Urasc oamenii prefacut. Cei cu 2 fete.
Nu inteleg de ce sa te prefaci atat de mult.
Sa pari prieten cu cineva, iar apou cand acesta nu se asteapta de loc, tu sa il injungii pe la spate.
Cat de rau sa fi sa favi acest lucru? Ce ti-a facut bietul om, care se presupunea ca era prietenul tau, si avea incredere in tine. Iar tu i-ai distrus-o pe cea in tine, dar si pe cea in el. Da! I-ai distrus increderea in el.
L-ai facut sa nu mai poata sa aiba vreun prieten adevarat, sa ii fie frica sa aiba prieteni si sa se inchida in el. Sa devina depresiv, iar in cele din urma, in unere cazuri, sa se sinucida.Sau de ce atunci cand esti cu o persoana, te comporti frumos cu ea, iar cand nu mai esti cu ea, o barfesti pe la spate si o faci in toate felurile.
Sau mai rau, sa ii afli secretele iar apoi sa le povestesti tuturor, iar in cele din urma sa le folosesti impotriva ei. Iar in cele din urma distrugand-o.
Iar daca acea persoana nu este puternica isi va pune capat zilelor.
De ce sa faci toate astea?Multi ar da vina pe soarta " daca asa ii este scris, asa se va intampla". Eu in schimb dau vina pe oameni.
Ei sunt motivul tuturor raurilor din aceasta lume.
Ei te pot face sa te simti pe pamant ca in Rai, dar in acelasi timp, te pot face sa te simti ca in Iad.
Doar cu cateva vorbe.
De ce e lumea asa de rea? Cu ce le-am gresit de isi manifesta aceste fustrari pe cei nevinovati?
De ce se cred unii mai superiori doar pentru ca stiu multe injuraturi.
Sunt ca si cainii aceia mici care latra mult, iar cand te dai la ei fug speriati.
Sau de ce alti se cred mai superiori doar prin faptul ca au muschi. Ti-au dat un pumn si gata esti pe jos cu borsul pe afara. Iar ei sunt in spatele tau razand de tine. Si de faptul ca esti slab.Cum s-a ajund la asta?
Inca din trecut era aceasta diferenta intre oameni. Erau impartiti in 3 categori.
Oamenii de rand, cei bogatii care aveau dreptul la orice, si sclavii, care saracii dintre ei nu pot sa schimbe acest lucru.
Si cea mai mare dovada de cruzime oferita de omenire, este in Egipt, unde piramidele au fost contruite de sclavi. De bietii oameni, care trebuiau sa munceasca pe calduri infernale doar pentru niste oameni care au probleme cu capul. Erau nevoiti sa care acele bucati de piatra care pana la urma cantareau cateva tone. Eraut tinuti fara mancare, fara apa. Iar daca cineva isi permitea sa stea un minut jos, venea cineva la ei si ii ridica dand cu biciul in el.
Cum am zis, alta dovada de cruzime.Din pacate, nimeni nu poate face nimic in legatura cu asta. Lumea a ales sa fie asa.
Este deja seara, iar eu inca nu m-am intors acasa.
Vremea de afara e placuta, si nu stiu de ce, dar cred ca o sa dorm afara in seara asta. Imi iau un sezlong si gata. Poate si o patura.
Si chiar asa am facut. M-am strecurat in casa pentru a-mi lua o patura, cartea mea, cateva gustari deoarece astazi nu am mancat nimic.
Iar dupa am mers pe tarasa, unde am vazut ca bunica avea mai multe sezlonguri.
Si iata-ma acum, pe un sezlong, cu o patura care ma acopera cat de cat, cu o carte in mana, iar din cand in gand privind marea.Multi cand se uita la mare primul lucru care le trece prin minte este frica. Deoarece sunt multe cazuri cu oameni care au murit innecati, sau in alte moduri.
Eu in schimb ma gandesc la singuratate.
Bu stiu de ce are marea acest efect asupra mea, dar il are.
Ma face sa ma simt ca si cum am fi doar noi 2. Doar eu si marea. Ea fiind aici pentru a-mi asculta plangerile.
E ciudat nu? Stiu. Eu sunt o ciudata, cum zic multi, doar prin faptul ca sunt eu insumi. Fara nici o masca, fara sa imi pese daca celorlalti le convine sau nu.
O ciudata pentru ca nu isi alege hainele in functie de ce e la moda, si ce nu.
Si le alege in functie daca ii plac sau nu. Si pe care chiar nu o intereseaza daca "sunt demodate" sau "sunt din sezonul trecut".
Prefer sa imbrac negru decat alte culori. E culoarea mea preferata,si da stiu ca e considerata non-culoare, asa shh! Tineti-va pliscul.Altceva ce ma enerveaza sunt cuvintele aruncate aiurea. Nu-i asa ca ati auzit macar o data cuvintele asteq "o sa iti fiu alaturi mereu, o sa fac orice pentru tine".
Da de unde, hai sa vedem cati ar face aceste lucruri pentru persoana iubita.
Multi ar fugi la primul obstacol.
Cuvintele astea sunt aruncate doar pentru a zapaci persoana iubita si pentru a-i arata ca tu ai face orice pentru ea.
Dar cum am zis ,multe din aceste persoane o sa fuga la primul ocolis.
Nu zic ca nu exista si persoane care ar darama munti pentru celalalt.
Exista! Dar sunt mai rare. Si de obicei ceilalti il ranesc. Cel putin in cazul meu.
Eu stiu ca mi-as da viata pentru persoana iubita fara sa ma gandesc de 2 ori.
Si chiar nu o zic doar asa.Am si dovedit-o odata, dar persoana pentru care am facut acest lucru nici nu si-a dat seama.
Daca nu v-ati prins, ma refeream la momentul cand tata ma batea.
Stiam ca daca nu o sa isi descarce frustrarile pe mine, o va face pe mama. Asa ca am preferat sa tac si sa suport.
Si astfel, ea nestiind nimic din cea ce imi facea asa zisul tata.
Mereu cand ma batea ma abtineam din a tipa, doar pentru a nu auzi ceilalti.
Dar acum realizez, ca si daca tipam nimanui nu ii pasa.
Dupa ce pleca din camera mea, ma puneam intr-un colt si plangeam de durere. Si nu de durere trupeasca, ci de durere sufleteasca.Plangeam pentru ca nimeni nu ma voia, si in continuare nu ma vrea.
Plangeam pentru ca toti se comportau urat cu mine. Cu toti voiau sa ma vada suferind. Si le iesea, chiar foarte bine...
Ei imi demonstrau ca lumea e o curva. Scuzati-mi limbajul, dar este adevarat.
Te ataca cand te astepti mai putin. Apoi sa vezi tu asa zisul "soare" care sa iti intoarca totul in bine.
Acesce lucrui se intampla doar in desene.
In viata normala nu o sa ti se intample nimic frumos de buna voie.Dimineata m-am trezit destul de bine-dispusa.
Pacat ca parul meu nu era de aceasi parere cu mine. Imi statea in toate partile de parca as fi bagat degetele in priza.
Pana m-am desmeticit mai bine, l-am si vazut pe Ross venind inspre mine.
Ce cauta aici? Daca a aflat unde stau?Ross: um, Ronnie? Esti chiar tu?
Eu: da eu sunt.
Ross: nu ma asteptam sa dau de tine
Eu: nici eu de tine. Dar cu ce drum pe aici?
Ross: faceam o plimbare, simteam nevoia da fiu putin singur
Eu: interesant
Exact pe aici te-ai gasit si tu sa te plimbi..
L-am vazut uitandu-se la parul meu si abtinandu-se cu greu sa nu rada.Ross: ti-ai facut o schimbare? E ceva diferit la tine abtinandu-se sa nu rada
Eu: ha ha ha
Ross: poate ceva la par, hmm
Eu: nuuu, parul meu arata asa deobicei
Ross: nu-ti sta rau razand
Eu: incearca tu sa arati diferit dupa ce ai dormit toata noaptea pe un sezlong
Ross: pai poate voi incerca, dar de ce ai dormit afara?
Eu: asa am vrut. Voiam sa experimentez cum e sa dormi afara
Ross: si ai experimentat asta si pe parul tau? Razand
Eu: Ross!
Ross: continuand sa rada scuze, dar chiar nu pot. Arati prea amuzant. Dar parca esti mai draguta asa ultima parte a bolborosit-o, astfel eu nu intelegand nimic
Eu: da, da
Ross: azi mai ai de gand sa dormi afara pe sezlong?
Eu: nu stiu. Mi-a placut aseara, deci posibil
Ross: ce ti-a placut mai exact?
Eu: nu stiu cum sa iti explic. Am fost doar eu si marea. A fost dragut.
Ross: inteleg
CITEȘTI
The Last Song |R5 FanFiction| *PAUZA*
FanfictionNu va spun nimic, va las sa descoperiti tot ce se va intampla pe parcurs. Va anunt de acum ca aceasta carte nu va fi foarte lunga