Hoofdstuk 32

4.1K 287 37
                                    

POV Denise

Tranen rollen over mijn wangen. HOE WEET ZE OVER MEGAN? Ik voel een brandende hand op mijn schouder. Ik schrik en begin te gillen. 'Denise, rustig.. Ik ben het maar.' Hoor ik de warme stem van Zayn zeggen. Ik stop met gillen maar ik weet wel dat ik nu als een vis zonder water adem.. Ik heb geen idee of dat kan, maar je snapt vast wel wat ik bedoel. 'Wat is er babe?' Hij slaat zijn arm om me heen en veegt met zijn duim mijn traan weg. Ik stamel maar wat. Maar ergens begrijpt hij me en pakt de brief. 'Ik vergeet je nooit. Ik neem je gewoon mee met die tour, kosten wat het kost.' Hij trekt me op zijn schoot en speelt met mijn haar. 'Ik laat je nooit meer gaan, die wannabe is gestoord.'

--------

POV Denise

'Ik snap niet waarom mensen mijn meisje haat, ik houd van haar. Als je een echte directioner bent waardeer je het en ben je blij voor ons.' Zegt Zayn trots en slaat een arm om me heen. Ik glimlach. Dit is de eerste keer dat ik ook word geintervieuwt. (of hoe je dat ook schrijft, hihihi.) 'Hoelang zijn jullie al samen?' Vraagt de intervieuwer. Ik en Zayn kijken elkaar aan. We beseffen alles hetzelfde. 'Het is nog geen eens aan.' Zegt Niall die zegt wat wij denken. Ik begin te lachen. 'Zayn is beetje verlegen, of niet?' Hoor ik Louis lachend zeggen. Zayn geeft Louis een por en begint ook te lachen. 'Wanneer begint de Where We Are tour?' Hoor ik de intervieuwer vragen. 'Over 3 weken.' Antwoord Liam. Dan besef ik het pas. Over 3 weken ben ik Zayn kwijt. Ben ik Niall kwijt. Ben ik de rest kwijt. Gewoon van de leuke dingen genieten, Denise. Spreek ik mezelf toe. 

Het intervieuw is afgelopen en de jongens praten nog even met Paul. 'Ik moet nog even naar de wc.' Zeg ik tegen Zayn en lach. Hij knikt en drukt zijn lippen op mijn lippen. Ik loop de wc in. Vervolgens loop ik de wc uit. Ik zie een meisje. Eerst denk ik dat ik haar niet herken. Maar als ik wat beter kijk, herken ik haar. 'Shit..' Gil ik. 'ZAYN!' Schreeuw ik nog harder. 'Denise, hou verdomme je bek!' Hoor ik het meisje gillen. Hetzelfde meisje dat ik tegen kwam op straat. Ze wilt me dood. Ik moet hier weg! 'Laat me asjeblieft gaan.' Smeek ik. 'Jij gehoorzaamt me verdomme niet.' Mompelt ze kwaad. 'Ik houd van hem, met heel mijn hart.' Snik ik. 'Waarom ga je niet gewoon naar die Jake van je.' Zegt ze zonder emotie. 'Hoe weet jij zoveel over mij..?' Ik weet het, iemand zou in deze situatie gaan gillen, schreeuwen of huilen. Maar ik moest kalm blijven.. 'Ik ben Perrie, ex van Zayn en de beste vriendin van Melanie.' Zegt Perrie nogsteeds zonder enige emotie. 'Perrie, het spijt me dat ik van Zayn houd.. Maar iemand anders zijn liefde mag je toch niet verknallen?' Zeg ik bang. 'Moet jij zeggen, bitch. Door jou is het verdomme uit met Zayn!' Gilt ze kwaad. 'Ik kan er gewoon niks aan doen.. Ik wou hem niet zo verdrietig zien. Het spijt me, echt.' De tranen rollen over mijn wang. Het was niet de bedoeling dat ik Perrie ongelukkig maakte. 'Perrie, hij komt eraan!' Hoor ik aan de andere kant van de deur. Melanie's stem. Als Perrie de deur opentrekt zie ik Melanie. Na al die tijd. Perrie rent weg. 'Ik dacht dat jij anders was.' Zeg ik zacht tegen haar en loop naar Zayn. 

-----------

52 votes en 30 comments op vorige hoofdstuk, ZIJN JULLIE HELEMAAL BETOETERD? Oke grapje, jullie zijn zo awesome om zoveel te voten & te reageren. lovelovelove.

30 votes en 14 comments aub? :)

You've always hated meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu