Kapitola Čtvrtá - I'm Not Talking To You!

1.4K 148 8
                                    

"Párky? K čemu chceš sakra párky? Fuj hyung, radši to nechci vědět!" Yoongi udělal znechucený obličej a položku si dopsal na seznam.
Dopsal k tomu ještě tak dalších pět věcí a pak se otočil na Jimina, který tam nebyl. Šokovaně se rozhlédl kolem sebe. To si z něj někdo dělá legraci, že? Sakra Jimine, okamžitě vylez! Tohle není vtipný!

V kontaktech našel Jiminovo číslo začal mu volat. Yah, idiote, zvedni to!

Zkusil to ještě několikrát, ale pak to vzdal. Nakoupil všechno potřebné a začal ho hledat. Prošel celé středisko několikrát. Uhh, tolik pohybu.

Neustále mu zkoušel volat a i psal zprávy. Jimin však nereagoval.

Naštvaně chodil mezi obchody a v duchu na něj nadával. Když zpozoroval zářivě oranžové vlasy, hned věděl, že je to ten, koho hledá. Naštvaně zrychlil krok a vyjel po eskalátorech nahoru do patra. Jimin seděl o několik metrů dál, obličej schovaný v dlaních.

Yoongi zrychlil do mírného běhu a proplétal se mezi lidmi.

„Yah! Ty blbe," zavrčel ještě před tím, než si klekl k Jiminovi a uvěznil ho ve svém objetí.

„Hyung," pípnul Jimin a schoval hlavu do jeho hrudi.

„Proč nezvedáš telefon?! A proč jsi vlastně odešel sakra?" mumlal Yoongi a pevně ho objímal.

Po chvíli se od něj odtáhl a otřel mu slzy, které zdobily Jiminovu tvář.

„Myslel jsem, žes jel do-domů," vzlykl Jimin a sklopil pohled k zemi.

„Neboj se, to bych neudělal," snažil se ho uklidnit Yoongi.

„U tebe jeden nikdy neví," řekl tiše Jimin.

„Umm, říkal jsi něco?" zeptal se Yoongi, který ho neslyšel.

„Ne, hyung."

„Jedeme domů, jsem unavený."

Yoongi se postavil na nohy a vrazil Jiminovi do ruky nějaké tašky. Jimin přikývl, otřel si zbylé slzy a pak se zvedl. Vzal tašky a vydali se k autu. Tašky dali na zadní sedadla a pak nastoupili. Yoongi nastartoval a vyrazili.

"Myslíš, že to Jin s Jungkookem přežili?" zeptal se zničeho nic Jimin.

"Proč zase mluvíš o Kookovi?" zavrčel Yoongi.

"Hyung, vždyť je jako můj bratr!"

"Fajn."

Yoongi zařadil rychlost a zrychlil.

"Yah! Hyung neblázni! Vždyť se má jezdit padesát a ne sto deset!" vykřikl vyděšeně Jimin a pevně svíral ruční madlo na dveřích.

Yoongi mu na to nijak neodpověděl. Vypnul rádio a rukama pevně sevřel volant. Když byli na silnici, kde nebylo tolik aut, ještě přidal.

"Hyung! Chceš nás zabít nebo co?!" vřískal vyděšeně Jimin.

Yoongi zastavil před dormem, vystoupil z auta, zabouchl za sebou dveře a zmitel v domě. Jimin se snažil vydýchat to, že málem přišel o život. Co sakra bylo špatně?!

Yoongi vyběhl schody, v chodbě ze sebe skopl boty a naštvaně šel do svého pokoje.

"Už jste zpět?" usmál se Seokjin.

"Vidíš, ne? Jimina a nákup máte v autě," zavrčel naštvaně a zabouchl za sebou dveře.

"Co mu zase je? Jeon Jungkook! Jdi pro Jimina!" řekl Seokjin a mladší chlapec vyletěl z pohovky.

Alespoň může na chvíli ven. Strávil celý den utíráním prachu v celém dormu. Potřeboval na chvíli vypadnout. Vyběhl ven a ve dveřích se srazil s Jiminem.

"Hyung? Jsi v pohodě? Máš úplně zarudlé oči a tváře a- počkat, tys brečel?" Jungkook na něj koukal a pak vzal jednu z mnoha tašek z rukou staršího chlapce.

"Ne," odpověděl mu Jimin a zhluboka se nadechl.

Vystoupal schody nahoru a v chodbě se zul. Tašky donesl do kuchyně a položil je na stůl. Potom zmizel do svého pokoje, zalezl si do postele a schoval se pod peřinu. Yoongi se snad zbláznil, ne? Co ho to zase popadlo? A to mu chtěl říct, že to s ním bylo fajn. Dokonce lepší než s Jinem!

Uraženě se otočil hlavou ke zdi. Ode dneška se s Yoongim nebaví! Dokud se mu neomluví tak s ním nepromluví ani půl slova! Hah, teď to vymyslel! Zavřel oči a během chvíle usnul.

***

Co si jako Jimin myslí?! Že se s ním hodlá bavit? Nejdřív se mu ztratí, pak začne kecat o Jungkoovi, to už je fakt moc! To samé: Jungkook tohle, Jungkook tamto, Jungkook blah blah blah!!

Proti jejich maknaemu neměl vůbec nic. Vlastně ho měl dost rád. Jungkook byl fajn. Jen... kdykoliv o něm Jimin mluví, tak ho popadne žárlivost. Nesmírná bolest v hrudi a vztek, který mu proudil v žilách.

"Yoongi?"

"Vypadni."

"Dobře."

Dveře se za Hoseok zavřely tak rychle, jako se i otevřely. Hoseok odešel do kuchyně, kde se posadil Taehyungovi na klín.

"Hyung, můžeš se prosím přestat chovat tak teploušsky a sednout si na židli?" Taehyung protočil očima, ale všichni věděli, že je v hloubi duše rád, že si Hoseok vybral zrovna jeho klín.

"Co je s Jiminem?" zeptal se Jungkooka, který si je měřil zvláštním pohledem.

Moc dobře věděl, že ti dva jednou skončí spolu, Jimin bude s Yoongim, Namjoon a Seokjin odletí na svatební cestu do Paříže. Jeho nechají doma a konečně bude moct mít PARTY HARD ve stylu Golden maknaeho! Pokud ovšem... Ho Seokjin a Namjoon nevezmou s sebou?! To by nepřežil! Bude si muset sepsat nějaké nové možné cesty úniku. Brzy by mohl vydat knihu. Jak by ji pojmenoval?

"JEON JUNGKOOK!"

Před Jungkookovým obličejem se objevila Seokjinova ruka.

"Ahh, Jimin spí," odpověděl rychle, aby neměli nějaké pochybnosti.

Nikdo totiž nesmí vědět o jeho druhém, tajném životě, kdy je tady jako špión a má kamery úplně všude. Hah, až ho jeho hyungové naštvou, vždycky na ně něco bude mít!!

"Yoongi je... ještě nabručenější než obvykle," poznamenal Hoseok.

"Myslím, že se mezi nimi něco stalo," řekl vážně Taehyung.

"Ale co?"

"Já bych to nechal být... však oni si to mezi sebou vyříkají."

Namjoon se naklonil k Seokjinově tváři a jemně ho na ni políbil.

"HYUNG!!"

Místností se ozvaly znechucené hlasy tří chlapců, kteří ihned opustili obývák, aby se před tou až moc sladkou dvojici před nimi, skryli.

A/n: Tak co? :D Tenhle díl se mi nelíbí, jakože fakt ne. Takhle jsem to vůbec neplánovala, prostě... se to stalo brr >,< Ale tak... pořád je to lepší než nic, že? :D Příští díl už bude lepší! Slibuju ~~!
BTW, ty mezery mezi odstavci se udělaly... Já s tím nemám nic společného!:D jen jsem psala přes PC o.o

I'm Watching YouKde žijí příběhy. Začni objevovat