Hastahane

653 33 3
                                    

Berken'in yanına eğildiğimde gördüğüm şey " kan " dı.
- Be-berke iyi misin kardeşim???
Berke konuşmak istesede konuşamıyordu.
Berke'yi hemen hastahaneye kaldırdık, doktorlar yaranın derin olduğunu hemen ameliyata almaları gerektiğini söylediğinde çıldırmıştım. Kaanı şuan bulsam öldürebilirdim ama berke bu haldeyken yanından ayrılamazdım.

2 saat sonra ...

Ameliyat bitmişti saat gece 12 civarlarındaydı. Doktor ;
- Ameliyat normal geçti arkadaşınızın durumu ilerleyen saatlerde belli olur şuan için birşey söyleyemeyiz. Ailesi gelmedi mi?
- Doktor bey ailesi yurtdışında bilmemeleri daha iyi olur.
- Tamam o zaman kendisi yoğun bakıma alındı.
- Herşey için teşekkür ederiz doktor bey.

Hep beraber hastahanenin bahçesinde oturuyorduk lafa adak girdi.
- Ne bekliyoruz? Bulalım şu piçi!
- Berke bu haldeyken burayı bırakıp kaanı aramamız doğru olmaz, hele bi kendine gelsin ilk işimiz onları bulmak.

Sabaha kadar beraber oturduk, okul vardı fakat adakla ben gitmedik diğerlerini gönderdik.
Berkenin durumu hâlâ aynıydı bir gelişme yoktu.
Yoğun bakım koridorundayken doktor içeriden çıktı.
- Arkadaşınızı normal odaya alıyoruz bilinci yerine gelmeye başladı, hadi geçmiş olsun.
Sevinçten bir doktoru öpmediğim kalmıştı. Kısa zamanda çok sevmiştim berkeyi.

2 saat sonra ...

- Kendine geldi lan!
- Nerdeyim ben?
- Bi sorun yok berke ameliyattaydın kardeşim.
- O kaan piçini ellerimle geberticem!
- Sakin ol oğlum hele şurdan çık bak ona neler yapacaz diye geçistiriyordum berkeyi.
- Annem ve babam'ın haberi yok değil mi?
- Yok, merak etme haber vermedik dediğimde rahatladığı hissettim fakat çaktırmadım bu işte birşey vardı, berkeye hiç sormadan bu konuyu aklımın bir köşesinde rafa kaldırdım.
Adağı berken'in yanında bırakıp hastahaneden ayrıldım.

------------------------------------------------

S*keyim böyle işi nereye girdiler lan bunlar hangi deliğe! Kaanı ve grubundan kimseyi bulamıyordum.
Hastahaneye dönecekken mahallede gizemle karşılaştım.
- Yasin! Berkeden haber var mı? Durumu nasıl.
- Yoğun bakımdan çıktı canım, normal odaya aldılar.
- Bana canım deme!
- Ne diyorsun be, ne oldu?
- Herşeyi biliyorum yasin! Öyküyle aranda olanlarıda, öykü geldikten sonra aranda geçenleride. Neden bana anlatmadın, neden söylemedin? Ben sana güvenmiştim be kimseye güvenmemiştim böyle. Ha söylesene neden!?
- Benim öyküyle aramda hiç birşey yok! Ve ben senin güvenini boşa çıkarmadım hiçbir zaman!
- Benim yanıma yaklaşma bundan sonra yasin! Dedikten sonra telefonum çaldı ;
- Ne oldu adak?
- Yasin! Yetiş berke çıkmaya çalışıyor, dikişleri patlayacak!
Telefonu hemen kapatıp hareketlendiğim de gizem ;
- Ne-ne oldu?
- Kardeşim benim yüzümden bıçak yedi o bu durumdayken burada seninle kavga edip zaman kaybedemem. Başkalarından ne duydun bilemem fakat bana inanmayan insan hayatımda boş yer kaplamaktan başka bir işe yaramaz! diye bağırmıştım. Gizem'in gözlerinin dolduğunu gördüm.
- Be-ben özür dilerim yasin, ama bana anlatmalıydın be adam. Sen bana söylemediğin için bende farklı birşey var sandım.
- Gizem! Ben seni seviyorum!
Diyip hızla hastahaneye doğru koşmaya başladım.

Hastahane kapısından girecekken biri seslendi ;
- Yasin!
Baktığımda seslenen kişinin gökhan olduğunu gördüm.
Ne işi vardı burada?
- Ne var gökhan? Ne işin var burda?
- Yardım lazımdır diye geldim.
- Yardım felan gerekmiyor sağol.
- Kaan'ın yerini biliyorum!
- Na-nasıl? Nerede!?
- Gel konuşmamız gereken şeyler var.

Gökhanla yaklaşık 1 saat konuştuk ve kaanın yerini söyledi, ne yaptığınıda.

Kaan grubuyla beraber bir evde saklanıyormuş. Bizle uğraşmasınında bir sebebi varmış. Gökhanın söylediklerine görede arkasında güçlü ve benim rahat etmemi istemeyen biri varmış.
Kaldıkları evi basacaktık.

Saat geç oldu içeri girdik gökhanla. Koridorda oturuyorduk.

- A-abii? Sen misin? Sana çok ihtiyacım var abi. Yardım et bana. Yüzünü hayal meyal hatırladığım abim karşımdaydı.

- Az kaldı abicim, az kaldı sabret herşeyi çözeceğim. Bundan sonra beraberiz.

- Gücüm yetmiyor, dayanamıyorum abi!

Dediğimde ;

Gökhanın beni dürtüklemesiyle uyandım ne yani bu rüyamıydı!!!!

Multimedya ' da abim.

Lise MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin