Mekan

1.3K 56 4
                                    

Ders başladı, her fırsatta arkaya bakmaya çalışıyorum bu gidişle yandık.
- Gizem : Ne bakıp, bakıp duruyorsun dedi. Ya bu kız "A" dese ben donuyorum, cevap veremedim önüme döndüm, bir dahada arkamı dönmedim.
Oh be okul bu günde bitti, sıkıldım artık bu okuldan bitsede kurtulsak, der iken Gizemi okul kapısında birisini bekler gibi etrafı incelediğini gördüm, ve bende onu izlemeye başladım. Lanet olsun motorlu bir çocuk geldi ve gizemi aldı. Düşünmeye başladım acaba o gelen kimdi? Abisidir belki, belki de kuzenidir diye kendimi umutlandırıyordum. İlk defa içimde birine karşı bu kadar tanıma isteği vardı. Belki de beni reddettiği için takıldım bu kadar.
Ama abi çok güzel be, neyse bugün bizimkilerle akşam toplanıcaz, hemen eve gitmessem geç kalıcam.
Hazırlanıp evden çıktım hızlı hızlı toplanıcağımız yere doğru motorumla geldim. Önemli bir konu veya toplanıcağımız zaman yer söylemeden direk buraya geliriz zaten herkesin evine de yakın.

Cafe miz yukarda multimedia'da :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cafe miz yukarda multimedia'da :)

İçeriye girdiğim gibi
dumanlar dışarı doğru akın akın dağıldı. Erken geleceğimi tahmin edememiş olacaklar ki hepsi sigaraları yakmış garibim sigara içmeyen Büşra ve Selcan aralarında yüksek dozda dumandan etkileniyordu ikisininde içinden sövüp benim gelmem için dua ettiklerini tahmin edebiliyordum bunları düşünürken istemsizce kırkırdadım ve benim geldigimi farkettiler, beni gördükleri gibi sigaraları saklamaya çalışsalar da, kaldırın elleri dediğimde adak panikten sigarayı yere atayım derken üstüne düşürdü istemeden de olsa hepimiz adağa gülmeye başladık, yanımda sigara içmezlerdi çünkü 1 yıldır sigarayı bırakmıştım. Keyfinize bakın diyerek cebimden sigaramı çıkarıp yaktım derin bir nefes alarak konuşmaya başlayacaktım ki, kafamı kaldırdığım da hepsi ağzı açık bana bakıyorlardı. İlayda atladı hemen abiii! diyerek hemen cevap olarak siz içersiniz de ben içemez miyim? dedim diğerlerine fırsat vermeden hadi ne oldu dökülün.
İlayda başladı tekrar ;

Bir bölümün daha sonu gençler mulipediada'ki İlayda :)

Lise MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin