Kapitola Patnáctá - Sunset

1.1K 130 8
                                    

ZNOVU SE OMLOUVÁM ZA CHYBY, ALE TO VÍTE. NEMŮŽU DOPUSTIT, ABY NA MĚ VZORCE ČEKALY, KDYŽ UŽ S NIMI MÁM TO RANDE... 

Celou cestu na pláž šli mlčky. Oba chlapci byli nanejvýš vytočení a odmítali se spolu bavit.  

"Už tam budeme?" zeptal se snad po hodině ticha Yoongi.

"Jo," odtušil chladně Jimin. 

"Okej."

A tím veškerá jejich konverzace skončila. Yoongi nakonec vytáhl z kapsy sluchátka a nasadil si je do uší. Stejně Jimin nic říkat nebude, tak proč by nemohl poslouchat nějakou tu hudbu? 

Ve stejný moment, co vytáhl mobil z kapsy, mu pípla zpráva.

PrcekKook: Jak to jde?:)

-Raději se ani neptej...

Rychle naklikal odpověď a zapnul náhodné přehrávání písniček. 

PrcekKook: Áléé, copak se stalo?

-Měl jsem zůstat doma.

PrcekKook: Ale ne! Určitě byl rád, když tě viděl!

-To 's ho neviděl...

PrcekKook: Neviděl, ale já osobně bych  byl rád...

-Přemýšlím, že se ještě dneska vrátím. 

PrcekKook: To bych ti nedoporučoval...

-Co se ZASE stalo?

PrcekKook: Seokjin běsnil... je horší než dravé zvíře, maj gad!!

-To mi došlo xD Proč běsnil?

PrcekKook: Musíme to řešit?!

Yoongi se tiše zasmál. Bylo mu ihned jasné, že Jungkook něco provedl.

-Ano, musíme :P 

PrcekKook: Čuměl na porno...

PrcekKook: Kurva, Taehyung mi vzal mobil!! Vůbec to není pravda!!!

PrcekKook: Yoongi-hyung, přísahám, že jsem to nedělal!

PrcekKook: Přestaň si honit a řekni mi, že mi věříš!

PrcekKook: MIN YOONGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Boha klid, vždyť jsem si jen přepínal písničku xDDDD

PrcekKook: ...

-A nehoním si. Jdeme s Jiminem na pláž. Už několik HODIN!

PrcekKook: Jdete spolu na pláž?! A ty jako chceš jet zpátky?! Ses posral ne?

PrcekKook: Prosím, neříkej Seokjinovi, že jsem mluvil sprostě... 

-Jeho mamka nás donutila a jen tak pro zajímavost, cestou jsme se pohádali a Jimin mi řekl, že mě nesnáší ^.^ 

PrcekKook: Nevěděl, co říká...

-Myslím, že věděl.

PrcekKook: Když jsou lidé naštvaní, častokrát nevědí, co říkají. Nic si z toho nedělej. Sázím se, že ty jsi taky nebyl zrovna milý.

-Nebyl no... ale to bylo, protože on si kurva začal!

PrcekKook: Hyung, omluv se mu.

-Jedině, až se on omluví mě!

PrcekKook: Vy jste oba dva neuvěřitelní!!!

-...

PrcekKook: Musím jít se Seokjinem a Namjoonem nakupovat, tak se zatím měj. Pozdravuj Jimina!

-Ok. Měj se.

"Pozdravuje tě Jungkook," řekl směrem k Jiminovi.

"S ním sis celou dobu psal, zatímco jsem na tebe kurva mluvil, jako kretén?! Fakt moc děkuju," zavrčel Jimin.

"Tak pardon, že si píšu s maknaem, zatímco ty se se mnou celou dobu nebavíš a teď najednou začneš, když víš, že mám sluchátka a neslyším tě?!!" vyštěkl Yoongi.

"Boha, nezačínej zase..."

"Ty sis začal, tak se ksakru uklidni. Co jsi mi říkal tak důležitého?" 

"Jen, že už jsme tu..." šeptl Jimin a zahleděl se na oceán. 

"Oh..." vydechl Yoongi a nechal pusu otevřenou úžasem.

"Pojď za mnou," řekl tiše Jimin a pomalým krokem se rozešel po písku. 

Zul si boty a sundal ponožky. Následně je uchopil do ruky a bosými chodidly ťapkal po příjemně chladném písku. Yoongi ho napodobil a slastně vydechl, když se písek dotkl jeho rozpálených chodidel. Vyhrnuli si nohavice, aby mohli jít ledovou vodou.

"Kam jdeme?" zeptal se tiše Yoongi.

Jimin se usmál, když slyšel tu dětskou zvědavost v Yoongiho hlase. 

"Uvidíš, až tam budeme," odpověděl šeptem. 

Nechtěl kazit tu atmosféru. Všude ticho a klid, šumění moře a jen oni dva. Už bylo šero a slunce mělo brzy zapadnout.

"Přidej!"

S tím Jimin chytil Yoongiho za ruku a rozeběhl se. Yoongi za ním jednu chvíli vlál, ale brzy s ním srovnal krok. Jimin neběžel nějak zvlášť rychle. Yoongi by mu neměl šanci stačit, pokud by běžel naplno.

Vyběhli na nějaký výběžek, kde si Jimin lehl na zem a tím stáhl i Yoongiho. 

"Koukej," usmál se Jimin a ukázal před sebe. 

Yoongi chtěl nejdříve protestovat, protože tráva už byla trochu mokrá od rosy, ale když se podíval na výhled před sebou, úplně zamrzl.

"Západ slunce," oznámil mu Jimin. 

Yoongi pustil jeho ruku a z batůžku vytáhl fotoaparát a začal fotit. Když mu přišlo, že má dost snímků krajiny, podíval se na Jimina, který zasněně koukal před sebe. Rychle ho vyfotil. A byl si jistý, že tohle je ta nejkrásnější fotka, kterou kdy vyfotil.

Uklidil foťák a lehl si vedle Jimina. Vzal jeho ruku do té své a podíval se na něj.

"Děkuji," řekl směrem k němu.

"Za co?" nechápal Jimin.

"Za všechno. Že jsi mě sem vzal, nevyhodil hned jak jsem přišel, byl jsi na mě relativně hnusný. Za to všechno," vysvětlil Yoongi.

"Moc mluvíš," zašeptal Jimin ještě před tím, než ho jemně políbil. 

A/n: Takže fajn. Tohle vůbec nebylo v plánu, ale poděkujte za to Pavlovi, protože ten za to může! Můžete mi někdo vysvětlit, jak se někdo může chovat tak moc cute a zároveň být takový hajzl?! Já jen jako, že jestli toho okamžitě nenechá, tak asi brzy umřu, protože tohle jako ne, jo?!
Calm down Karis. Go and die in peace

No nic, jdu si dát rande se všemi možnými vzorci, co jsme za tenhle školní rok dělali, protože na semináři z chemie budeme psát každou hodinu, dokud se nepolepšíme xD A na zítra mi změnili rozvrh, takže si užijeme dvě hodiny s panem učitelem Dřevikovským a jeho kytičkama... -,- Přesněji stavbou listu, která už má víc než 10 stran v mém sešitě. Na chcípnutí děcka. Tak užívejte neděle. Bye bye!

I'm Watching YouKde žijí příběhy. Začni objevovat