POV Niall
Melanie heeft dus boulimie. Dat schattige meisje dacht dat ze dik was? Is dit weer mijn schuld? Ik herrinner het bericht weer wat ze naar me stuurde.
'Ik hield van je Niall Horan, maar je vergat me. Je had alleen maar oog voor Megan. Ik werd weer gepest. Ik werd getreiterd. Maar jij zag het niet, jij wilde me niet meer kennen..'
Er rolt een traan over mijn wang. Ik had haar moeten steunen. Ik had klaar voor haar moeten staan. Ik ben een enorme sukkel.
Hoofdstuk 17 (:
POV Melanie
Ik ben helemaal onderzocht. Ik weeg dus 38 kilo. Veels te licht volgens de dokters. Ik zit in de auto, op weg naar het kliniek. Ik moest daar 1 maand blijven. Iedereen zou letten of ik mijn bord wel op at en of ik het er niet uitspuugte. Ik zou weer dik worden, net als hiervoor. TE dik. Iemand pakt mijn hand vast, ik schrik op uit mijn gedachte. Ik kijk opzij en kijk in de mooie blauwe ogen van Niall. Alles is uitgepraat. Niall heeft zijn excusses aan geboden. 'We zijn er.' Fluistert hij in mijn oor. We stappen uit zijn auto en hij loopt naar de achterbak. Daar pakt hij mijn roze koffer en we lopen hand in hand naar binnen. Of we een stel zijn? Nee. Ik wou eerst op een 'gezonde' gewicht komen. Als we eenmaal binnen zijn krijgen we mijn kamer te zien. Het is niet zo heel klein, maar ik deel mijn kamer met een ander meisje dat nu dus zit te lunchen. 'Ik moet gaan.' Zegt Niall zacht. Ik knik. Hij trekt me dichterbij en drukt zijn lippen op die van mij. 'Stay Stong, i love you.' Zegt hij met een glimlach. 'I love you to.' Zeg ik nu ook met een glimlach.
POV Zayn
'MAM PAP IK HOUD NIET VAN PERRIE' schreeuw ik door de telefoon. Ik was woedend. Ik wou niet met Perrie trouwen, nu niet nooit niet. In het begin was ze awesome. Maar nu is ze een echte egoïst geworden. Maar mijn ouders vonden haar fantastisch. Komt omdat mijn ouders heel goed bevriend zijn met haar ouders. 'Zayn, jullie hebben altijd gezegd dat jullie samen oud willen worden. Nu veranderd het ineens door een ander meisje die geen eens bekend is?' Sist mijn vader door zijn telefoon. 'Soms ben je gewoon niet meer verliefd, wat maakt het uit dat ze niet bekend is. Ze is geweldig en ik houd van haar.' Zeg ik nu zachter. 'Wat moeten wij wel niet tegen de ouders van Perrie zeggen? 'Ja mijn zoon houd niet meer van jullie dus ze gaan niet meer trouwen.' Hoor ik nu mijn moeder zeggen. 'Dat kan je zeggen ja.' Zeg ik nu droog. 'Jullie willen toch dat jullie zoon gelukkig is? Ik ben gelukkig met Denise.' Ik hoor aan de andere kant een zucht. 'Je vader en ik gaan er over praten.' Hoor ik mijn moeder zeggen. 'Over praten? Hallo, mam.. Dit is toch mijn leven? Jullie dwingen niet met wie ik ga trouwen.' Snauw ik. Ik hang op en gooi mijn telefoon op mijn bed.
POV Secret
Ik heb het telefoon gesprek gehoord. Ik besluit mijn mobiel weer te pakken en een smsje te sturen naar Zayn. Ik zoek de letter 'Z'. Ik scroll helemaal naar beneden. Dan zie ik zijn naam staan. Ik klik op zijn naam en daarna op het icoontje dat ik hem een bericht wil sturen. Ik begin mijn bericht te typen.
'if you follow your heart, your heart would give you what you want most.'
Ik glimlach als ik klaar ben met deze zin. Ik klik op 'Verzenden'. Al snel krijg ik terug.
'Hoe weet jij dat nou, wie ben je?'
Ik grinnik. Daar komt hij wel achter, echtwaar.
'Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.'
Ik grijns en verzend het bericht. Ik krijg geen reactie meer terug maar dat maakt niks uit.
~~
Oke, WIE verzend die berichten? Nogsteeds een raadsel :o
Btw, bedankt voor de 17 votes heuy !
Ik ga door met de 14 votes :)
Trouwens, ik ga dus volgende week Zaterdag op vakantie! =)
Succes voor de mensen die nu of volgende week al naar school moeten.
Ik leef met jullie mee ^^
JE LEEST
You've always hated me
FanfictionZayn Malik Fanfiction De 17-jarige Denise Horan woont samen met haar ouders in een huisje in Mullingar. Nu het eindelijk zomervakantie is en de tour is afgelopen, komt Niall bij hun intrekken. Wist Denise veel dat Zayn mee kwam.. 7 weken met een jo...