Capitolul 5

319 26 6
                                    

Peste 2 saptamani.

Nu ne-am mai auzit de mult, nu-i asa?
Sa va povestesc ce s-a intamplat in acest timp.
Defapt daca stau sa ma gandesc ,nu s-a intamplat mare lucru.
Am luat postul de bucatareasa, si am aflat ca David, actualul meu sef, se cunostea cu Dave, fostul meu sef, si ca sunt prieteni de familie.
In rest, nimic interesant. Cu Ross m-am mai intalnit foarte rar.
Cu asa zisa mea familie e aceasi poveste.

Azi fiind o zi frumoasa, am de gand sa caut o cladire veche care sa fie de vanzare. Vreau sa o cumpar. Si cu timpul sa o transform intr-un restaurant, care sa aiba succes.
M-am imbracat lejer si am iesit din camera asigurandu-ma inca o data ca fiecare lucru este pus la locul lui.
Banii ii am ascunsi intr-o trapa din podea.am descoperit-o accidental, si am zis ca e un bun loc pentru a-mi ascunde lucrurile valoroase. Doar nu era sa imi tin banii intr-un troller, daca o trasneste pe mama ideea sa vina si sa imi caute prin lucruri? M-am mai trezit mai demult fara cativa bani stransi. Norocul meu a fost cu nu stransesem multi bani.
Acea trapa este ascunsa sup covorul de sub pat, stiu e ciudat.

In bucatarie se aflau mama si Rox, nu le-am bagat in seama si mi-am luat un mar, iar pe urma am iesit din casa.
Aveam de gand sa caut si un apartament in care sa stau.
M-am saturat de tot. M-am saturat sa fiu privita ca pe un nimic. M-am saturat ca ceilalti sa isi bata joc de mine.
Le voi arata ca sunt mai buna decat ei. Ca desi ei m-au abandonat eu imi pot tine capul sus, si ma pot uita cu mandrie in oglinda.
Le voi arata ca o sa ajung sus si fara ajutorul lor.

Mergeam usor prin centrul orasului. Cautam cu privirea o cladire veche carw ar putea fi de vanzare.
Si am gasit-o!
Era un vechi restaurant dupa cum parea.
Am luat numarul de telefon si l-am apelat

"Eu: alo

???: alo

Eu: buna ziua, va sunt in legatura cu anuntul in care spunetica vreti sa vindeti o casa veche, mai este disponibila oferta?

???: buna ziua, da. Sotia mea a pus anuntul acum un an, credeam ca nu o sa gasim un cumparator

Dupa tonul lui imi puteam da seama ca este destul de invarsta

Eu: pai vreau sa va anunt ca sunt interesata

???: daca vrei, pot veni sa iti prezint casa din interior si sa stabilim lucrurile

Eu: as fi mai mult decat incantata daca ati face asta

???: o sa fiu in fata casei peste o ora, te voi astepta

Eu: multumesc, ne vedem peste o ora

Poate norocul a dat peste mine, poate reusesc sa ma ridic incetul cu incetul.
La munca merge ok, am slujba part-time, si se castiga ceva, ca sa fiu sincera.
Pana a venit respectivul domn m-am mai plimbat pe strazile micului orasel din L.A, era un oras chiar frumos.
Oamenii erau chiar foarte omenosi cu tine, gata oricand sa iti dea o mana de ajutor.
A trecut respectiva ora, si iata-ma in fata fostului restaurant, asteptand proprietarul sa isi faca aparitia.
Si iata-l. Era un om de varsta a 2-a, insotit de sotia lui, tot de varsta a 2-a.
Desi amandoi aveau parul alb, si corpul patat de trecerea timpului, erau foarte veseli. Se vedea de la o posta ca se iubesc mult.
Iti inspirau multa bunatate.

Eu: sarut-mana!

???: buna domnisoara, mi-a spus domnul

Eu: ma numesc Ronnie

Domnul: eu ma numesc Derek, iar ea e sotia mea Annabell

Eu: incantata de cunostinta

Domnul: ce mai stam, hai sa iti prezentam casa

The Last Song |R5 FanFiction| *PAUZA*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum