Seni Seviyorum

757 47 3
                                    

- Gizem ben seni-  derken telefonu çaldı arayan annesiydi.
- Efendim Anne?
- Kızım eve gel misafir gelecek yemek hazırlamamız lazım.
- Tamam Anne geliyorum.
------------------_--------------------
- Yasin gitmek zorundayım.
- Tamam hadi gidelim.
- Bu arada sen ne söylüyordun?
- Hiç öyle önemli birşey değildi diyerek geçistirip onların evine doğru yola koyulduk.
Onu eve bıkaktıktan sonra kafeye bizimkilerin yanına gittim.
Hararetli hararetli konuşuyordu İlayda, beni fark etmemişlerdi bile.
Yanlarına oturup dinlemeye başladım, ilayda aniden beni görünce korktu ona dönüp devam et dedim ve konuşmaya devam etti...

1 saat geçmişti geleli telefonuma bir mesaj geldi.

- Yasin ben öykü nerdesin?
- Neden sordun?
- Sadece gelmek istiyorum.
- Gelme, istemiyorum.
Dediğimde kafenin kapısı açıldı gelen öyküydü.
Hiç birşey söylemeden yanımıza oturdu sesli sesli sen söylemesende ben bulurum dedi. Masadan kalkıp gidecekken öykü seslendi.
- Yasin neden böyle yapıyorsun?
- NEDEN ? GERÇEKTEN BUNU MU SORUYORSUN BANA? BEN SENİ CANIMDAN ÇOK SEVERKEN SEN BİR ANDA ÇEKİP GİTTİN VE BENİM ELİMDEN LANET OLSUN HİÇBİRŞEY GELMEDİ, AYLARCA KENDİMİ SUÇLADIM, DIŞARIYA ÇIKMADIM, HİÇBİR ZAMAN KİMSEYE EYVALLAH DEMEYEN BEN, GÖZÜNDEN KİMSE İÇİN YAŞ AKMAMIŞ BEN GÜNLERCE BOŞ SOKAKLARDA, EVİMDE HAYKIRMAKTAN, AĞLAMAKTAN BAŞKA ÇAREM YOKTU. ŞİMDİ BANA GERÇEKTEN GİTME KAL MI DİYORSUN? BUNA HAKKIN VARMI SENİN?
Ben bu kadar zaman içimde tutup kinlendiğim bütün öfkemi dile getirirken öykü çoktan ağlamaya başlamıştı.
Ağlamalı sözlerle öykü ;
Ben isteyerek mi gittim sanıyorsun? Ben seni hiç sevmedim mi? Ben en az senin kadar çok sevdim be! Ben giderken sadece seni bırakmadım arkamda hayatımı ve kalbimide sende bıraktım. Ben 1 senedir senle uyuyup senle kalkıyorum, hiçkimseyle denemedim bile senden sonra kimse olmadı, benim tek sevdiğim sendin.
Aklımda ki, kalbimde ki sadece sendin ve bu hiç değişmedi. Ben gitmeye mecbur kaldım ben sana haber vermedim çünkü işleri daha çok zora sokmak istemedim. Ben seni hâlâ seviyorum ilk günkü gibi değil, daha fazla.
Bende ağlamaya başlamıştım karşılıklı ağlayarak ...
HERŞEY İÇİN ÇOK GEÇ!
Diyip dışarı çıktım ve adağa mesaj attım.
- Öykü eve bırak.
Kafamı toplamam gerekiyordu güçlü olmam lazımdı, zar zor toparlamışken gene dağıldım. Motora atlayıp sahile gittim çünkü en sessiz kafa dinlenicek yer orasıydı.
Sahile oturdum telefonumdan
Sezen Aksu & GİT
şarkısını açıp dalgaları izledim ne kadar özgürlerdi istediği kara parçasına istediği kumsala çarpıyordu dağılıyordu ama tekrardan toparlanıyordu. Diye düşünürken omzuma bi el dokundu.
Kafamı çevirdiğimde ...

Lise MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin