Jó olvasást!
Harry mellett teljes mértékben szokatlan volt ébredni. Igaz,aludtam már vele,bár az teljesen más tésztának számít. Akkor tudatom nélkül kötöttem ki mellette,ezen kívül minden kusza volt abban a pillanatban mikor magamhoz tértem. De látszólag Ő egyáltalán nem érzett így velem kapcsolatban figyelembe véve azt,miután felkelt egyszerűen végig futtatta rajtam a tekintetét majd kezdett nyújtózkodni fiús nyöszörgésével kombinálva. Igazából az éjszaka nagy részében csak bambultam ki a fejemből,az ágy szélén kuporodva. Nem hagyott nyugodni a gondolat,hogy valaki mellettem fekszik. Nem mintha tett volna valamit,csak a tudat emésztett. Félre téve a könyvemet amit időközben már elővettem köszörültem meg a torkomat ezzel magamra hívva a borzos,göndör hajú fiú figyelmét.
-Szóval,hová megyünk ma?!-Tornáztam magam ülő helyzetbe,mert úgy éreztem,nem tudok nyugton maradni míg várakoztam a válaszára.
-Most ébredtem fel,nyugodj már meg.-Rázta szórakozottan meg a komás fejét ezáltal a barna fürtjei csak úgy lebegtek a levegőben. Mivel nem elégedtem meg azzal amit mondott továbbra is kérdőn felvont szemöldökkel meredtem rá.
-Erm... Először is pakoljunk ki,aztán ma egyszerűen nézzünk várost.-Vont vállat lusta mozdulattal ám a következő pillanatban hangosan kopogtattak az ajtón mire Harry feltápászkodott mellőlem és nyitott ajtót. Akaratom ellenére is végig néztem tetőtől-talpig rajta. Vékony lábait,kidolgozott felső testét és sötét tetoválásait látva bizsergés keletkezett a hasamból eredve. Mindezt nem igazán tudtam hová azonosítani. Izgalom és kissé idegesség táplálódott bennem. Ennek az okát sem értettem... Nem érezhettem volna ezt az ismeretlen intenzív érzést.
-Jó reggelt,igen. Köszönjük,viszlát!- Hadart franciául. Ez a nyelv kifejezetten dukált az ő rekedtes,mély hanghordozásához. Hirtelen mozdulattal csapta be az ajtót majd fordult felém mire azonnal a kezemben pihenő puha ágynemű anyagot kezdtem vizslatni. Magamban elmondtam egy imát,ne vegye észre a vörössé vált arcomat,mert biztos voltam benne,szóvá tenné.
-Hoztak reggelit.-Tolta be maga előtt a fém kis kocsit a szobába azon részében ahol elhelyezkedett a nagy méretű ágy. A választék elég íncsiklandóan nézett ki,ha őszinte akarok lenni. Mindezek ellenére egyből a kávé után nyúltam és kezdtem szürcsölgetni a forró italt míg mellettem Harry vajazta a hosszú bagettjét. Óvatos mozdulattal hatalmas ablak felé lépkedtem és néztem ki azon nem foglalkozva Harryvel akinek éreztem magamon a kutakodó tekintetét. Alattunk sok-sok ember lézengett,amit jó látni. Gyerekek játszottak egy egyik utca sarkon,kecses nők szatyrokkal a kezükben siettek valahová. Nagyon messziről látni lehetett az Eiffel-tornyot amit elképedve vettem tudomásul. A táskámban elhelyezkedő szemüvegemért szaladtam,hogy tisztán lássak mindent.
-Hűha.-Sóhajtottam fel a gyönyörű panorámát tisztán látva miközben tudatosult bennem,tényleg itt vagyok . Még percekig hagytam,hogy az agyam kikapcsoljon és csak a látványnak éltem. A madár rajokat látva irigység telepedett belém. Néha olyan könnyű lehet elszállni és szabad lenni. Nem foglalkozni semmivel,a rosszal. Csak egyszerűen megszabadulni a tehertől és szembeszállni a széllel. Gondmentesen. Tudtam,ezzel,hogy Franciaországba utazhattam kaptam egy új esélyt az élettől,újra kezdhetek mindent amit elrontottam Washingtonban. Már csak élnem kéne a helyzettel és kizárni minden negatívumot. Könnyűnek tűnhet,de nem az. A gyógyulásom néha sokkal fájdalmasabb mint a seb amit szereztem. Ami a mellkasomban helyezkedett el és szépen lassan emésztett. Vannak időszakok amikor hirtelen elfelejtem mindet ami történt,de az idő nagy részében csak agyalok. A legrosszabb ami előfurdulhat egy lánnyal velem megtörtént... Már saját magamat is kezdem az őrület határára kergetni,már ha nem nem vagyok kattantnak titulált. Na,nem mintha őrjöngtem volna vagy hasonló,hanem a kisugárzásom amit mutattam az emberek felé. Sokszor még saját magamon is éreztem...Tudtam,hogy ha itt lesz az idő készen állok arra,hogy az életszínvonalam vissza térjen a normális kerékvágásba miután hazatérünk Washingtonba. Nem erőltetek semmit,nem vagyok képes egyik pillanatról a másikra átvinni ekkora traumát. Talán azért mert gyenge jellemnek számítok. És ha eszembe jut a múltam ami szintúgy nem kápráztató... Ha elgondolkozom az életemen kész csődnek tűnik egészében. Ha tehetném kitörölnék minden emléket. Még a jót is,mert abból nincs valami sok. Viszont fájdalom? Dögivel akad. Ha alaposabban áttekintem a helyzetem tudatosul bennem az élet túl hazug. Legfőképpen az enyém. A csillogás mögött legtöbbször nem bújik semmi fényes a felszínességen kívül.
ESTÁS LEYENDO
Smart ass H.S. /Hun./ Bef.
FanficArrogáns,tapló egyben csábító.A legrosszabb párosítás. „...néztem ahogyan meg áll az út szélén, leállítja a motorját majd le emeli magáról a fekete bukó sisakját,így feltárul előttem a pimasz mosolya,kezelhetetlen kócos,göndör haja és a rikítóan zö...