Pagaliau po ilgo laiko įkeliu skyrių, kurį parašiau per 3 valandas :D Tik...
Tikiuosi jis jums patiks ir laukimas atsipirks ^^
Ji nėra redaguota, tad ryt ją pataisysiu, bet laaabai norėjau įkelti, tai tiek :D
Nieko nelaukiant linkiu gero skaitymo!
*******
Džeikobo POV
Repeticija praėjo sklandžiai. Net nežinojau, kad Džesika moka groti pianinu, o tuo labiau taip gražiai dainuoti. Jos balsas buvo švelnus ir lengvas, bet jame slėpėsi galia ir tvirtybė.
Pasibaigus repeticijai atsisveikinome su mokytoja ir pasukome durų link.
Džesika ėjo priekyje ir vos atidariusi duris susidūrė su Setu.
Išgirdau ją sakant "O! Sveikas! Ir vėl susidūrėm".
"Manau, tai gali būti likimas, mieloji" išgirdau jį sakant.
Jutau kaip mano gyslose pradėjo kunkuliuoti kraujas. Tvirtai sugniaužiau kumščius, kad bent kiek galėčiau susivaldyti. Tačiau tai nelabai padėjo. Taip tvirtai gniaužiau, kad net krumpliai pabalo. Mintyse šėlo įvairios mintys, bet žinojau tik vieną - turiu apginti Džesika.
Žinant, jog Setas ją pažįsta, reiškia nieko gero. Jis didžiausias mūsų priešas. Jis yra pusiau demonas, pusiau žmogus. Tačiau jis nėra paprastas žmogus mes jį vadiname kariu. Jis yra vienas iš galingiausių pusiau demonų ir turi nepaprastai daug kovos ir karo žinių. Tačiau visgi patys galingiausi demonai vadinami kvarterais, moksliškiau sakant 4/4 demonai. Tai reiškia, kad jie yra grynakraujai demonai ir neturi jokio žmogiškumo pėdsako. Taip pat skirstomi ir angelai. Patys galingiausi yra grynakraujai angelai - kvarterai. Šiek tiek silpnesni - pusangeliai. Tačiau visgi būna tokių išimčių, kai demonai arba angelai turi papildomų nepaprastų galių, kaip aiškiaregystė ar kažkokios galios valdymas. Šiuo atveju Setas turi labai pavojingą galią, kuria, bet kada gali panaudoti prieš visą dangų.
Mes su Danieliu esame pusangeliai, aš valdau vieną iš elementų - ugnį, o Danielis - orą. Mes vienas kitą pastiprinam, bet, kad ir kaip bebūtų keistą, šie elementai atitinka mūsų asmenybes. Aš esu karštakošis ir lengvai "užsiliepsnoju", o Danielis yra lengvabūdis, linksmas, tačiau permainingas.
Artėjant karui su požemių karalystę, mes ieškome pusangelių žemėje, kurie mums padėtų kare. Juos rengiame ir mokome. Tačiau pakolkas mums nepavyko rasti nei vieno.
Pamačiau kaip Setas apsikabino Džesiką, o tuo metu nežinau kas man pasidarė... Atrodė, jog netekau savitvardos, o galvoje skambėjo tik keli žodžiai - F*ck, F*uck, F*uck.
"Manau, tau būtų pats laikas apsisukti, Walkeri" Jaučiau savo balse sklindančią jėgą.
"Oi, tik nereikia vaidinti tokio protektyvaus, Terneri..."
"Jūs pažįstami?" Paklausė Džesika, o jos akyse pamačiau baimę?
"Susitikome keliuose vakarėliuose, meilute." Šie žodžiai tik dar labiau mane įsiutino, tiesiog norėjau jam nuplėšti galvą nuo pečių.
"Dar kartą pavadinsi ją meilute... Gali atsisveikinti su gyvenimu."
Setas tik stovėjo išsišiepęs.
"Oi tik nereikia..." pavartė akis Setas. "Aš jau norėjau eiti, tik prieš tai įteiksiu meilutei savo telefono numerį."
Įbruko popieriaus skiautę Džesikai į ranką, apsisuko ir nuėjo.
YOU ARE READING
Darkness In Me
FantasyVeiksmas vyksta mažame Riverside'o miestelyje. Ten gyvena jauna mergina vardu Džesika. Jos tėvai žuvę, teta su ja nebendrauja, o ji pati neturi jokių draugų ir nieko kuo galėtų pasitikėti. Negana to, kiekvieną naktį sapnuoja kraują stingdančius košm...