Kapitola Jedenáctá - Sexy Ass

1.3K 141 21
                                    

"A jak jim to mám sakra vysvětlit?!"
Namjoon praštil pěstí do stolu.
"Namjoonnie, tohle se občas stává. Kluci nemůžou za to, že jim není dobře. A moc dobře víš, jak jsi dopadl ty sám. Bylo jim špatně, tak si musí odpočinout. Ta choreografie chvíli počká. Dle mého názoru se učíme dost rychle a minule jsme trénovali, takže už tak nějak víme, co a jak," uklidnil ho Seokjin.
"Ale-" začal Namjoon, ale starší chlapec ho přerušil.
"Žádný ale! Zavolám manažerovi sám, když to TY nedokážeš," zavrčel nebezpečně Seokjin a zvedl se od stolu.
Došel do svého pokoje a nezapomněl praštit dveřmi, aby dal svému příteli najevo, jak moc je naštvaný.
"Seokjinnieee!" zaúpěl Namjoon a šel za ním.
Hoseok se v sobě snažil dusit smích. Tihle dva...
Rukou si zakryl ústa, aby nebylo nic vidět.
"Seokie~"
Seokjin nakoukl do kuchyně. Hoseok se na něj zvědavě podíval a tím ho vybídl k tomu, aby začal mluvit.
"Je to zařízené, manažer to chápe a Taehyung se má brzy dát do pořádku," zářivě se usmál.
"Díky, hyung."
Hoseok mu úsměv oplatil a odešel zpátky za Taehyungiem, který ještě spal.
Ráno ho nechtěl budit, proto rychle vstal a šel vyřídit tuhle záležitost. Rozhodně nečekal, že to Namjoona tak rozčílí.
"Kde jsi byl, hyung?"
Ozval se rozespalý hlásek a Taehyungova rozcuchaná hlava vykoukla zpod peřiny.
"Jen něco zařídit, ještě spinkej, dneska není trénink," usmál se na něj a posadil se na židli.
"Nechci spát sám," kníknul Taehyung a jeho tváře nabraly červený nádech.
"Jak ti vlastně je?"zeptal se ho Hoseok a opět se snažil zabránit smíchu.
Taehyung byl tak roztomilý! Hlavně, jak se styděl. Ten jeho nosánek, tmavé oči a jak měl teď ještě ty rozcuchané vlásky!
"Jo, už mi je dobře," usmál se Taehyung a posunul se víc ke zdi.
Rukou poplácal na uvolněné místečko vedle sebe a udělal ten nejsladčí výraz jaký uměl. Kdyby Hoseok neseděl, určitě by se mu podlomila kolena.
Věnoval Taehyungovi zářivý pohled a zvedl se ze židle. Potichu zakňoural, když viděl, jak se Taehyungovy rty zkroutily do šťastného úsměvu.
Vlezl si k mladšímu do postele a hned ucítil to příjemné teplo, které z něj šlo.
(a/n: sakra lidi, já tady úplně mrznu T.T nechce se někdo obětovat a být můj osobní přímotop? :D just kidding guys xD)
Taehyung přes něj přehodil peřinu a lehl si blíž k němu. Hoseok se usmál a ruku mu dal kolem pasu. Tiše se zasmál, když tváře mladšího chlapce začaly červenat.
Hoseok se přiblížil svým obličej k tomu jeho a pak zašeptal: "Dobrou."
Cítil, jak Taehyungovi buší srdce.
"D-dobrou," vykoktal Taehyung a zavřel oči.
Hoseok se usmál a napodobil ho.
***
Jiminovi na tváři přistála ruka. Následná bolest proudila jeho tváří a tiché nadávky, které si nemohl odpustit.
Rozlepil unavené oči a zvedl se do sedu. Zjistil, že se Yoongi jen nějak vrtěl. Potichu se zvedl z postele a odskočil si na záchod, kde vykonal svou potřebu.
Cukl sebou leknutím, když se z kuchyně ozval křik a následná rána dveřmi. Seokjin se zase urazil, co? napadlo ho.
"Ahh, Jimine!"
Jmenovaný chlapec se otočil za hlasem.
"Ano, hyung?"
"Dneska máme taky volno. Taehyungovi nebylo dobře, tak se musí vyležet," usmál se Seokjin a Jimin jen přikývl.
Pak se otočil a odešel zpátky do pokoje. Vrátil se ho vyhřáté postele.
"Kolik je hodin?" promluvil Yoongi do ticha.
"Deset sedmnáct," odpověděl mu Jimin a zívnul.
"A do prdele!"
Yoongi vyskočil na nohy, přeskočil Jimina, který ležel v posteli a začal ze sebe shazovat oblečení.
"Nějaký striptýz tady?" zazubil se Jimin a protáhl se.
"Vole," ulevil si Yoongi a začal se převlékat.
Jimin mu na to nijak neodpověděl, přetočil se na bok a sledoval Yoongiho nahé tělo.
"Yah! Nečum na mě tak! A dělej, zaspali jsme," zaprskal na něj Yoongi a odletěl do koupelny.
Vrátil se během pěti minut a naštvaně práskl dveřmi.
"Děláš si ze mě prdel, že jsi ještě nezvedl tu svou sexy prdel z postele?!" zavřeštěl.
Když byl naštvaný, nikdy nedával pozor na to, co říká. A dost často říkal věci, které by za normálních okolností neřekl, to byl jeden z důvodů, proč Jimin nebral vážně to, co na něj teď starší chlapec křičel.
"Hyung, máme volno," uklidnil ho Jimin.
"Co prosím?"
"Máme volno," odpověděl mu Jimin klidně.
"Proč jsi mi to kurva neřekl?!" zavrčel Yoongi.
"Protože ses neptal," usmál se sladce mladší chlapec.
"Jiminnie, Jiminnie, zlobíš," zamumlal Yoongi a dvěma kroky byl u mladšího chlapce.

A/n: Ahojte, jak se vám daří?
Mě je zase na nic, upřímně... A pořád je mi zima, a docela mě to začíná štvát. Lol, právě jsem tu měla proslov o tom, jaká mi je zima, ale naštěstí jsem to smazala.
Kyaaa, zase mám tu mazlivou náladu, takže... Kdyby mě někdo hledal, tak se právě tulím ke svému plyšovému jednorožci ~
Enjoy this chapter, vote and comment!
And don't forget to love me yaaay
OK. Stačí.
Bye bye ~!
PS: OMLOUVÁM SE ZA PŘÍPADNÉ CHYBY, ALE NEMÁM NÁLADU TO UŽ PO SOBĚ ČÍST.
A psala jsem to přes mobil, takže tam možná budou nějaké auto opravy, kterých jsem si nevšimla :(
A teď už vážně běžím do postele, protože můj milovaný jednorožec už na mě čeká. (Pokud mě ovšem nepodvádí s Pegasem mé sestry o_o)
Aigoo, I miss my boyyyy ~~

I'm Watching YouKde žijí příběhy. Začni objevovat