POV Melanie
'Wat moet ik dan doen precies?' Zeg ik zacht. 'Nu nog niks je kunt hier niet eens uit. Maar jij gaat je nu helemaal vol eten zodat je eerder weg mag en dan begint het.' Perrie klinkt nu een stuk bozer. 'Ik moet Denise dreigen met wat?' Vraag ik serieus. 'Dan zie je dan weer.' Grijnst Perrie en loopt de kamer uit. Ik pak snel mijn mobiel en zoek Denise en Zayn's nummer. Bij allebei typ ik hetzelfde smsje.
'Jullie liefde word op de proef gestelt, blijf elkaar trouw. Dan zullen jullie de uitweg vinden hoe moeilijk dat ook is.'
--
POV Melanie
Ik hoor iemand mijn kamer oplopen en ik veeg snel mijn tranen weg. 'Perrie ga weg..' Mompel ik. 'Ken je Perrie?' Wacht ho, dat is een mannenstem. Ik kijk op. 'Wie ben jij?' Vraag ik zacht. 'Harry, ik zit ook in One Direction samen met Niall.' Zegt hij vriendelijk. Ik knik en bestudeer hem. 'Heb ik iets van je aan?' Vraagt Harry met een grijns. Ik glimlach en schud 'nee' met mijn hoofd. Hij komt naast me zitten op mijn bed. 'Waarom huilde je net?' Vraagt hij dan zacht. Ik haal mijn schouders op. Ik mag het niet vertellen, ik raak Perrie kwijt. 'En hoe ken jij Perrie?' 'Ze is een vriendin van mij.' Asjeblieft vraag niet door, asjeblieft ik smeek het je. 'Oh, hoe ken je haar?' WAAROM MOET HIJ DAT VRAGEN!? 'Van school.' Hij knikt. Hij dacht zeker dat ik alle details erbij zei? Nee dankje. 'Je bent bang voor Perrie he?' Vraagt hij na een stilte. Ik kijk hem geschrokken aan. 'Hoezo zou ik bang zijn voor mijn vriendin?' Zeg ik nep- verward. Ja ik ben bang voor Perrie. Perrie wilt dat ik Denise wat wil aan doen. Zometeen zegt ze tegen haar andere vriendinnen dat ze mij wat moeten aandoen!? 'Omdat ik het in je ogen zie en ik hoorde het in je stem. 'Ik ben niet bang voor haar!' Zeg ik nu geirriteerd. Hij kijkt me aan met een dat-ben-je-wel blik maar die negeer ik. 'Wat kom je hier doen eigenlijk?' Vraag ik om niet meer te praten over Perrie. 'Niall vertelde over je verleden, hij zei dat je ook andere vrienden moet maken. Dus hier ben ik!' Vertelt hij enthousiast. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'HEEFT NIALL MIJN PROBLEMEN AAN JULLIE VERTELT?' Schreeuw ik van woede. Harry kijkt me geschrokken aan. 'GEEF ANTWOORD!' Harry geeft een kort knikje. 'Zo bedoelde hij het vast niet, hij wou het beste voor je.' Dit meende je niet. Niall had mijn geheim door vertelt. Iets over mijn verleden tegen mensen van zijn stomme band. 'Het beste voor me? Ik weet wat ik wil en dat is niet dat hij mijn geheimen doorvertelt aan zijn stomme baan!' Hij kijkt me ongelovelijk aan. 'Stomme baan? Als jij even logisch nadenkt is dit wat Niall altijd al heeft gewilt.' Zegt hij nu boos en staat op van het bed. 'JA EN DAN DENKEN JULLIE DAT JULLIE ALLES MOGEN FLIKKEN. HOE DURFT HIJ!?' Ik barst in tranen uit. Ik sla mijn handen weer voor mijn ogen. Harry komt weer op het bed zitten. Hij slaat een arm om me heen. 'GA WEG!' Gil ik. Waarom moest het mij gebeuren? Waarom kan niemand eens een geheim bewaren? Waarom vertrouw ik zo snel mensen.' 'Dat komt omdat je dik bent, heel dik. Iedereen vind het leuk om dikke mensen te kwetsen. Die eten het toch weg, je bent niet sterk. Je bent dom en lelijk. Daarom wou Niall ook niet met je omgaan. Hij houdt van dunne mooie meisjes. Niet als die varkens zoals jij.' De stem in mijn hoofd is er weer. Ik ben dom en lelijk. Het klopt. Het stemmetje gaf antwoorden op mijn vragen. Als Harry eindelijk weg gaat kijk ik in de spiegel. Dik en lelijk. Ik loop naar het toilet en steek mijn wijs en middenvinger samen in mijn keel. Daar gaat mijn eten. I want to be perfect.
--
Kort stukje, trouwens aub denk niet dat je lelijk of dik bent. Iedereen is perfect, iedereen is mooi. Doe Melanie asjeblieft niet na.
Ik ga door met 15 votes en 3 comments, bye x.
JE LEEST
You've always hated me
FanfictionZayn Malik Fanfiction De 17-jarige Denise Horan woont samen met haar ouders in een huisje in Mullingar. Nu het eindelijk zomervakantie is en de tour is afgelopen, komt Niall bij hun intrekken. Wist Denise veel dat Zayn mee kwam.. 7 weken met een jo...