Mutluluk Hayal Değil

774 37 0
                                    

Uyandığımda saate baktım 11:00 ! Hızlıca yataktan fırladığımda kendimi yerdeki halıyla kesişirken buldum. Kalkıp duşa girdim hazırlandım tekrar saate baktığımda 11:40' dı.
Motora atlayıp kafeye giderken çok şanslıyım! teker patladı. Neyse ki az kalmıştı, kafeye girdiğimde saat 12:01 di. İleriki masada gizemi görünce ona doğru ilerledim.
- Geç kaldın yasin.
- Nee? 1 dakikacıık.
- Olsun ben kalkıyorum.
- Wtf?
- Ne dedin be?
- Hiiiiç
- Şaka be.
- Rahatladım lan bana bidaha bele yapma.
- Tamam.

1 saat sonra ...

- Yasin kalkalım mı?
- Olur, akşam zamanın var mı?
- Evet var.
- Bildiğim çok güzel bir yer var. Akşam seni 8'de evden alırım.
- Neresi???
- Kendi gözlerinle görürsün.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Yasin burası çok güzel!
- Beğenmene sevindim, ben sıkıldığımda ya buraya gelirim ya da sahile inerim.
- Burası resmen huzur kokuyor.
- Sen kokuyorsun.
- Ya-yasin deme şöyle şeyler.
- Neden ki? Senin yanında çok huzurluyum, kimsenin vermediği huzuru sen veriyorsun. Adını değiştirelim de huzur koyalım. Gizem kızarmıştı resmen böyle ayrı bi tatlı oluyordu, eriyodum lan kıza.
- Biliyor musun yasin, babam ve abim öldüğünden beri kendimi eve kapatmıştım, kimseyle konuşmuyordum, içime kapanıktım. Ama sen beni eski halime döndürüyorsun aslında benim başımı döndürüyorsun dedikten sonra eliyle ağzını kapattı sanırım dememesi gereken birşey söyledi :)
- Ben senin yanındayken mutlu hissediyorum garip ama öyle, sanki boş tarafımı dolduruyorsun, yıkılan yasini toparlıyorsun. Sanırım ben senden- derken gizem ;
- Bence sarılalım.
Şok olmuştum.
- İlk sarıldığımda az daha doğmamış çocuklarımın hakkına giriyordun sanırım o riske birdaha giremem dediğimde gizemin yüzü düştü.
- Şaka lan gel buraya diyip kollarımı açtım...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Yasin bırakacak mısın artık 10 dakika oldu da? dediğinde kollarımı çektim ve ;
- Sarılmak isteyen sendin hatırlatırım...
- Bu kadarını kastetmemiştim be ölüyordum.
- Tamam, bidaha sarılmayız.
- Deme yasin be, şaka yapıyorum gerçekten iyi geldi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gizemle evlerine doğru yürürken bi anda koluma girmişti, bu kızın ani hareketleri beni çok şaşırtıyordu. Evin önüne geldiğimizde herşey için teşekkürler dedi ve koşarak kapıyı açıp içeri girdi.
Ellerimi ceplerime koyup yürümeye başladım, mahalle çok sessizdi hem de fazla sessiz. Bende hızlıca eve girdim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Başımda dikilen annemin uyan okula gideceksin dediği sesle gözlerimi açtım.
- 5 dakika daha please!!!
- Hayır, kalk kahvaltıya.
- 1 öpücük versem?
- 1 terliğe ne dersin?
- Tamam, tamam pes kalkıyorum dediğimde annem zafer kazanmışcasına gülmelerine başladı. Bu kadın manyak!
Kahvaltımı yaptım ve okula doğru yola çıktım.
Ders başlamıştı gizem arka sırada oturuyordu kalkıp yanına geçtim.
Teneffüs zili çaldığında gizemle beraber bizimkilerin yanına gittik. Bizim geldiğimizi gören İlayda ve Selcan öhö öhö diye diğerlerininde bakması için işaret verdi. Yanlarına gittiğimizde;
- Gençler bu gizem tanışın dediğimde aynı anda merhaba gizem dediler sıra sıra konuşup tanıştılar, gizemi seveceklerini biliyordum. Dersin olduğu sınıfa doğru giderken kaan gene önümüze çıktı.
- Merhaba yasin ve sürtük kız arkadaşı.
- Ne diyorsun lan piç diye atladı lafa gizem, bu kız aradığım kız kesinlikle.
- Kaan yediğin dayak yetmedi sanırım, daha fazla konuşursan konuşacak bir ağzın olmayabilir. Okulun içinde seni dövmek istemiyorum kusura bakma bidahakine artık diye güldüm.
- Şimdi gül yapacaklarımdan habersizce, başladığım zaman durmayacağım.
- Elinden geleni ardına koyma kaancım.
- Herşeyini elinden alıcam yasin her değer verdiğini.
- Ah şeyimi senle paylaşamam kusura bakma o benim herşeyim diye güldüğümde herkesin bizi izleyip kaan'a güldüğünü gördüm. Kaan ateş fışkırıyordu, fakat ben ondan asla korkmazdım, çekinmezdim. Bana zarar veremezdi fakat yakınlarıma zarar verebilirdi.
Okul bitmişti hep beraber mekana gittik gizemle bizle gelmişti. 10 dakika sonra telefonuma gelen mesajla donup kaldım.

Gönderen : KaanPiçi!
- Mekanınızda iyi takılmalar, bizde öykü'yle bir depoda takılıyoruz. Kızı sapasağlam istiyorsan dediklerimi yapacaksın!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Multimedia Kaan :)

Lise MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin