Aan iedereen die ooit mijn boek heeft geopend, die de beschrijving of de omslag zag en dacht: 'laat ik dat eens lezen', wil ik alvast bedankt zeggen.
Een extra bedankje wil ik geven aan de mensen die gewoon weer doorlazen, ook al was ik drie maanden afwezig van Wattpad. De reactie die ik ontving van jullie maakten me echt superblij.
Ik kan bijna niet geloven dat het nu voorbij is, ik ga dit boek nooit meer updaten, het voelt vreemd om niet het gevoel in mijn achterhoofd te hebben dat ik binnenkort echt een nieuw hoofdstuk moet plaatsen, ik ga het denk ik best missen, vooral de lieve en positieve reacties die ik elke keer weer kreeg.
Maar het is nu voorbij, alle drie de delen zijn compleet en met een totaal van iets meer dan 30K ben ik superblij. Ik hoop dat het steeds meer wordt en dat steeds meer mensen Emmyth blijven lezen.
Voorlopig weet ik nog niet echt wat ik nu ga doen op Wattpad, ik heb een heel vaag idee voor een nieuw verhaal, maar ik kan ook nog 'Toen het stopte met sneeuwen' herschrijven, maar ik weet niet meer zo goed waar dat verhaal heengaat. Weet iemand wat ik beter kan doen? Ik hoor het wel.
Nu kom ik aan bij het eennalaatste gedeelte van dit 'woord van dank' en het heet niet voor niets zo. Ik wil nu namelijk mijn allergrootste BEDANKT geven aan AnniekRo , mijn super klasgenoot die zelf ook schrijft en me altijd weer op ideeën brengt als ik een schrijfdip heb. Ze reageert op bijna elk hoofdstuk en het is altijd positief en ik ben altijd heel blij als we op school weer eens over Wattpad praten. Anniek, bedankt.
En dan nu, als laatste, wil ik gewoon nog één keer tegen iedereen die heeft gelezen zeggen:
Bedankt
JE LEEST
Emmyth 3: Vleugels
FantasyEmmyth is een doorsnee elf. Ze heeft vleugels, ze zit vol met wijsheid en ze heeft nog andere gave's. Op een dag vliegt samen met haar nieuwe vriendin naar school, maar samen komen ze in een vreselijke tornado terecht. Emmyth beland in de mensenwere...