Sokağa girdiğim an herşey daha çok karanlıklaşmıştı.
3 saat sonra...
- Burası neresi? Kimse yok mu lan!? Desemde kimse yoktu, karanlık tek göz bir odada bırakılmıştım. Ceplerimi yokladım, telefonum hiçbir şeyim yok. Gene neler çeviriyorsun kaan diye bağırıyordum ama kimseden Ses gelmiyordu. Kapana kısılmıştım burada!Gizemin ağzından ...
Nereye gitti bu çocuk!? Allahım 3 saat oldu hâla yok. Hemen adağı aradım belki onladır diye.
- Adak?
- Efendim yenge?
- Adak, yasin yanında mı?
- Hayır yenge saat sabahın 4 ü.
- Biliyorum, belki birşey oldu da çıktınız diye düşündüm yasin geceden beri yok. Ulaşamıyorum.
- Nasıl ya? Yenge sen kızları ara sor bende berkeleri arıyayım bi.
- Tamam Adak haber bekliyorum. Diyerek telefonu kapattım. Sıra sıra kızları aradım onlarında haberi yok en son ilaydayla konuşurken kapı çaldı. Kapıyı açtığımda adak, berke, gökhan, hasan hepsi gelmişti. Onlarında haberi yoktu.
Adak: Ya bu kaan gene birşey peşindeyse?
Berke: Kaan bir daha cesaret edemez. Onu tanıyorum, bu işte birşeylik var.
Gökhan: Boş durmayalım, gidelim kaanı bulalımda emin olalım.
Hasan: Haklısın, hadi gidelim.Adağın ağzından ...
Yola çıkmıştık kaanların evine doğru gidiyorduk, sanırım 5-10 dakika daha yolumuz kalmıştı. Herkes ne olduğunu, neler olabileceğini düşünüyordu. Derken kaanların evine varmıştık. Kapıyı çaldık 2-3 defa daha çaldıktan sonra kaan kapıyı açtı.
- Ne istiyorsunuz be bu saatte?
- Birşey istemiyoruz, konuşmamız gerek.
- İyi be girin içeri.Diyince hepimiz içeri girdik.
- Kaan, yasin ortada yok geceden beridir.
- Bundan banane?
- Kaan senin bu işte parmağın var ise o parmağını senin ....
- Benim birşey yaptığım yok.Dedikten sonra kaan'a inandık ve oradan ayrıldık. Tam evden çıkarken kaan bizi durdurdu ;
- Bende geliyorum.
- Neden?
- Sizene? Geleceğim.
Ne kadar fazla olursak okadar şansımız olduğunu bildiğimizden üstelemedik. Kaan'da bizle geliyordu ve tabiki tayfasıda. Kanlı bıçaklı olan bizler şuan yan yana duruyorduk. Hep beraber eve geçip haber beklemeye başladık...Bu bölüm kısa oldu ve gecikti biliyorum. Şu aralar hiç zamanım yok 1-2 güne gene bir bölüm atabilirim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Maceraları
Ficção AdolescenteUzun süren arkadaşlık ve maceralar sizlerle :) 。♥。。 。 。。 ✨。\|/。 Happy New Year! 。/|\。 。☀。 。。 。 。