'Ik zet je koffer wel in de achterbak.' Zegt hij en loopt met mijn koffer naar de achterkant van de auto. Ik loop naar de andere kant van de auto en stap in. Zodra Harry instapt, kijkt hij mijn kant op. 'En, hoe was je vakantie?' Vraagt hij glimlachend.
'Het was geweldig, ik heb mijn familie echt gemist.' Vertel ik hem. 'En jullie, wat hebben jullie de afgelopen twee weken gedaan?' Vraag ik.
'We hebben vooral in de studio's gezeten en veel tijd met elkaar doorgebracht.' Vertelt hij. Hoe hij tegen me praat, hij praat zo aardig tegen me. Zo heeft hij nog nooit tegen me gepraat. Ik staar naar het autoraam. Een paar uur geleden zat ik ook zo in het vliegtuig. Nu in de auto verandert het platteland rondom het vliegveld in de buitenstad. Grote alleenstaande huizen met enorme tuinen er omheen, de buurt waar alle beroemdheden wonen. Ik kijk naast me en zie Harry geconsenteerd op de weg letten. Zijn wenkbrauwen vormen een kleine frons en hij heeft zijn lippen getuit. Dan draait hij zijn hoofd om. Glimlachend vraagt hij: 'Kan je het zien?' Ik kijk blozend naar beneden.
'Ja hoor.' Mompel ik.
Ik haal mijn koffer uit de kofferbak en loop dan achter Harry aan het huis in. Dit doet me denken aan de eerste dag dat ik hier was, toen Harry in principe meteen naar boven ging en ik terecht kwam bij drie gestoorde jongens die nu allemaal, stuk voor stuk, een plekje in mijn hart hebben veroverd.
'Welkom terug!' Roept Louis, die ons al staat op te wachten in de gang. Ik geef hem een knuffel. 'Hey Lou.' Glimlach ik.
'Bewaar wat knuffels voor mij!' Pruilt Niall, die inmiddels ook bij ons is komen staan. Ik laat Louis los en geef ook Niall een knuffel. Liam komt ook de gang in gelopen en trekt een pruillip, dus kan ik hem echt niet vergeten. Liam, Louis en Niall geven Harry een mannelijke handdruk en dan lopen we met z'n allen de huiskamer in.
'Was het leuk in Nederland?' Vraagt Liam wanneer we zitten met een bak chips en cola. Ik knik.
'Het was echt super fijn om weer een tijdje bij mijn familie te zijn. Ik heb jullie wel gemist, hoor. Hoe ging het hier, trouwens?' Niall kijkt Harry blij aan.
'Het ging best wel heel erg goed.' Zegt hij vrolijk.
'Het spijt me dat ik me als een lul heb gedragen.' Zegt hij tegen me. Ik glimlach.
'Het is al goed. Als ik gedwongen zou zijn om opeens met iemand samen te moeten gaan wonen, zou ik ook volkomen trippen.' De jongens schieten in de lach. 'O ja, dat is natuurlijk al gebeurt...' Lach ik met ze mee.
Ik ben nu alweer 2 weken in Engeland en vanavond gaan we op tour. Juist, ''we'', want ik moet mee. We starten in Portugal; Lissabon en werken naar Finland; Helsinki toe. De afgelopen weken waren redelijk normaal, Harry is echt veel aardiger tegen mij, maar ook tegen de andere jongens, gaan doen en daar ben ik echt heel erg blij mee! Nou ja, de laatste dagen paar dagen doet hij een beetje vreemd. Tijdens het eten gaat hij echt altijd tegenover me zitten en dan betrap ik hem er vaak op dat hij me aanstaart. Ook legde hij gisteren zogenaamd ''nonchalant'' zijn arm over de plek heen waar ik zat. In films doen jongens dat ook altijd bij meisjes waar ze stiekem verliefd op zijn. Ha, Harry verliefd op mij? Dacht het niet. Dat kan gewoon niet. Met een schreeuw word ik uit mijn rare gedachtes geholpen.
'Yara!' Schreeuwt Niall in mijn oor. Met een raar gezicht wrijf ik over mijn oor.
'Jeetje, schreeuwlelijk! Ik raak nog eens doof van dat geschreeuw.' Niall trekt een pruillipje.
'Sorry hoor, ik wilde alleen maar zeggen dat je je koffers in moet gaan pakken, omdat de chauffeur over een uur voor de deur staat.' En weg is Niall. Ik sta met een zucht op van de bank en loop naar mijn kamer. Het is een klerezooi, over al en nergens liggen kledingstukken en mijn borstel ligt in een schoen. Fronsend kijk ik naar de rotzooi, ik zal toch echt even de handen uit de mouwen moeten steken, helaas.
Tevreden kijk ik naar de opgeruimde kamer en de koffers op mijn bed, ik heb beetje mijn hele kledingkast meegenomen.
'Yara! De taxi is er!' Ik ben dus blijkbaar net op tijd klaar, want Louis roept me al. 'Wacht, ik help je wel met je koffers.' Hoor ik hem zeggen en hem daarna de trap op stampen.
'Tjeez, wat heb jij allemaal mee? Ik heb maar één koffer, jij vier!' Zegt Louis verbaasd. Ik grinnik.
'No shit, ik heb veel nodig Geloof me.' Louis schudt zijn hoofd en pakt 2 koffers.
'Ik heb er echt zin in!' Gilt Niall hieper. Liam staat glimlachend naar zijn mobieltje te kijken. Lachend stoot ik hem aan met mijn elleboog.
'Is Liam in loveeee?' Liam zijn wangen kleuren langzaam rood. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Moet Liam mij wat vertellen?' Plaag ik hem. Liam schudt zijn hoofd, dus besluit ik het er maar voor hier bij te laten. Later ga ik er op terug komen! Dan komt Harry binnengelopen.
'Alle koffers zijn ingeladen, dus kunnen we gaan!' Zegt hij vrolijk. Ik trek nog even snel mijn spijkerjasje aan en zet mijn zonnebril op aangezien het lekker warm is. Op naar het vliegveld!
Bij het vliegveld aangekomen staan er honderden fans ons op te wachten. Ze gillen en huilen soms van blijdschap als ze ons zien.
'Yara, blijf van Harry af, vuile bitch!' Roept een meisje met One Direction stempels op haar wangen. Dat doet mij stil staan en ik draai me om naar het meisje.
'Wat zei je?' Vraag ik, ook al heb ik het wel verstaan. 'Dat je met vuile flikken van Harry af moet blijven. Harry is van mij! Je bent weer zo een management stunt, denk je dat wij fans dat niet door hebben? Harry kijkt naar je alsof je een stuk stront bent, je bent lelijk als de tering en verdiend het niet eens om beroemd te zijn.' Gilt ze.
Ohmygod i'm so sorry mensen...! Ik heb meer dan 8 dagen niet geüpload, sorry sorry sorry sorry! Ik liep een beetje heel erg vast, mar nu dus niet meer. Nogmaals sorryyyyy:(
JE LEEST
Forever With You - Harry Styles
FanfictionYara komt in LA wonen voor haar studie visagie, maar al snel word ze ontdekt als model. Haar eerste fotoshoot moet ze doen met dé Harry Styles. Bandlid van de meest populaire boyband deze tijd; One Direction. Dan hoort ze nieuws wat haar hele leven...