Kapitola třináctá

1.1K 123 16
                                    

"Jimine? Co tu děláš? Yoongi tě hledá venku," vypískl překvapeně Hoseok. 

"Ať si hledá, debil," odpověděl mu Jimin a došel do Jungkookova pokoje.

Ještě tam měl nechanou svou cestovní tašku. Pokud mu ji ovšem Jungkook neschoval, ale to se stalo asi jen dvakrát, tak už se to snad nebude opakovat. Vytáhl tašku zpod postele a šel do pokoje, který nyní sdílel s Yoongim, aby si mohl zabalit.

"Jo," začal, když uviděl Hoseoka na chodbě, "máme teď týden volna, šel jsem za manažerem a domluvil to s ním. Tak to pak řekni ostatním, dík."

Hoseok jen přikývl. "Mám zavolat Yoongimu, že už jsi tu?" 

"Nevolej mu, nemusí to vědět,"  zamumlal a zmizel v pokoji. 

Do tašky si naházel své oblečení a ještě nějaké věci. U rodičů věci má, ale pro jistotu. Dal si nabíjet mobil a teple se oblékl. Venku to vypadalo, že bude pršet a hlavně, začínalo se trochu stmívat. Otevřel notebook a našel si nejbližší spoj do Busanu. Jel mu za dvacet minut. Zarezervoval si jízdenku a rychle odešel. Na nádraží to trvalo tak patnáct minut, takže to měl jen tak tak.

Mezitím,co si Jimin balil: 

"Yoongi-hyung?" 

"Proč šeptáš Kookie?" 

"Aby mě Jimin neslyšel."

"Je doma?!"

"Jo, chystá se jet za rodiči do Busanu," zašeptal Jungkook a sledoval Jimina, který si balil oblečení do tašky.

"Jak to vůbec víš?"

"Vidím ho," odvětil tiše mladší.

"Kde vůbec jsi?" 

"U vás v pokoji, na skříni."

"Nebudu to nijak komentovat, okay?"

"Jo, to bude lepší."

"Kdy chce jet?" 

"Hádám, že teď, protože si právě rezervoval jízdenku na vlak kásedmdesátosm."

Jungkook se nahnul ze skříně, aby mohl lépe přečíst číslo vlaku, a málem se sesunul k zemi. Kdyby Jimin věděl, že právě mluví s tím, kvůli kterému prchá, asi by ho zabil. Né asi, ale určitě. 

"Jdu okamžitě do dormu, zdrž ho," řekl Yoongi a zavěsil.

"Kurva," zavrčel Jungkook, když se i za Jiminem zaklaply dveře. 

Seskočil ze skříně a běžel za starším chlapcem.

"Hyung!" zakřičel, ale už bylo pozdě.

Za Jiminem zaklaply dveře.

"No do prdele!" zanadával. 

"Mladý muži, koukej mluvit slušně!"ozval se za ním přísně Seokjin.

"Ahh, hyung... omlouvám se," sklopil hlavu a doufal, že starší odejde, aby mohl běžet za Jiminem.

"Do pokoje, hned."

Seokjin ukázal na dveře Jungkookova pokoje. Kookie naštvaně zavrčel, zamumlal pár dalších nadávek a odešel do pokoje.

"Puberťák jeden..." povzdychl si Seokjin a zapnul si svůj oblíbený, romantický seriál. 

-Jimin odesel driv, nez jsem ho stihl zarazit. Nemuzu za nim jit, mamina me poslala do pokoje za jedno zkurveny sprosty slovo!!! T.T A ted cumi na serial, takze se ven nedostanu. Pojd do dormu, mam plan.

I'm Watching YouKde žijí příběhy. Začni objevovat