Štai taip va greitai aš pagalvojau, kad įkelsiu dalį!!!
Ačiū visoms komentuojančioms! Labai smagu sulaukti puikių įvertinimų!
Šiuo metu, ši knygą yra 7 fantasy kategorijos vietoje.
Ačiū!!!
Ir žinoma... Gero skaitymo ^^
P.S. Viršuje Setas
*******
Aš vis dar stebėjau nepažįstamąjį negalėdama atitraukti akių. Tai buvo daugiau nei keista, jog kažkoks vaikinas mane užkalbintų koridoriuje, kuriame buvo pilna žmonių.
"Iš kur žinai mano vardą?" paklausiu.
"Esu naujokas šioje mokykloje, o mano dėdė pažinojo tavo tėvus ir sakė, jog greičiausiai čia lankysi mokyklą."
"Tavo dėdė pažinojo mano tėvus?" galvoje šmėstelėjo košmaras, kurį sapnavau praeitą vakarą, bet greitai tą mintį nuvijau šalin.
"Taip, jie buvo draugai."
Mūsų pokalbį pertraukė skambutis į pamoką.
"Pasikalbėsim vėliau." Pasakiau ir apsisukusi nuėjau link matematikos kabineto palikusi stovėti Setą viduryje koridoriaus.
Buvau vis dar šokiruota to fakto, kad liko kažkas, kas pažinojo mano tėvus. Nes kiek žinau, mano tėvai neturėjo ypatingai daug draugų.
Į klasę įėjau dar prieš ateinant mokytojai. Visi esantys klasėje šurmuliavosi ir kalbėjosi, kol į klasę neįėjau aš. Jaučiau visų stingdančius žvilgsnius, kurie žvelgė mane nuo galvos iki kojų.
Stengdamasi neužkliūti už viduryje numestų rankinių ar kuprinių prasiskinu kelią iki savo suolo, kuris stovi klasės gale, pačiame šone prie lango. Visada renkuosi šią vietą, kadangi būdama gale atkreipiu mažiausiai dėmesio. Tačiau šiandien viskas buvo atvirkščiai.
"Matau kažkas pakeitė stilių" išsišiepusi prie manęs priėjo Megan, klasės ir turbūt visos mokyklos "karalienė", kuri galvoja, jog yra geresnė už kitus. Visada norėjau jai parodyti jos vietą.
"O, kaip malonu, kad pastebėjai mano pokyčius, Megan. O aš galvoju, kad tu akių neturi, nes niekada manęs nepastebėdavai" šyptelėjau jai turbūt pačia nemaloniausia šypsena, kokią tik galėjau išspausti.
"Na, turbūt neveltui tavęs nepastebėdavau, nes ir nėra ko stebėti. Atrodai kaip visada. NE-VY-KĖ-LĖ." išskiemenavo paraidžiui.
"Na, bent jau atrodau geriau už tave" mirktelėjau.
"Kąąąąą?!!!" užriko ant visos klasės, kai į klasę įėjo Džeikobas su Danieliu ir savo šutve.
Pamačiusi juos Megan apsisuko pamojuoti, bet aš nesusilaikiusi pakišau jai koją ir ji suklupo. Visa klasė pradėjo kikenti ir fotografuoti ją nemalonioje situacijoje. Mat ji buvo apsirengusi be proto trumpą, turbūt kokio garsaus dizainierio gėlėtą suknelę ir aukštakulnius, su kuriais jai tiesiog nepavyko atsistoti, kad ir kiek ji bandė tai daryti.
Džeikobas ir Danielis tik spoksojo tarpduryje patys stengdamiesi suvaldyti juoką.
"Ak, tu, kaip tu drįsai!!!!" užspigo ant manęs Megan savo plonu balseliu.
"Atleisk, man šiandien nelabai valdosi kojos" stengiausi sulaikyti juoką, kuris galėjo prasiveržti, bet kurią akimirką.
"Tu šunsnuke..!" jau buvo pasirengusi mane griebti, bet į klasę įžengė ponia Parker.
YOU ARE READING
Darkness In Me
FantasyVeiksmas vyksta mažame Riverside'o miestelyje. Ten gyvena jauna mergina vardu Džesika. Jos tėvai žuvę, teta su ja nebendrauja, o ji pati neturi jokių draugų ir nieko kuo galėtų pasitikėti. Negana to, kiekvieną naktį sapnuoja kraują stingdančius košm...