Párty - část první

232 23 0
                                    

Jo, je to delší doba, ale tento týden byl náročný. Ale teď je tu další kapitola a mám sepsaný děj k pár dalším kapitolám, tak by to mohlo jít zase celkem rychle. A hlavně se omlouvám, že píšu uvozovky jen nahoře. Bohužel mám teď jiný program a v tom uvozovky dole udělat nejdou :(


"Tak jo, než půjdeme, máme nadbytek času," řekl, když si sedl na postel. "Neboj, o zábavu se ti postarám," zasmál se a vytáhl z podpostele vodní dýmku. "Nemůžou nás za to vyhodit?" "Rozhodně můžou, ale nepřijdou na to," zasmál se Cole. "Zavři okno a tohle naplň vodou." Stiles všechno udělal. Když už přisedl ke Colovi, staral se o poslední detaily. Začal pomalu roztahávat a pak mu podal hadici. Stiles si chytl náustek mezi rty. Kokosovou příchuť ucítil hned. Dým vydechl a pokoj zahltil hustý bílý dým. "Dobře, tohle se mi líbí," zasmál se a šáhl po telefonu. Vytočil Derekovo číslo a podal hadici Colovi. První dvě zazvonění nic, pak mu to ale konečně zvedl. Cole ho sledoval. Chvilku byl nejistý, ale pak se mu omluvil za své chovaní. "Mrzí mě to." "To i mě." Stiles se opřel o postel. "Brzy přijedu a vynahradíme si to," s úsměvem se rozloučil a dál si s Colem podával hadici. "Hele, je normální, aby se mi potom trochu točila hlava?" "Asi jo" "Asi?!" vyjekl. "Klid," smál se mu Cole a dál si s klidem potahoval. Natočil ruku, aby se podíval na hodinky. "Sklidíme to, kámo... Za chvílu byhom měli jít. Už to bude rozjeté." Práci si rozdělili a pak se šli oháknout, přičemž si radili.

Oba z pokoje vyšli s hlavou vztyčenou pěkně vysoko. V tom oblečení si prostě připadali neodolatelní.

Stiles otevřel dveře do budovy. "Celkem strašidelné," podotkl, když viděl, že kolem není nic kromě schodů. "Pojďme nahoru," dodal Cole a Stiles šel hned za ním. "Tady už to vypadá líp," pozasmáli se oba, když viděli řadu. "Teda až na tu řadu." Ale nakonec se řada docela rychle ztrácela. "Ruku," řekla starší holka hned potom, co si vzala peníze a nalepila každému náramek.

"Tak, co první?" zasmál se Cole a objal ho kolem ramen. Kolem byla párty pěkně rozjetá. Všichni tancovali, málo kdo popíjel u baru. Oba se začali pořádně bavit a tancovat. Jestli tančili dobře nebo blbě jim bylo celkem jedno. Přece jen, většina jich tam je opilých. "Stilesi, dáme beer pong?!" Zařval na něj, aby ho slyšel. "Bude?!" "Za hodinu bude."

Za hodinu se tak stalo a hudba byla vypnuta, celková zábava tancujích přerušena. "Prosím všechny o klid! Je tu někdo, kdo vyzve Zacha a Victora?" Rozhlížel se kolem. "Cole, to je ten kluk..." "Já vím," přikývl. "Mám ho vyzvat?" "Ne, udělám to já," řekl statečně a přihlásil se. "Áno, vidím! Jak se jmenuješ a proti komu chceš hrát?" "Jsem Stiles... a vyzívám Zacha." Okolo se ozval údiv. Sám muž, se kterým mluvil, pokyvoval hlavou. "Tak k tobě mám respekt, chlapče... A kdo dá druhé kolo proti Victorovi?!" "Já jdu do toho!" přihlásil se se smíchem Cole. "Tak jo, lidi! A máme tu naše hráče, pro mě za mě, třeba si vsázejte, ale první kolo Zach vs. Stiles začíná... právě... teď!" křikl a ukázal papírama na ně. Paní podala Stilesovi míček. "Tak pojď, holky mají přednost," rýpl si. Jenže, když uviděl jak míček spadl do prvního kelímku, zstal na něj zírat. "Možná nejsem nejlepší na škole, ale tohle umím." Začal se smát a sním pár dalších lidí kolem. Vedle, v něm, vedle, v něm. "Dochází ti kelímky," opět se mu zasmál, ale Zach už byl celý rudý a vypadalo to, že ten stůl přeskočí jen proto, aby ho složil k zemi. Poslední kelímek u Zacha, u Stilese ještě tři... Všichni čekali, jestli to Stiles dokáže... A dokázal! "Wohouu! To se dlouho nestalo dámy a pánové! Zachary byl po vé páté výhře poražen prvákem Stilesem!" vykříkl a lidi mu tleskali. Cole se smál, objal ho a vystřídal si s ním místo. Po zahájení druhého kola to bylo vyrovnané. Oba měli poslední kelímek. Victor hodil míček, odrazil se od stolu a dotkl se kraje kelímku! Najednou bylo ticho jako v hrobě, ale všichni začali řvát, když spadl vedle! "Ty máš sakra štěstí." "Ale ty ne," řekl, když hodil míček do jeho posledního kelímu. Opět velé oslavování, i když ne už tak velké jako u Stilese. 


pokračování příště...


STEREK STORY 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat