorme laag slagroom. Ik leunde met mijn hoofd tegen zijn schouder aan en hij speelde met mijn sjaal. Als we onze chocomel op hebben, slaat hij met zijn andere hand een arm over me heen. Ik glimlachte naar hem. Toen gebeurde het. Hij drukte zijn lippen op die van mij. Vlinders gierde overal in mijn buik. Daarna heeft hij vertelt hoelang hij wel niet verliefd op me was. Daarna heb ik het ook bekend. Sinds dien hadden we. Het was een kerst om nooit te vergeten. 

-einde flashback.

Ik schrik op van mijn gedachten als ik wéér de lippen van Jake op mijn lippen voel. Even denk ik dat dit bij mijn gedachten hoor. Maar dan besef ik dat het nu is. Het is niet meer in de winter waar ik een dikke sweater aanhad. Het is zomer, ik heb een short aan. Ik zoen niet terug, maar ik duw Jake ook niet weg. Ik was in tweestrijd met mezelf. Dan voel ik Jake's handen onder mijn shirt kruipen.

'DENISE, ZEG ER WAT VAN!'

'DENISE DOE NORMAAL, JE WORD ZOMETEEN NOG ZWANGER!'

'DENISE, JE HOUD VAN ZAYN!'

'ZAYN WAS TOCH JE LIEFDE VAN JE LEVEN!?'

Allemaal stemmen.

Van mezelf.

---------

Jake, fuckyou. iofhaiofghao.

Oke, als ik heel eerlijk ben. Ik heb een nieuw boek ;ooo.

Maar hij staat nog niet online & ik heb pas 3 hoofdstukken vooruit gescheven. Maar ik wil jullie niet zovaak laten wachten dus daarom schrijf ik het nu al en zet ik het later online, haha. 

Sorry van mijn late update, maar eigenlijk moet ik nog leren voor morgen. 

IK WIL EEN 10 VOOR DUITS, Dat is een mooie start vind je niet ? :)

8 comments en 15 votes totdat ik verder ga. <3333

You've always hated meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu