Sıkıcı dersler başladı gene, adak'da yanımda ofladıkça tam içim daralıyor. Tam adakla muhabbete başladık içeriye müdür girdi.
- Müdür : Merhaba arkadaşlar Fatih Kolejinden nakil ile bizim okulumuza yeni bir arkadaşınız geldi ve kapıya seslendi, Gizem gel kızım.
Kızın içeri girmesi gibi bütün sınıf gevşemeye başladı, önce ooo'lamaya sonra kolej bebesi, kolej kızı diye dalga geçmeye başladılar.
- Adak : of be kanka hatunda fenaymış beeh diye kıkırdadı.
- Lan olum kendine gel sevdiğin var.
Dememe kalmadan adak çoktan yan okuldan sevdiği Gül'ü düşünmeye başladı, boşuna lale demiyorum abi .
Müdür sınıftan çıktı, hocamız gizeme istediğin yere geç bakalım dedi.
Tam yer ararken adağa göz kırptım ve yanımdan kalktı. Gizem yanımdan geçerken konuşmama dikkat ederek ...
- İstersen yanıma oturabilirsin dedim ve biraz yüksek sesle söylemiş
olucam ki Gizemin hayır cevabına bütün sınıf ooo çekmeye başladı. Geçti arkamdaki sıraya, ilk defa bir kız tarafından reddedildim, okulda bütün kızlar peşimden koşarken bu kız beni reddetti! Şok olmuştum, adağın dürtmesiyle kendime geldim zil çaldı, oh be tenefüs''
Kantinde toplanmıştık bizimkilerle, onlar aralarında birşey konuşuyordu ama dinlemiyordum pek. O anda İlayda seslendi
- Abii ben neler duydum neler
- Bugünün haberi ne bakalım??? ( bu kız resmen istihbarat )
- Sizin sınıfa bir kız gelmiş adı da " Gizem mişş " dedi İsme vurgu yaparak. Duydum ki reddedilmissin diye gelerek dalga geçiyordu benle.
- Bakıyorum da çok neşelisin İlayda Hanım bak Gökhan geçiyor dedim hemen arkasını döndü ya abi ya diye mızmızlanmaya başladı. Gökhan bizim sınıftan eskiden bizimleydi ama artık bizimle takılmıyor kendi içinde sorunları var başkalarindan destek istemiyor.Multimedia'da Gizem var arkadaşlar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Maceraları
Novela JuvenilUzun süren arkadaşlık ve maceralar sizlerle :) 。♥。。 。 。。 ✨。\|/。 Happy New Year! 。/|\。 。☀。 。。 。 。