Hoofdstuk 18

5K 235 10
                                    

POV Secret

Ik heb het telefoon gesprek gehoord. Ik besluit mijn mobiel weer te pakken en een smsje te sturen naar Zayn. Ik zoek de letter 'Z'. Ik scroll helemaal naar beneden. Dan zie ik zijn naam staan. Ik klik op zijn naam en daarna op het icoontje dat ik hem een bericht wil sturen. Ik begin mijn bericht te typen.

'If you follow your heart, your heart would give you what you want most.'

Ik glimlach als ik klaar ben met deze zin. Ik klik op 'Verzenden'. Al snel krijg ik terug;

'Hoe weet jij dat nou, wie ben je?'

Ik grinnik. Daar komt hij wel achter, echtwaar.

'Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.'

Ik grijns en verzend het bericht. Ik krijg geen reactie meer terug maar dat maakt niks uit.

Hoofdstuk 18 c:

POV Perrie

Het is uit tussen mij en Zayn. Toch zijn we verplicht om met elkaar te trouwen. Ookal houd ik niet van hem maar ik word er beroemd mee van. In het begin was het wel echte liefde. Maar nu? Mijn oog valt op een roddelblad waar ik al snel naar toe loop. Ik pak hem en lees de cover. Mijn oog valt ineens op de zin: 'Zayn Malik samen met Denise Horan?' Ik sla het tijdschrift open en zoek de pagina op. Ik zie allemaal foto's van hun twee. Ook de eerste foto waar ik en Zayn ruzie over hebben gekregen. Toen Zayn nog zei dat er niks speelde tussen hun 2. Ergens voel ik jaloezie opborrelen. Is dit echt zo? Waren die twee bij elkaar? Maar ze haten elkaar toch? Dat zei Zayn tegen me voordat hij naar haar ging. Ineens voel ik een hand op mijn schouder. Ik schrik op van mijn gedachte. Als ik omkijk kijk ik in de ogen van Jesy, een van mijn bandgenoten. 'Waarom lees je over je ex?' Zegt ze met een opgetrokken wenbrauw. 'Ik weet het niet, het viel ineens op.' Mompel ik. Ze pakt het tijdschrift uit mijn handen en begint het ook te lezen. 'Die 2 hadden toch ruzie?' Vraagt ze verbaasd en kijkt op. Ik knik. 'Dat dacht ik dus ook..' Ik zie haar weer verder lezen. 'Meid, je vind Zayn nog leuk he?' Ik kijk verbaasd op. 'Nee? Hoe kom je erbij?' Vraag ik. Het klonk zwak en dat heeft Jesy ook gehoord. 'Nu serieus?' Ik kijk haar aan. Ik haal mijn schouders op. 'Ja dus..' Mompelt ze zacht. Ik knik. 'Jullie moeten verplicht met elkaar trouwen toch? Dus hij kan nooit met die Denise trouwen.' Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Wat ze zei klopte. Denise had geen kans..

POV Zayn

Ik loop naar beneden en zie de jongens op de bank liggen. 'Waar is Denise?' Vraag ik. Als Harry opkijkt krijgt hij een grijns op zijn gezicht. 'Mis je haar nu al?' Zijn grijns word nog breeder. 'Grijns je nog als ik je zo een stomp geef?' Zeg ik nu ook met een grijns. Zijn grijns verdwijnt snel en kijkt nep teleurgestelt. Ineens staat Harry op en loopt langs me. Ik kijk hem verbaasd aan. Dan begint hij te rennen naar de keuken. 'DENISE! ZAYN VIND JOU HEEL LEUK!' Schreeuwt hij. Als Harry even later met Denise de keuken uitkomen geef ik Harry een hatelijke blik. 'Harry liegt.' Zeg ik met een pruillipje. 'Maar ik ben toch hartstikke leuk?' Zegt ze nep teleurgestelt. 'Ja super leuk.' Zeg ik met een grijns. Nu begint Louis ook te gillen. 'ZAYN EN DENISE ZIJN VERLIEFD!' Hij gaat naast Harry staan en ze beginnen vrolijk te zingen en te dansen. Ik kijk ze hoofdschuddend aan. 'Ohja, waarom was ik weer vrienden met jullie?' Vraag ik verward. 'OMDAT WIJ GEWELDIG ZIJN.' Schreeuwt Niall nu boven het geluid uit. Ik zit met gestoorde mensen in huis dus.. 

~~

Ten eerste, HEEL ERG bedankt voor 25 votes o_O

Ten tweede, sorry dat ik zo laat update. ):

Ten derde, ik ga logeren vandaag (21e) en morgen kom ik thuis. (22e). Dan moet ik mijn schoolboeken gaan kaften.. De 23e kan ik heel misschien een update doen maar ik moet ook inpakken ); . De 24e ben ik tot de 31e op vakantie en ik weet niet of ik daar WiFi heb. Voor de rest; Nog een fijne vakantie / Veel succes op school! (Dat hebben jullie denk ik wel nodig ;) )

VOTE

FOLLOW

FAN

You've always hated meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu