Ik voel de tranen opkomen. Ze heeft gelijk. Ze heeft helemaal gelijk. Verdomme, het is echt zo en ik kan er niks aan veranderen. Ik slik de prop in mijn keel weg. Gelukkig heb ik mijn zonnebril opgedaan, anders zou ik helemaal voor schut staan.
'Harry verdient jou niet! Hij verdient een echt model, een model dat het wel verdient of tenminste iemand die echt van hem houdt en iemand waarvan hij houdt.' Het meisje steekt haar middelvinger nog naar me op en verdwijnt dan in de gillende menigte. Ik voel een grote hand op mijn schouder.
'Yara, kom. Het vliegtuig wacht.' Zegt de eigenaar van de hand, Harry.
'Ja.' Zeg ik. Mijn stem klinkt raar en schor.
'Gaat het wel?' Vraagt hij. Ik knik.
'Ja.' Fluister ik en loop met Harry naar de ingang van het vliegveld. Wanneer we binnen zijn, besef ik me opeens dat ik Harry's hand vast heb. Ik trek me snel los en draai mijn hoofd blozend om.
'Wat duurde het lang.' Zegt Louis. Ik knik weer.
'Ja, uhm, een fan praatte tegen me.' Louis kijkt me onderzoekend aan. Fuck, hij heeft vast door dat er iets is.
'Wat zei die fan?' Vraagt hij achterdochtig. Ik schud mijn hoofd.
'Het is niks, hoor.' Jawel, dat is het wel.
'Ik hoor je stem trillen. Weet je het heel erg zeker?' Vraagt Liam, die ook meeluistert.
'Nee.' Fluister ik zachtjes.
'Oh, zei ze vervelende dingen?' Vraagt Louis. Ik knik, en voel een traan over mijn wang lopen.
'Ging het over jou relatie met Harry?' Vraagt Niall voorzichtig. Ik knik. Harry kijkt me met medelijden aan, maar dan zie ik zijn gelaatsuitdrukking veranderen.
'Wie was het? Hoe zag ze er uit? Ik pik dit niet, jij hebt hier ook niet voor gekozen en je verdient geen haat!' Zegt hij resoluut. Ik haal mijn schouders op.
'Ze had schmink of zo iets op haar wangen, maar dat heeft elke Directioner hier.' Harry haalt gejaagd adem.
'Hé, rustig, Tarzan!' Zegt Niall.
'Het- het gaat wel goed. Zullen we inchecken?' Vraag ik. Ik lieg, het gaat niet goed met me. Ik sta boven hatende fans. Ik sta boven hatende fans. Ik sta- nee, ik sta niet boven de hatende fans. Ze nemen mijn leven zo over. Ik heb geen social media, alleen een uitgestorven Hyves account, maar Hyves heeft nu toch alleen nog maar spelletjes.
Wanneer ik weer opkijk uit mijn gedachtes zie ik dat de jongens al tientallen meters van me verwijdert zijn. 'Hey! Wacht op mij!' Roep ik. Liam draait zich grinnikend om.
'Daar ben je eindelijk, je leek wel van de wereld te zijn of zo.' Ik trek mijn wenkbrauw op.
'Oh ja? Moet jij zeggen, jij leek daarnet bijna te verdrinken in je telefoon!' En ja hoor, Liam druipt af. Ik ga naast Louis lopen, die ook druk bezig is met zijn mobieltje. Dramatisch hou ik mijn handen boven mijn hoofd. 'Jeetje, waar ben ik terecht gekomen? Jullie zijn allemaal bezig met jullie mobieltjes! Hebben jullie allemaal soms een crush?' Ik kijk achter me. Liam kijkt met een scheve grijns naar zijn schermpje, het is dus duidelijk dat hij verliefd is. Hij heeft het zwaar te pakken. Niall speelt een spelletje, Subway Surfers volgens mij en Louis kijkt een tekenfilm...? Tuurlijk, het zal wel. Mijn mobieltje is natuurlijk leeg, typisch ik.
Eindelijk komen we aan bij de gate. Mijn mond valt letterlijk open als ik zie hoe het vliegtuig er uit ziet. Het is een rood vliegtuig met in enorme letters ''One Direction'' er op. Er staat een steward, die de jongens begroet. Blijkbaar zijn ze vrienden of zo, want ze geven elkaar van die mannelijke knuffels. Wanneer ik voor hem sta, steekt hij zijn hand uit. 'Hey, leuk je te ontmoeten. Ik ben Jamie, dus als je eten wilt roep je mij maar.' Knipoogt hij. Ik neem zijn hand aan en besluit dat ik Jamie nu al mag. Ik neem een twee-persoonsplek in bezit en nestel me lekker in de zachte stoelen. Ik hou van dit vliegtuig, dus als het aan mij ligt vlieg ik hier nu nog vaak in.
Wanneer ik, voor mijn gevoel, net 5 minuten slaap, voel ik een natte lap op mijn wang. Ik zit met een gil recht op en probeer met mijn hand het vieze gevoel van mijn wang af te halen. 'Gadverdamme!' Gil ik. 'Welke klojo heeft dit op zijn geweten?' In een soort ninja positie sta ik met mijn handen naar voren. Louis, Niall en Liam kijken me onschuldig aan. Harry mist nog... Ik buig me over de stoelen heen en zie Harry met grote ogen uitgestrekt op de bank liggen. Ik grijns en loop om de stoelen heen, regelrecht op Harry af. 'Zo, dus meneertje heeft mijn wang gelikt?' Vraag ik. Harry knikt dunnetjes, maar ik zie dat hij elk moment in de slappe lach uit kan barsten. Ik grijp Harry' s haar vast, dat langer is dan dat van mij, en trek hem aan zijn haar omhoog. Wanneer ik op de vliegtuigbanken sta en Harry op zijn tenen staat, lik ik hem vanaf zijn kin tot aan zijn haargrens. Met een wel heel erg vrouwelijke gil rukt Harry zich los en rent het vliegtuig door.
'Iewl, ze heeft me gelikt! Ze heeft me gelikt!' Schreeuwt hij. Liam, Louis en Niall liggen gillend van het lachen over de leuningen van hun stoelen heen en steken hun duim naar me op. Ik maak een vreugdedansje in mezelf, zo trots ben ik. Ik ben goed in wraak, heel erg goed.
Een klein gilletje van opwinding verlaat mijn lippen als we eenmaal zijn geland, we zijn in Portugal!Ik gris mijn handbagage van het rek boven mijn hoofd en ren achter de jongens aan, die hun spullen ook al bij elkaar hebben geraapt. Niall kust de Portugese grond en de andere jongens geven fans knuffels en handtekeningen. Dan valt mijn oog op een groot spandoek waar op staat ''Shut The Fuck Up Yara!'' Ik bijt op mijn lip en loop verder om een paar fans die me wél mogen knuffels te geven.
Sorry dat dit deel zo saai is. Ik beloof dat er binnenkort wat meer sensatie in komt! Ik heb wel weer een vraag: Hoe moet Liam's vriendin heten? Ik heb te veel ideeën voor verhalen; 17. Mijn hersenen ontploffen, maar ik wil ze nu niet allemaal uit gaan werken because dan kan ik dit boek niet meer o vaak uploaden en tja, dit boek wil ik toch wel binnen een paar maanden af hebben. X Fenna
Comment below voor Liam's vriendin!
JE LEEST
Forever With You - Harry Styles
FanfictionYara komt in LA wonen voor haar studie visagie, maar al snel word ze ontdekt als model. Haar eerste fotoshoot moet ze doen met dé Harry Styles. Bandlid van de meest populaire boyband deze tijd; One Direction. Dan hoort ze nieuws wat haar hele leven...