Harry:
Celú noc som vo svojom náručí držal toho najkrajšieho chlapca pod slnkom a dokonca viem, že ma miluje. Nič lepšie neexistuje! Keď som sa však ráno zobudil a nikoho som vedľa seba necítil, zamračil som sa a prudko som sa posadil. Našťastie som niekde v dome počul veľký tresk, následne tiché „do prdele" a tak som si s úsmevom okolo pása obmotal prikrývku a vydal sa za hlukom.
V kuchyni stál Louis prilepený ku šporáku a miešal niečo v panvici. On varí sám! Oprel som sa o zárubňu a sledoval som ho. Mal na sebe moju košeľu, v ktorej som včera prišiel a obyčajné čierne boxerky. Biela košeľa na ňom viala ako vlajka na dobytom území. Zasmial som sa, pretože tu určite má kopy oblečenia, no on si aj tak obliekol moje veci.
Asi som sa zasmial až príliš nahlas, pretože Lou sa rýchlo otočil a usmial sa na mňa. Podišiel som k nemu a objal ho zozadu. Pobozkal som ho pod uchom a zašepkal som: „Dobré ránko. Čo to tu kuchtíš?" „Neviem ako sa to volá. Pozri sa na stôl, je tam kuchárka," povedal potichu a zasmial sa sám na sebe. Podišiel som ku kuchárke a nahlas čítal: „Chicken stuffed with mozzarella cheese, wraped in Parma ham with some homemade mashed potatoes? Páni to je dlhý názov."
Louis sa otočil, prišiel ku mňa a povedal: „Nie. Volá sa to Chicken stuffed with mozzarella cheese, wrapped in Parma ham with some homemade mashed potatoes!" Rozhadzoval pri tom rukami a dával dôraz na každé slovo. „Povedal si to isté!" hrane som sa urazil a založil ruky vbok. „Musíš tomu dať ten šmrnc, láska," povedal a vlepil mi pusu na líčko.
Chvíľu som ho len tak sledoval a zabehol si do jeho izby po mobil. Bol pri tom neskutočne sexy a ja som si ho pri tom musel odfotiť. Nasmeroval som kameru na neho a spravil záber. Hneď, ako môj mobil vydal zvuk, Louis sa otočil a vystrašene sa na mňa pozeral. „Len som ťa odfotil, neboj," ukľudňoval som ho. „Sľúb, že to nikam nedáš!" povedal s obavami v hlase. „Nie... Len na Twitter," dopovedal som a už som si otváral aplikáciu sociálnej siete. „Opováž sa! Som skoro nahý!" skríkol a vytrhol mi mobil z rúk. „Radšej mi to tu postrážiť, kým sa prezlečiem," dopovedal a opustil kuchyňu.
Po chvíli sa tam objavil v červených teplákoch a pásikavom tričku. „Ty si tááák roztomilý," rozplýval som sa nad ním. Lou zčervenal a znova podišiel ku šporáku. Tentokrát som si ho odfotil a bez výčitok som ju zdieľal na Twitteri. Tú prvú som si však nechal a dal som si ju na pozadie telefónu. Takto uvidím svoj poklad vždy, keď odblokujem mobil.
Ani som sa nenazdal a už mal všetko hotové. Ja som sa bol zatiaľ prezliecť do vecí, ktoré mi požičal, aby som po jeho dome nepobehoval iba v prikrývke. Na tanieri sme obaja mali až príliš výdatné raňajky sedeli sme oproti seba. Vložil som si prvé sústo do úst a hneď sa na neho pozrel. Moje zreničky boli rozšírené a chuťové poháriky tancovali.
„Som na seba hrdý, že som ťa tak výborne naučil variť!" pochválil som sa a Louis sa uškrnul. Pozrel sa mi do očí a ja som prestal vnímať okolitý svet. „Si dokonalý," povedal som potichu a cez stôl som sa k nemu priblížil, aby som ho mohol pohladiť po líčku. Robím to veľmi rád, lebo pod svojimi rukami som nikdy necítil tak jemnú pokožku, ako je tá jeho. „Ďakujem, Harry. Ľúbim ťa," usmial sa a sklopil svoj pohľad späť k tanieru aby zakryl, že sa znova červená. Vôbec mu to nepomohlo a ja som si tak mohol vychutnať pohľad na môjho dokonalého... Priateľa? Chodíme už spolu? Toto som ešte nezažil, vždy to bolo len na jednu noc.
„Lou? Chceš so mnou chodiť?" spýtal som sa ho opatrne. Dúfal som, že som sa ho to spýtal dobre. Odtrhol pohľad od taniera a preglgol sústo z jeho špeciality. Vstal zo svojej stoličky a ja som len zaujato pozeral, čo robí. Obkročmo si mi sadol do klína, spojil si ruky za mojím krkom a povedal: „Na to si sa nemusel ani pýtať, blázonko. Je to samozrejmosť." Usmial sa najviac ako to vedel len on a pritiahol si ma do hlbokého bozku. Cítil som chuť jedla na stole a užíval si tie najdokonalejšie pery.
Celý deň sme boli do seba zabratý, mazlili sme sa a sprchovali sa spolu. Teraz ležíme na Louiho gaučia ja ho držím v náručí. Spoznávame minulosť toho druhého, spoločnú budúcnosť, ale hlavne . Dlhší čas mi nedáva pokoj jedna otázka: „Prečo si vlastne odišiel tak skoro z domu?" Pretočí sa, aby mi mohol vidieť do očí, položí si bradu na moju hruď a na rukách mi vytvára malé srdiečka. Vidím na ňom, že premýšľa, po chvíli sa usmeje a začne hovoriť:
„Chcel som ísť na spisovateľskú akadémiu, no nemal som peniaze. Ja, ani mama či otec. Všetko čo mali mi dávali, no ja som stále nemal dosť. Tá škola bola môj sen a bol som odhodlaný spraviť všetko. Na internete som našiel fajn ponuku, no bola k nej napísaná len cena. Ale ako som už povedal: spravil by som všetko. Bolo mi jedno,či by na mne skúšali pokusy alebo riskovali môj život, tie peniaze som potreboval. Tak som tam prišiel a natočil som porno. Zistil som, že som gay a dostal som peniaze. Samé výhody! No celé sa to zvrtlo, keď sa to dozvedeli moji rodičia. Netušil som skade to vedia, no neriešil som. V ten deň ma vyrazili z domu. No ja som mal peniaze, vysokú a zamestnal som sa v najlepších novinách Veľkej Británie."
Keď dopovedal, stále sa usmieval a ja som bol trocha zaskočený. „Hej, viem aké to je keď máš cieľ," povedal som a dal som mu pusu do vlasov. „A ty si zistil, že si gay až keď si natáčal gay porno?" nechápal som. „Presne tak," povedal a usmial sa. „Zvláštne," zasmial som sa a znova si privlastnil jeho dva neskutočné vankúšiky.
YOU ARE READING
Chef Master
Fiksi Penggemar"Kiežby som takto vedel variť aj ja." "Môžem ťa to naučiť. Ak chceš."