Smart ass 44

6.5K 216 75
                                    


Jó olvasást! 

'-Szépségem,nézd milyen kis aranyos,mint egy földre szállt angyal! Kint van a pici nyelve,mmh de fincsi vagy apának egyetlen napsugaram!-Emelte fel biztonságosan,meglepően tapasztaltan a szerelmünk gyümölcsét aki az apukáját vizslatta felhúzott szemöldökkel fele más színű szemeivel ámultan szétnyílt rózsaszín ajkakkal mialatt a pillanatok alatt koszossá vált kis ruhácskáját húzkodta magáról H karjai által a levegőbe repülőzve. Az én hevesen gügyögő kislányom félelmetesen hasonlított rám egyszerre Harryre is főleg amikor mosolygott ezáltal a duci,puszilni való kis arca belyukadt két oldalt pontosan úgy mint az apjának. Bal szeme az Ő smaragd zöldjeit örökölte,jobb írisze ugyan olyan mély kék színűen ragyogott mint az enyémek. Az Ő haja göndörségét kapta meg az én sötét hajszínemmel amitől a puffancs arca még fehérebbnek tűnt,szinte porcelán gyönyörűséggel rendelkezett. A boldog szerelmemre pillantva vettem figyelemre a büszke tekintetét ahogyan köztem és a kuncogó apróságunk között kapkodta erdő zöld szemeit kis mosollyal megajándékozva a fürtös hajas babánk mögül játékosan kikukucskálva felém amitől a szívem még mindig eszeveszetten kezdett dübörögni a mellkasomban. Az egykori fiús vonások eltűntek róla,érett férfivá vált a szemeim előtt. Arcán a szőr jelentősen gyarapodott és hagyta kissé megnőni,még mindig hosszú haját laza kontyba hordta ami egészen jól mutatott rajta amivel teljesen tisztába volt.

-Ohh zsupsz!-Játszotta Harry az őrültet ezzel továbbra is nevetésre késztetve a lányunkat aki olyan hangosan kacarászott,hogy a szoba zengett tőle amitől akaratom ellenére mosolyogtam folyton. Somolyogva figyeltem az apja-lánya pillanatot ami abból állt,hogy H a szemöldökét gyorsan mozgatta miközben biztonságosan fel aztán le dobálta az apró kis testet amitől minden egyes alkalommal reflexszerűen feléjük kaptam készen állva,hogy bármelyik pillanatban nem bírja elkapni és esik valami baja a kislányunknak amibe még belegondolni is szörnyű.

-Harreh várj egy kicsi,úgy fogd a hátát mert mindjárt ki fog dőlni mit egy zsák krumpli!-A szórakozott hangomra Violett rögtön hátra kapta a fejét mialatt a csillogó szájából szüntelenül folyt a nyála Harry csupasz hasára csöppenve miközben az irányomba kapálózott kövér kis mancsaival mire boldogan nyúltam érte amitől izgatottan kezdett sikoltozni magas hangján mérhetetlen boldogsággal amitől az anyai ösztöneim folyton erősödtek. Halkan nevetgélve hajtottam odafigyelően a kis fejecskéjét a csontos mellkasomra amitől az előbbi aktivitása jelentősen alább hagyott és kezdett aranyosan ásítozni miközben a büszke apukáját nézte tulajdonképpen a saját szemeinkkel. Harry feltornázva magát a kényelmes,csalogató fekvéséből nyomott a homlokomra egy puszit tisztelet tudóan mialatt az egészségesen súlyos alig pár hónapos kislányunk göndör tincsein simított végig halvány mosollyal gyönyörű arcán amit talán képtelen leszek megszokni életem során. A karjaim közt tartani a csöppséget ami belőlem,belőlünk származott egyszerűen elképesztő érzés volt érezni,szinte hihetetlenül boldoggá tévő. Óvatosan magamhoz ölelve az én kis törékeny virágszálamat kezdtem Harryvel szinkronba halkan dúdolgatni a megszokott altatóját amitől fokozatosan csukódtak le a szemhéjai egészen addig míg a nedves kis kezei nem kapaszkodtak tovább a nyakamba,hosszú szempillái legyező szerűen vetítettek árnyékot az állandóan piros orcájára. Párás tekintettel néztem Harry felé aki a térdemet cirógatta nyugtató melegséggel és biccentett a fejével a szobánkon kívülre,a gyerek birodalom irányában mire nagyon precíz mozdulattal felkeltem a babánk miatt párnával teli rakott ágyunkból és indultunk meg Violett kidíszített szobája felé.

Smart ass H.S. /Hun./ Bef.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang