We staan bij de uitgang van het stadion, het is al wel redelijk laat in de avond en het zusje van Ilona is al opgehaald door haar ouders. Ilona is erg aardig, je kan erg met haar lachen. Ik heb haar wel goedgekeurd. Liam ziet er dolgelukkig uit, net zoals Ilona. Ik zie dat Ilona twijfelt nadat ik haar heb gevraagd om met ons mee te komen. Dan zucht ze. 'Tja, het is een uur rijden naar het hotel waar ik verblijf, en aangezien ik geen ander vervoer heb lijkt dit me de beste oplossing.' De jongens juichen en een paar minuten zitten we in de auto op weg naar het hotel.
'Yara?' Harry's hoofd verschijnt achter de deur vandaan. Ik lig op het heerlijke bed een boek te lezen.
'Ja?' Vraag ik terwijl ik een bladzijde omsla.
'De jongens vragen of je mee uit gaat.' Zegt hij. Meteen spits ik mijn oren en leg ik het boek weg.
'Waarheen?'
'Weten we nog niet, er zijn vast wel wat clubs hier.' Vertelt Harry terwijl hij de kamer binnenloopt en naast me op het bed ploft. 'Wat lees je?' Hij pakt het boek en leest de achterkant. 'Wat staat er? Het in Nederlands.' Ik grinnik en pak het boek uit zijn handen.
'Het heet ''haar naam was Sarah'' en is echt een heel erg goed boek. Het gaat over een meisje in de tweede wereldoorlog die haar broertje verstopt in een kast wanneer ze opgehaald worden door de politie en tegen hem zegt dat ze hem zo snel mogelijk weer op haalt. Wanneer ze hem weer op komt halen, vindt ze hem in de kast, dood. Verder ben ik nog niet gekomen.' Vertel ik. Harry staart me geïnteresseerd aan.
'Klinkt heftig. Maar ga je nou mee?' Ik bijt op mijn lip.
'Oké, ik ga mee.' Harry klapt in zijn handen en staat dan op van het bed.
'Mooi. Ik ga televisie kijken, dus kan jij je omkleden.' Hij staat op en loopt de kamer uit. Wanneer hij de deur achter zich dicht doet, rolt er een zucht over mijn lippen. Hij bezorgd me kriebels, fijne kriebels, maar ik weet nou niet wat ik ervan moet vinden. Ik hoor hem te haten. Toch? Ik zet me over mijn gestoorde gedachtes heen en open mijn koffer. Ik kies een high wasted skinny jeans met een zwarte croptop en zwarte pumps. Mijn haar doe ik in een, vind ik, best wel heel erg goede messy bun. Mijn messy bun's zijn normaal gesproken echt gewoon crap, dus ben ik best wel trots op mezelf. Smokey eyes, mascara, blush en wat camouflage crème en ik ben klaar om uit te gaan. Ik neem nog snel mijn zwarte handtas, die echt overal bij past, en prop daar wat dingen in die ik nog nodig zou kunnen of moeten hebben.
'Jij mag!' Zeg ik opgewekt. Harry ligt breed uit op de bank televisie te kijken, zoals hij al zei.
'Oké.' Mompelt hij en zet me afstandsbediening de televisie uit. Dan kijkt hij omhoog. 'Wow...' Zijn ogen vergroten even wanneer hij me ziet staan. Ik giechel en draai een rondje. Harry staart me nog even aan en staat dan op om de slaapkamer binnen te gaan.
'Ik ben klaar.' Harry's adem strijkt langs mijn nek waardoor ik hem achter me voel staan. Ik negeer mijn lichaam, dat gillend hunkert naar al zijn aanrakingen en helemaal gek wordt en ik negeer mijn hersenen, die mij vertelt dat ik me om moet draaien en Harry moet zoenen. Ik klik mijn telefoon uit en draai me om, waardoor Harry wel een stap naar achteren moet zetten.
'Kom je?' Vraag ik. Harry knikt en loopt achter me aan de hotelkamer uit, op weg naar de lobby.
Bij de lobby staat iedereen op ons te wachten. Liam kijkt ons met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ja, sorry hoor, maar dit keer was het Harry die te lang bezig was.' Protesteer ik zachtjes. Louis rolt zijn ogen en staat alvast op van de bank waar hij op zat.
'Goed excuus, maar nu moeten we echt weg. Ik heb de alcohol nodig.' Moppert hij. Liam klapt enthousiast en loopt samen met Ilona achter hem aan. Ik trek mijn wenkbrauwen op naar Niall en loop samen met hem naar buiten. Niall kucht.
'Je, ehm, je ziet er goed uit, Yara.' Mompelt hij verlegen. Er verschijnen blosjes op zijn wangen. Ik glimlach.
'Dankjewel, Niall. Jij mag er ook best zijn.' Niall glimlacht en kijkt naar voren. Na die woorden hoor ik de haastige voetstappen van Harry en zijn hand om de mijne. Mijn lichaam verstart ter plekke.
'Is er wat?' Vraagt ik voorzichtig. Harry gromt.
'Er is vast wel paparazzi in de buurt, we moeten oppassen.' Zegt hij. Ik knik, ook al geloof ik het niet helemaal. Liam, Ilona en Louis blijven stilstaan voor een gebouw waar de muziek keihard uit dreunt.
'Hier gaan we heen!' Schreeuwt Louis, en verdwijnt in de menigte. Niall draait zich naar me om en haalt zijn schouders op.
'Zullen we maar mee gaan?' Vraagt hij. Ik knik en draai me om naar Harry om. Hij staart nukkig voor zich uit.
'Harry?' Ik tik hem op zijn schouder.
'Hmm?'
'We gaan hier naar binnen. Ga je mee of blijf je hier nog staan en voor je uit staren? Lijkt me erg gezellig.' Lach ik. Harry knikt afwezig en loopt achter Niall en mij de club binnen. De muziek is kei, en keihard. Mensen staan lachend te dansen op de muziek en heffen hun drankjes in de lucht.
'Gaan we wat te drinken halen?' Schreeuw ik naar Niall. Niall houdt zijn hand voor zijn oor als teken dat hij me niet heeft verstaan. 'Of we wat te drinken gaat halen.' Schreeuw ik in zijn oor. Niall lacht en steekt zijn duim op. Ik tik Harry op zijn schouder en gebaar dat hij mee moet komen. Harry schudt zijn hoofd en ik besluit dat ik hem maar laat.
'Wat wil je?' Niall en ik hoeven niet zo erg tegen elkaar te schreeuwen, want de muziek is hier minder hard.
'Mag ik een Bacardi Cola?' Niall knikt en besteld het. Hij drukt het glas in mijn handen en trekt me mee naar de dansvloer.
Oh, oh. Wat gebeurt er? O.o Is Harry jaloers? Hehehe, you'll see. Vote & comment! X
JE LEEST
Forever With You - Harry Styles
FanfictionYara komt in LA wonen voor haar studie visagie, maar al snel word ze ontdekt als model. Haar eerste fotoshoot moet ze doen met dé Harry Styles. Bandlid van de meest populaire boyband deze tijd; One Direction. Dan hoort ze nieuws wat haar hele leven...