Finally :D Įkėliau dalį ^^ Turbūt jūs jau galvojate, nu kada bus veiksmo, kada??? Galiu pasakyti, jog vos po poros skyrių pagaliau prasidės veiksmas ^^ Kaip sakoma, kantrybė - dorybė.
Tad linkiu gero skaitymo, o prieš tai noriu pranešti, kad esu 2 fantasy kategorijos vietoje!!! Ačiū jums!
P.S. Viršuje Džesikos suknelė ^^
*******
Džesikos POV
Po savaitės
Visa savaitė praėjo gan ramiai. Nesibaigiančios repeticijos ir didžiojo talentų šou laukimas. Šis talentų šou nėra eilinis. Jis vyksta muzikos akademijoje, kuri yra Los Angele. Tai turbūt viena didžiausių muzikos industrijos akademijų pasaulyje. Konkurse dalyvauja įvairūs talentingi mokiniai iš viso pasaulio mokyklų. Kiekvieną mokyklą gali pasirinkti tik po vieną talentą, kuris ne tik ketina gauti stipendiją, bet ir gina mokyklos vardą. Neturiu jokio supratimo, kodėl mokytoja pasirinko būtent mane, tačiau tai man puiki galimybė, nes jau šįmet turiu apsispręsti ką studijuosiu, o muzika kaip tyčia visada buvo dalis manęs, tad kodėl gi nepabandžius tos dalies realizuoti?
Vos pabudusi iš ryto supratau, kad pagaliau atėjo penktadienis ir, kad vos po dešimties valandų ateis laikas atsistoti prieš milžinišką auditoriją ant scenos. Džeikobo nebuvo niekur matyti, tad šiaip ne taip išsiropščiau iš lovos ir nuėjau į vonios kambarį. Prisileidau pilną vonią vandens ir įsipyliau vonios putų. Jos labai padeda atsipalaiduoti, o dabar man kaip tik to reikia - pabūti su savo mintimis.
Panirau į šiltą vandenį. Mano kūną užliejo šiluma, ramybė, jaučiau kaip po truputį atsipalaiduoju. Pabuvusi kelias minutes išgirdau žingsnius kambaryje. Jie artėjo link vonios durų. Girgždėdamos jos prasivėrė.
"Džesika, tu vonioje?!" suriko Džeikobas.
"Velniai rautų! Šiuose namuose net nusimaudyt negalima žmoniškai. Dink iš čia!" Klykiau ant Džeikobo.
Šis tik staigiai nėrė iš vonios kambario.
"Aš atsiprašau, negalvojau, jog tu vonioje. Norėjau pasakyti, kad po dviejų valandų išvažiuojam."
"Kitą kartą gerai būtų, kad bent jau pasibelstum."
"Oi, atleisk pyragėli, bet labai jau dramatizuoji..."
"Tu čia mane pyragėlių vadini?! Tau galas Terneri... Tik palauk kol aš išsiropšiu iš vonios."
"Beje, pamiršau pasakyti, kad gražūs apatiniai ant spintelės." pradėjo juoktis.
"Tu tikrai iškrypėlis!!!"
"Cha! Kai baigsi, nulipk į apačią, pyragėli."
Jaučiau kaip mano skruostai užsidegė raudoniu girdint kaip jis mane vadina pyragėliu.
Išgirdusi kaip jis uždaro duris ir nulipa laiptais, išlipau iš vonios ir apsirengiau juodus džinsus ir baltą megztinį. Nuėjusi į kambarį apsiaviau juodus converse'us, susirišau savo plaukus į netvarkingą kuoduką ir patepiau lūpas vazelinu.
Nulipusi į apačią užuodžiu blynų su nutella kvapą. Vaikinai sėdėjo prie stalo ir valgė.
"Ei! Tik nepamirškit man palikti."
"Pagaliau nusileidai žemyn, pyragėli." Šyptelėjo Džeikobas.
"Danieli, manau, kad šią naktį miegosiu pas mane, nes tuo šikniumi nebepasitikiu."
YOU ARE READING
Darkness In Me
FantasyVeiksmas vyksta mažame Riverside'o miestelyje. Ten gyvena jauna mergina vardu Džesika. Jos tėvai žuvę, teta su ja nebendrauja, o ji pati neturi jokių draugų ir nieko kuo galėtų pasitikėti. Negana to, kiekvieną naktį sapnuoja kraują stingdančius košm...