Aradan 1 hafta geçmişti. Okulun ilk döneminin son haftasıydı ve bugün pazartesiydi. Normalde pazartesilerden hoşlanmam ama 1 haftacık idare edebilirim sanırım. 15 günlük tatilde okul gezisi vardı, 1 hafta boyunca otelde kalacaktık, zaten bizim burada oteller hep açık hep deniz, kum, güneş. Bu tatile hepimizin ihtiyacı vardı. Neredeyse bütün okul geliyordu. Bizim ekipten sadece berke 1 gün sonra gelecekti, işi varmış.
Sabah uyandık gizemimle beraber kahvaltımızı yapıp okula gittik, okul koridorlarında yürürken herkes hararetli hararetli tatil için aldıklarını, ne yapacaklarını konuşuyorlardı. Bizde gizemle sınıfa gidiyorduk. Sınıfa girdikten sonra ilaydaya mesaj attım.
Kime: Bebe
- yavrum, çıkışta benle geliyon haberin ola.
Kimden: Bebe
- Abi nereye gidecez??
Kime: Bebe
- Gizeme birşeyler alcam, sen anlarsın bu şeylerden, ben anlamam.
Kimden: Bebe
- Tamam abiiimDedikten sonra cevap yazmadım çünkü gizem mesajlarımı okumaya çalışıyordu.
Okul zili çalmıştı, bu günde bitti be!
Bizimkilerle kapıda toplanınca gizeme dönüp ;
- Canım sen bizimkilerle kafeye geç benim az işim var.
- Tamam canım.
Onlar gittikten sonra ilaydaya mesaj attım hemen indi sınıftan, beraber AVM'ye gittik. Kıyafet seçmeye başlamıştık.1 saat sonra...
- Yeter be abi! Bütün mağazadaki kıyafetleri giydirdin.
- Tamam be alttarafı 50-60 parça bişiy giydin. Bebeye bak.
- Vicdansuz abi.
Biz ilaydayla gülüşürken mağazadaki görevliler garip garip bakıyordu, sanırım fazla geldi. Ellerimize baktığımda kıyafetten dağ olmuştu.
Kasaya geçip bütün kıyafetleri okuttuktan sonra kasiyer toplam fiyatı söyleyince İlayda ;
- Oha am... Kasiyer senin fiyatını sormadık lan. Kıyafetler kaç para?
Dediğinde ben gülmekten konuşamamıştım bile.
Kredi kartını verip şifreyi girdim. Kıyafetleri poşetleyip mağazadan çıktık. Berke'yi çağırmıştım bu kadar eşyayı elde taşıyamıyacağımız için.
Beraber eve gidip eşyaları koyduk sonra bizimkilerin yanına kafeye döndük.
Kafede biraz gırgır, şamata yaptıktan sonra gizemle beraber kalkıp eve doğru yürümeye başladık. Mahalle bugün herzamankinden sakindi, çıt çıkmıyordu. Ayak sesleri mahallenin diğer ucuna kadar gidiyordu. Bizim mahalle hiç böyle sessiz olmazdı, daha çok kavga, polis. Ama kesinlikle böyle sessiz olmazdı. Yürürken sanki bir gölge gördüm, hemen arkamı döndüğümde ise hiç kimse yoktu. Sanırım yanlış gördüm diyerek yoluma devam ettim, gizeme çaktırmadan sağa, sola bakıp duruyordum. Hislerim bas bas bağırıyordu biri var! Ama gizemi korkutmak onun yanında biriyle tartışmak, kavga etmek istemiyordum.
Zaten kaan dışındada düşmanım çoktu. Gizemi eve bıraktıktan sonra markete gideceğimi söyleyerek tekrar mahalleye indim, ara sokaktan sesler geliyordu fakat karanlıktı. Sokağa girdiğim an benim için herşey daha karanlıktı!3 saat sonra...
- Burası neresi!?
Multimedia : yakında gelecek kız karakter :)
Yorum ve vote benim için çok değerli beğenirseniz desteklerinizi beklerim. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Maceraları
Novela JuvenilUzun süren arkadaşlık ve maceralar sizlerle :) 。♥。。 。 。。 ✨。\|/。 Happy New Year! 。/|\。 。☀。 。。 。 。