Hoofdstuk 19

5K 227 13
                                    

POV Zayn

'Maar ik ben toch hartstikke leuk?' Zegt ze nep teleurgestelt. 'Ja super leuk.' Zeg ik met een grijns. Nu begint Louis ook te gillen. 'ZAYN EN DENISE ZIJN VERLIEFD!' Hij gaat naast Harry staan en ze beginnen vrolijk te zingen en te dansen. Ik kijk ze hoofschuddend aan. 'Ohja waarom was ik weer vrienden met jullie?' Vraag ik verward. 'OMDAT WIJ GEWELDIG ZIJN.' Schreeuwt Niall nu boven het geluid uit. Ik zit met gestoorde mensen in huis dus..

NEW PART !!

POV Denise 

De jongens zijn al 2 weken hier. Nog 5 weken te gaan. Eigenlijk begint de vakantie nu pas echt. Ik heb eigenlijk 2 weken alleen maar lopen janken om een jongen die heeft toegegeven dat hij van me houdt. Ik glimlach bij het idee, de jongen die ik leuk vind, vind mij leuk. Ik loop naar mijn piano en ga daar achter zitten. Ik leg mijn handen op de toetsen en begin Just A Dream te spelen van Nelly. Ik begin ook zachtjes te zingen. ( ik zet geen lyrics, sorry als je dat fijner vond maar ik heb wel het liedje hier naast c: ) 

Als ik klaar ben kijk ik in de deuropening. 5 jongens staan er. Ik kijk ze met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Wow Denise het was super mooi, nu snap ik waarom Zayn verliefd op je is!' Zegt Louis lachend. Ik zie Harry grijnzen van de opmerking van Louis. 'AUW!' Schreeuwt Louis ineens. Iedereen kijkt hem raar aan. Louis loopt snel mijn kamer in. 'Wat was er?' Vraagt Liam verbaast. Louis kijkt heel gekwetst. 'Zayn kneep me heel hard!' Zegt hij met een pruillipje. Ik begon te lachen. Louis werpt een verontwaardige blik naar me. Ik stop met lachen maar heb nogsteeds een grijns op mijn gezicht. 'Het is niet grappig!' Zegt Louis verdrietig als hij merkt dat iedereen een grijns op zijn gezicht had. 'Wanneer doe je nou mee met The X-Factor ? Vraagt Niall nu serieus. Ik kijk hem verward aan. 'Ehm nooit?' Zeg ik nog steeds verbaasd. 'WEL! Doe mee! Dat is leuk!' Schreeuwt Louis nu die al vergeten is dat Zayn hem had geknepen. 'Ja vinden jullie, jullie zingen goed?' Zeg ik nu serieus.

POV Zayn

Als de jongens beneden TV zijn kijken ben ik nog samen met Denise in haar kamer. 'Trouwens.. Sorry voor al dat gehaat van vroeger.' Zegt ze ineens en legt haar hoofd op mijn schouder. Ik kijk haar nep verbaasd aan. 'Welke ruzie ik weet van niks?' Grijns ik. Ze duwt me. 'Serieus.' Zegt ze nu met een pruillipje. 'Het geeft niks ik was toch de oorzaak.' Geef ik als antwoord en begin te prutsen met haar haar. 'Trouwens.. Je bent best wel slap, kan je niet harder duwen?' Zeg ik nu met een grijns. Ze kijkt me nep gekwetst aan. 'Ik ben hartstikke sterk hoor!' Zegt ze verontwaardigt. Ik kijk haar aan. 'Awh, kan kleine Denise een jampot openen, wat een sterke meid!' Plaag ik. 'Ik kan ervoor zorgen dat je binnen 5 seconde wegrent!' Zegt ze met een grijns. 'Nee dat kan je niet.' Ineens voel ik haar handen aan mijn haren zitten. Ik kijk geschokken op me heen. Ik begin nu naar haar badkamer te rennen om me te checken in de spiegel. 'Wat zei je Zayn?' Vraagt nu Denise plagerig. 'Dat was gemeen.' Zeg ik verdrietig. Ze begint te lachen. 'Als ik gemeen ben, wat was jij dan?' Zegt ze en steekt haar tong uit. 'Een hartstikke-knappe-slimme-leuke-aardige jongen?' Zeg ik nu vrolijk. Ze barst in lachen uit. 'Lach je me nou uit?' Zeg ik nep geschrokken. Ze knikt en begint nog harder te lachen. Ik begin haar te kietelen. 'HELP, ZAAAAYN STOP!' Smeekt ze. 'En anders?' Zeg ik met een grijns en kietel door. 'ZAYN GENADE GENADE!' Gilt ze. Mijn grijns word nog breder. 'IK DOE ER ALLES VOOR ASJEBLIEFT KAP!' Smeekt ze nog harder. 'Alles?' Grijns ik. 'ALS JE MAAR STOPT.' Gilt ze. Ik laat haar los. 'Pfft, wat moet ik doen?' Zucht ze. Ik wijs met mijn vingers naar mijn lippen. Ze grijnst maar dan voel ik haar lippen op de mijne. Ik zoen haar terug. Later vraagt mijn tong om toestemming. Gelukkig accepteert ze het dan voel ik mijn mobiel trillen. We  stoppen en ik vis geirriteerd mijn mobiel uit mijn broekzak. Een smsje. 

'The girl who steals your heart would always be with you.'

~~

Ik weet het een heel nutteloos stukje. ):

Maar ik heb tijdens het logeren helemaal niet geslapen dus en gisteren tijdens het kaften viel ik in slaap. Wat is er mis met mij? :(

Ik ga morgen op vakantie, c:

VOTE COMMENT FAN AUB? :)

You've always hated meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu