Hoofdstuk 36

3.6K 216 35
                                    

POV Denise

'Is dat waar?' Ik voel me wangen rood kleuren. Zayn knikt zachtjes. 'Misschien een klein beetje.' Glimlachend keek hij me aan. Ik glimlach terug. 'Wil je zeggen tegen Melanie dat het me spijt?' Ik kijk in zijn ogen. 'Beetje onzeker?' Zeg ik lachend. 'Vertel het niemand.' Zegt hij waarschuwend. Ik glimlach, maar hoe snel het weer kwam. Hoe snel het weer verdween, want dit is hartstikke serieus. 'Zayn, ik vind dat je Melanie zelf je excusses moet aanbieden. Jij hebt misschien wat kwetsende dingen tegen haar gezegd, die ik misschien niet goed kan maken.'

---

POV Zayn

Ik knik zachtjes. Denise had gelijk, ik was misschien wel echt iets te hard geweest tegen Melanie. Waaraan had ze het verdient? Ze werd bedreigt door haar vriendin. Beter gezegd, door mijn ex vriendin, Perrie. Elke keer als ik hieraan denk word ik boos. Perrie, het lieve meisje waar ik als een blok voor viel, is veranderd in een afschuwlijke monster. 'Ik ga nu naar Melanie toe.' Zeg ik vastberaden en loop naar beneden. 

'Zayn, misschien moet je even weggaan.' Hoor ik Niall zonder emotie lopen. Wacht, ho? Hij is tegen mij? 'Ik ben afgekoelt, ik wil mijn excusses aanbieden ja?' Zeg ik met een stalen blik. 'Melanie hoeft geen excusses van jou. Hoe kun je haar zo enorm kwetsen.' Sist Niall. Ik kijk Niall met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Niall, verdomme. Je bent bang dat ik jou zusje kwetst. Maar je steunt haar inplaats van mij? Ik neem het eens voor mijn vriendin op, want jij eigenlijk ook als een echte broer moet doen.' Sis ik net zo boos terug. 'IK BEN TEMINSTE EEN ECHTE VRIEND, ALS JIJ ZO DOORBLIJFT KRIJG JE GEEN VRIENDEN.' Begint Niall nu luid te schreeuwen. 'EEN ECHTE VRIEND HAD GEEN KANT GEKOZEN.' Schreeuw ik net zo boos terug.  Liam, die zich hier niks mee wilde bemoeien komt zijn kamer uit. 'Kappen guys. Wat proberen jullie? Kijk hoe Melanie erbij zit? Ze huilt nog harder dan eerst!' Zegt Liam rustig. 'Dat komt door die vent daar, die alleen maar iets lulligs kan zeggen over andere.' Zegt Niall nors. Ik haal mijn ene wenkbrauw om. 'Moet jij zeggen, meneer ik laat mijn beste vriend zitten voor een meisje.' Ik kijk hem fel aan.

POV Melanie

'JONGENS, KAP. ALLEMAAL KAPPEN. Wat proberen jullie? Niall, bedankt dat je mij steunt, maar Zayn is je beste vriend. Hij heeft gelijk. Je moet mij niet op de eerste plaats zetten. Je hoeft niet mijn keuzes te maken. Want, ja. Zayn heeft iets heel lulligs gezegd. Maar dan moet jij toch niet boos op hem te zijn? Het is iets tussen mij en Zayn. Jij hoeft niet te bepalen of ik hem vergeef of niet. Ik kan dat wel. Zayn, ik snap je woede. Jij wilt alleen het beste voor je vriendin, ik gun jullie de liefde. Want ik.. Ik was diegene die de smsjes stuurde. Ik wou dat jullie samen waren. Maar opeens kregen jullie geen smsjes meer. Perrie zou ze kunnen lezen en me vermoorden. Ik wil dat jullie bij elkaar blijven. Ik vergeef je ook echt. Ondanks je kwetsende dingen hebt gezegd. Omdat ik weet dat je het alleen maar zei om Denise te steunen.' Buitenadem eindig ik. Dat was even een lange tekst. Maar woord voor woord, zin voor zin meende ik alles wat ik zei. 'Sorry Melanie.' Hoor ik Niall zacht mompelen. Ik knik dat het al goed is. 'Sorry Zayn, ik meende het niet..' Hoor ik ook Niall stamelen. 

--------------------------

Yaaaaay, hoe gaat zayn reageren? :))

En nu, DE Q&A :)

Vraag 1 van Ceyennetjuuh1Dxxxx: Welk huisdier zou je aan welk lid geven van 1D xxxx 

Antwoord 1 : Wauw, pittige vraag hoor, hahaha. Zayn een wolf. Omdat Zayn een echte badboy is & een wolf.. Die zijn ook wel heel eng ;o. Liam zou een panda zijn, want ja.. Panda's zijn cool. (Wauw, wat een goeie reden zeg!) Louis zou sowieso een konijn zijn. Maar even serieus, wortels zijn heel erg vies :( ? Niall zou sowieso een dier zijn dat veel eet? Ik kom echt niet op een leuk dier, die veel eet. Laten we het houden op een eenhoorn, HAHAH. :$ Bij Harry heb ik echt geen idee.. 

You've always hated meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu