Hoofdstuk 41

2.9K 221 16
                                    

POV Denise

Paula vermaakt zich goed met Harry als even later de bel weer gaat. Ik glimlach als ik Justin zie en laat hem ook binnen. 'Jongens dit is Justin' Zeg ik glimlachend. Paula's mond valt open. 'Justin, are you kidding me?' Justin begint te lachen en krabt op zijn achterhoofd. 'Huh, kennen jullie elkaar?' Vraag ik vragend. Ze knikken. 'Het is mijn zusje.' Justin begint te grijnzen en kijkt naar de arm die Harry om Paula heeft geslagen. Ik begin ook te grinniken. 

POV Zayn

Ik ben nu wel erg jarloers, ik weet het. Ik pik het gewoon niet dat Justin en Denise samen, naast elkaar staan en lachen. Natuurlijk ben ik jarloers. Ik wil Denise gewoon niet kwijt. Ik gedraag me kinderachtig, iknow. Ik sta op zonder iets te zeggen en loop de kamer uit. Ik loop naar de trap als ik Denise hoor zuchten en ik hoor de woonkamer deur open gaan. Ik ben net klaar met de trap oplopen als ik voetstappen achter me hoor. Ik kijk achter me en kijk Denise in haar blauwe ogen aan. Ze zijn minder fel als die van Niall. Ik draai me weer om en loop mijn kamer in en gooi de deur dicht. Even later hoor ik de deurklink omlaag gaan. 'Ooit gehoord van kloppen?' reageer ik bot. Dit verdiende ze niet.. Maar ik verdien haar eigenlijk ook niet. 'Sorry..' Mompelt ze. Ze komt naast me zitten op mijn bed. 'Waarom ben je hier, moet je niet bij je nieuwe vriend zijn?' Ik kijk haar aan. Ze grinnikt. 'Alsof Justin jouw ooit kan vervangen.. Justin is of was mijn beste vriend. Jij bent mijn crush. Dat veranderd echt niet..' Hoor ik haar zacht zeggen. YES THANKGOD, ZE KIEST MIJ BOVEN HEM. -VREUGDEDANSJE-. Oke Zayn, adem in en dan weer uit. Niet raar doen, ze heeft het net gezegd en dan moet je niet een clown nadoen. 'Ik zie je wel juichen vanbinnen.' Fluistert ze in mijn oor. Mission Failed.  Ik sla een arm om haar heen en grijns. 'You know me.' Grinnik ik. 'Of course.' Dan drukt ik mijn lippen op die van haar.

POV Justin

Het was leuk dat ik Denise weer zag en haar vriend. Of beter gezegd haar bijna-vriend. De jongens waren erg aardig en Melanie ook. Het was voor mij duidelijk dat mijn kleine zusje toch echt haar prins op haar witte paard heeft gevonden. Ik hoop dat ik de volgende keer Zayn ook wat beter leer kennen. Ik loop naar huis samen met Paula. 'Jij en Harry dus?' Ik wiebel met mijn wenkbrauwen. Paula schud 'nee' met haar hoofd. 'Je zegt nee, maar je ogen zeggen-' Voordat ik de zin kon afmaken kreeg ik een por in mijn zij van Paula. 'Kop houden Justin.' Grinnikt ze. 'Heb je zijn nummer?' Vraag ik met een grijns. 'Ja..' Zegt ze afwezig. 

Als we eenmaal bij ons apartement zijn gaat Paula meteen de badkamer in. Ik zie haar mobiel op de tafel liggen en begin te grijnzen. Ik doe het beeld scherm aan haar code in. '1234' Ik had beter van haar verwacht, maarja. Ik begin te grijnzen als ik haar chat met Niall zie. 

'Nialler, pas goed op me zusje he. I trust you ^^'

Meteen komt er antwoord erop. 

'Of course ;)' 

-----

Jullie hadden in 1 dag al alle comments & votes, love you guys!

40 votes & 15 comments ? :) x

Don't forget to follow. :)

Trouwens, als iemand vragen aan me heeft kan je het altijd stellen he. Comment, mn 'prikbord' of je stuurt me een bericht. Ik sta open voor jullie guys!

You've always hated meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu