POV Zayn
'WAT?' Schreeuw ik kwaad als ik het verhaal van Niall hoor. Niall knikt. 'Inderdaad, zo dacht ik er ook over..' Geeft hij als antwoord. 'Iemand wilt Denise vermoorden als ik met haar heb?' Vraag ik geschrokken. Niall knikt. Dit is onmogelijk. Denise is het liefste meisje dat ik ooit heb ontmoet. Ik heb haar deze vakantie echt leren kennen. Waarom moet dit mij ookal weer overkomen? Ik wil ook gelukkig zijn met een meisje net als ieder ander. Er ontsnapt een traan uit haar ooghoek. Ik veeg hem snel weg. Hoelang geleden is het dat ik heb gehuild..?
POV Denise
Ik zit aan mijn bureau en zie papier en pennen voor me. Ik besluit 2 brieven te schijven.
Lieve Zayn,
Ten eerste ik houd zoveel van je, dat als ik 1 minuut zonder je ben je al mist. Na 3 jaar heb ik je echt leren kennen en ik weet dat ik mijn leven met niemand anders wil delen dan met jou. Helaas kan ik dit niet. Ik heb genoeg haters die mij te veel beinvloeden. Nu zou je denken: Een meisje zoals jij kan dat toch negeren, je hebt mij ook 3 jaar zowat genegeert. Maar het punt is dat jij een persoon bent. Die mensen op twitter en in real die mij haten zijn er gewoon te veel. Duizende. Ik besluit een poosje weg te blijven. Ik wil alleen zijn. Een plekje voor mezelf. Zoek me asjeblieft niet op. Ik red me wel. Ik hou van je en dat zou ik altijd blijven doen.
Love, Denise.
Een traan rolt over mijn wang als ik de brief eindig. Ik veeg hem snel weg en begin de volgende brief te schrijven.
Lieve jongens,
Bedankt voor alle steun die jullie mij hebben gegeven. Misschien hebben jullie de brief van Zayn ook gelezen. Jullie zijn allemaal, stuk voor stuk speciaal voor me. Harry, je bent een hartstikke grappige jongen en ik kan veel met je lachen! Liam, je bent zorgzaam maar toch bijzonder voor iedereen. Louis, iedereen weet wat te zeggen over jou. Je bent in iedergeval hyperactief. Er liggen wortels in de koelkast, geniet ervan. Niall, je bent naast mijn broer ook mijn allerbeste vriend. Ik heb mijn leven met jouw gedeelt tot de Xfactor en ik ben zo trots op je. Stop nooit met iets waar je zoveel van houd. Ik houd van jullie.
Love, Denise.
Ik vouw de brieven dicht en leg het op mijn bed. Dan pak ik een grote tas van onder mijn bed en stop mijn kleding, mobieloplader en make-up spullen erin. Dan stop ik nog wat andere spullen erin die ik wel handig lijk. Dan pak ik als laatst mijn portemenee. Ik loop zachtjes de trap af en ik hoor de jongens praten. 'IK GA EVEN NAAR DE SUPERMARKT!' Schreeuw ik en sla de deur dicht. Snel ren ik de straat uit. Ik stop bij de Starbucks en ik loop naar binnen. 'Denise?' Ik hoor een bekende stem. Ik kijk de kant waar het geluid vandaan komt. Jake. Mijn ex, ja het is inmiddels al uit. (Yes bitchas, he's back!) 'Oh hoi Jake!' Zeg ik glimlachend en loop naar de toonbank toe waar hij achter staat. 'Werk je hier?' Vraag ik vragend. Hij grijnst. 'Bijbaantje.' Ik knik. 'Waarvoor zo'n grote tas?' Hij wenkt naar mijn tas. 'Eh.. Ik ga een tijdje ergens anders wonen.' Zeg ik zacht. 'Waarom?' Vraagt hij bezorgt. 'Ik wil even alleen zijn van de jongens.' Zeg ik droog. Jake heeft nooit leuk gevonden dat ik samen woonde in de vakantie met 5 andere jongens. 'Waar ga je heen dan?' Ik kijk naar mijn voeten. 'Dat weet ik niet..' Stamel ik. 'Je kan wel intrekken bij mij? Mijn ouders zijn een weekje weg.' Zegt hij glimlachend. 'Echt?' Vraag ik ongelovelijk. 'Ja tuurlijk!' Ik begin te juichen. 'Dankje!' Zeg ik lachend. 'Wil je wat drinken?' Ik knik. 'Doe maar een frappuccino caramel.' Geef ik als antwoord.
~~
JA HOOR JAKE IS TERUG. 'AAAAAAAAAAAAH'
En nu ? ^^
---
Sorry voor de late upload. SORRYSORRYSORRY.
Ik was echt te druk en ik had geen inspiratie. Donderdag 2 SO's en 1 EINDTOETS.
Help mij :(((
JE LEEST
You've always hated me
FanfictionZayn Malik Fanfiction De 17-jarige Denise Horan woont samen met haar ouders in een huisje in Mullingar. Nu het eindelijk zomervakantie is en de tour is afgelopen, komt Niall bij hun intrekken. Wist Denise veel dat Zayn mee kwam.. 7 weken met een jo...