Je tu další kapitola! Tentokrát se netočí kolem Stilese, ale kolem Dereka, petera a Chrise! A konečně se taky objevili lovci, tak snad budete spokojení :) ... Pokud jo, určitě zanechte komentář a tak dále, vždyť už to znáte, příjemné čtení :)
(cca předposlední kapitola 1.části příběhu)
„Myslíš, že jsem to přehnal?" zeptal se smutně. „Ne, nepřehnal. Na jednu stranu toho prcka mám rád, ale tohle je příliš." Oba zírali na les, před jejich domem. „Aspoň jsem ho mohl odvést." „Dereku, přestaň. Právě jste se rozešli, tak proč bys to dělal?" zakroutil hlavou Peter. „Jdu dovnitř, tady je zima," vstal z houpačky a vešel do domu. Derek dál seděl. Trochu se mu stýskalo, ale byl příliš zklamaný, aby s tím něco dělal.
„Dereku!" vykřikl zadýchaný Peter, když vyletěl z domu. Dveře za ním jen práskly. „Co je?" divně se na něj díval. „Chris něco našel."
O hodinu později Peter s Derekem vystoupli z auta zdánlivě uprostřed ničeho než jen stromů a asfaltové cesty. „Chrisi," zavolal a kývl na něj Derek. Otočil se k nim, ale jen pokynul hlavou, aby šli za ním. Udělali tak. „Chrisi, co si našel?" „Možná něco, co nám je pomůže najít." Oba se zaradovali.
Po pár minutách cesty lesem narazili na velkou díru v zemi. „Co to sakra je?" zašklebil se nad tím Peter, ale oba mu věnovali blbý pohled. Pak tam Derek skočil a za ním i Chris. Peter si dřepl na okraj a sledoval vše z vrchu. „To je nějaká úschovna?" „Jo, možná." „Ne, možná. Peter má pravdu, podívej," Chris podal Derekovi zbraň, co našel. „Řekl bych, že si tu schovávali zbraně. Něco jako záložní plán nebo sklad, aby bylo všeho dostatek." „Jen tak mimo, jak nám to je pomůže najít? Je to jen plné zbraní," zeptal se Peter. „No, myslel jsem, že byste je mohli najít podle pachu." „Copak jsme podělaní psi?" zašklebil se Peter. „Ticho a očuchej to," hodil po něm jednu z pistolí Derek. „Hmmm", zamrčel a dal se do práce. Derek spojil ruce a pomohl lovci nahoru a on jej vytáhl za ruce s pomocí Petera. „Zachytils pach?" optal se Chris. „Jo," podal pistoli Derekovi. „Taky to cítím." „A co teď? Budete chodit po lese, očuchávat všechno a hledat je tak?" „Nejsme psi, Chrisi," zamračil se Derek, „ale ano, budeme chodit po lese." „A začneme tímto směrem," ukázal Peter prstem na západ. „Široko daleko nejsou žádné stavby, až na západ. Je tam farma, ale místo farmářů tam žijí vlkodlaci." Podívali se vzájemně na sebe. „Tak jdeme."
Když přišli k velké stodole a menšímu domku, zastavili se. „Víš jistě, že tu žijou vlkodlaci?" „Ano... Tři omegy." Ozvala se velká rána. Se všemi to cuklo. Ozvaly se další dvě rychle po sobě. Byla to střelba. Všichni si rozběhli k domu, odkud se ozvaly rány a vtrhli dovnitř! Někdo po nich začal střílet, tak se rychle schovali za střenu vedlejší místnosti. Střelba utichla. Střelec čekal, než se někdo z nich vynoří. Chris ještě jednou zkontroloval náboje a opřel se o stěnu. Vykoukl - nikdo... Vrátil se. „Kde sakra je?" zanadával. Uslyšeli ránu, jako by něco spadlo. Všichni vzhlédli ke stropu. „Je nahoře," dodal Derek a vydal se s Chrisem po schodech tiše nahoru. Peter pomalu procházel domem. Drápy měl stále vytasené. Zpoza rohu po něm někdo vyskočil a svalil jej na zem. Zuřivě zařval a převalil osobu pod sebe. Zastavil, když uviděl výrazně modré oči a tesáky. Muž se též sklidnil. Peter měl též modré oči. „Omega?" „Ne," zakroutil hlavou Peter. Slezl z něj a pomohl mu vstát. „Bydlíš tady?" „Jo, já, moje sestra a její syn," odpověděl. „Pomůžeme vám," uklidnil jej a pokynul mu, aby šel za ním. „Nejsi tu sám?" „Jsem tu se svým synovcem alfou a lovcem." „Lovcem?!" vytasil na něj drápy! „To je jiný lovec sakra! Dej tu pracku ode mě pryč, spolupracujeme s ním." Omega poslechla. „Kde jsou ostatní?" Schovaní ve stodole. „Půjdeme tam," řekl Peter.
„Chrisi...Našel si něco?" „Ne, a ty?" „Vůbec. Jako by se vypařil." Pomalu procházeli místnostmi. Derek zastavil a položil mu ruku na rameno. „Slyšel si to?" Chris jen zavrtěl hlavou. „Pojď," chytl jej za paži a táhl pryč z domu. „Pojď, rychle! Jsou ve stodole!" Když tam vrthli, uviděli, jak se Peter snaží vypořádat s dvěma lovci! Kousek od něj byl další vlkodlak, který měl, co dělat, aby chytil mrštnou lovkyni. Ale oba se nejvíc zaměřili na další dva lovce, kteří si to pomalu kráčeli k ženě a malému klukovi. Jeden z lovců se na ně otočil a pevně zmáčkl nůž v ruce. Rozběhl se proti nim! „Dereku, zachraň je, já se o něj postarám," vykřikl Chris. Derek proběhl kolem. Nechal ho jen tak proběhnout. Byl zaměřený na druhého lovce. „Lovec a vlkodlaci... Ty si ostudou lovců." „To řekni mé pistoli," vystřelil na něj. Zakřičel a chytil se za rameno. Mezitím Derek skočil po posledním lovci! Jenže velký muž se nedal a vytáhl zpoza opasku pistoli! Namířil na něj. Kulka ho zasáhla do břicha! Derek se zkácel k zemi bolestí. Místo překrýval rukou, která se barvila červenou krví. „Zastřel je!" vykřikl zraněný lovec na druhé straně stodoly. Muž s kamenným výraz zvedl ruku, zmáčkl kohoutek. Žena lehla k zemi a dítě začalo hlasitě křičet. „Mami!" Chytlo se jí. Lovec se zarazil. Sledoval, jak ji její syn drží a brečí. Oči se mu změnily na výrazně modré. „Běž," řekl klidným hlasem. „Co?" zvedl hlavu chlapec. „Vypadni odsud!" zakřičel. Chlapec dal mámě pusu na tvář a začal utíkat. Prolezl dírou ve stěně stodoly. Lovec se zalekl, když se otočil a skočil po něm Peter! Bránil se mu a povedlo se utéct. Zbylí lovci byli mrtví. Omega přiběhla k druhé. „Manželka?" zeptal se Chris. „Sestra... A kde je Tom?" Začal se rychle otáčet. „Utekl," dodal Derek, už zcela v pohodě. „Je mi to líto. Ale aspoň ten chlapec utekl. Musíte ho najít, než ho najdou oni," pokračoval Chris. „Vím, kam se schoval. Půjdu pro něj. Za vaši práci děkuju... Ale teď mám ještě moc práce s pohřbem," řekl smutně. Lovec se tedy s vlkodlaky vytratil.
ČTEŠ
STEREK STORY 2
FanfictionSe slovy „tak ať každý den stojí za to" končí jeden velký příběh a s tím začíná jeden další. S novým pokračováním přichází nejen nová zábava a drama v lásce, ale taky pořádné problémy. *STEREK STORY se dočkala pokračovaní, kdy se Stiles a...