GEÇMİŞİN SIRLARI

130 7 2
                                    


Uyandığımda farklı bir yerdeydim beni başka bir yere getirmişlerdi ofis gibi bir yerdi. Karşımda yanında 2 tane izbandut gibi adamla duran biri vardı.
- Bak delikanlı bizim senle işimiz yok, benim abinle bir hesabım var. O görülünce serbestsin.
+ Ben abimi neredeyse hatırlamıyorum bile. Benim ne alakam var onla. O artık benim abim değil, abim olsaydı burada olurdu yanımda ama yok!
- Tamam işte bu bittikten sonra zaten abin olmayacak.

Dediğinde dışarıdan silah sesleri gelmeye başlamıştı.

Silah seslerinin nereden geldiğini anlamaya çalışırken kafama aldığım darbeyle istemsizce gözlerimin kapandığını hissediyordum.

Gözlerimi açtığımda hastahanenin odasında yatıyordum. Peki ben buraya nasıl gelmiştim?

Kısa bir süre sonra odanın kapısının açılmasıyla yerimden doğrulmaya çalıştım.

Bir ses dur, yapma! Daha yeni yeni kendine geliyorsun diyordu, bu tanımadığım bir ses tonuydu.

Karşımdaki kişiye baktığımda gerçekten o muydu?

10 YIL ÖNCE...

Her okul çıkışı olduğu gibi, bugünde beni okuldan almak için gelmişti. Onu her okul çıkışında gördüğümde ilk gün ki gibi heyecanla ona doğru koşuyordum. Abim ve ben, abi kardeş gibi değilde iki arkadaş gibiydik hep, her şeyimi paylaşırdım onunla. 

Gene bir okul çıkışı hızlıca aşağıya indiğimde okul bahçesinde abimi göremedim, onun yerine abimin en yakın arkadaşı Mustafa vardı.

Mustafa abinin yanına gidip abimi sorduğumda elindeki notu gösterdi, kağıdı elime alıp yarım yamalak okuma bilgimle kağıtta yazanı okumaya başladım.

- Belki bir gün PAŞAM...

Bu ne demekti şimdi ?

Mustafa abiye dönüp bunun ne anlama geldiğini sordum ama Mustafa abi cevap vermedi. Koşar adımlarla eve gittim. Kapıdan içeri girmeden önce annemin ağlama sesini duydum, korkuyordum sebepsizce içime bir kuşku düşmüştü.

-ANNE! ABİM NEREDE!?

- GİTTİ! ABİN GİTTİ!

- NEREYE GİTTİ!?

Dediğimde sorumu cevapsız bırakıp ağlamaya devam etmişti.

Karşımdaki kişinin  kapıyı kapatmasıyla beynimdeki düşünceler yok oldu.

- Yüzünü gördüğümde. Hayır! O olamaz!

Dediğim anda gözlerime bakarak...




FOTOĞRAFTAKİ KİŞİ ABİM.

'' BÖLÜMÜN DEVAMI YARIN GELECEK''  

-



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise MaceralarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin