Frail×vigorous

5.8K 292 18
                                    


Takže tady je váš vybraný one-shot :) původně na přání: 

Snad se bude líbit :) Oops, bez sexu, ale Happy end :) :D

_LarryLS1_


Bylo brzké ráno, když si to modrooký brunet zamířil svojí klasickou cestou ke škole, kterou z celého svého srdce nenáviděl. Ne proto, že by měl špatný známky a propadal, vlastně byl nejlepší student na škole a proto neoblíbený u všech vrstev. Nejvíc ho, ale nenáviděli šprti, protože ti chtěli být nejchytřejší a on se ani nemusel snažit a dostával z testů A+, i když je původně nechtěl. 

Jenže šprti byli nic proti lidem, kteří mu za jeho známky, oblečení, slušné chování a orientaci dělali ze života peklo. Každý den si vyslechl narážky na svůj vzhled, které ignoroval. Také slyšel spoustu nadávek na jeho rodinu, které ho bolely u srdce, protože o svojí rodinu přišel před rokem a půl při autonehodě, ale to nikdo nevěděl. Nikdo nevěděl, že ho vychovává babička. 

Byli to pukeři, pohroma školy, kteří si na něm vylévali zlost, smáli se mu a byli vlastně tím důvodem, proč Louise nikdo neměl rád. Jeho nejlepšího kamaráda od něj odvrátili a teď to byl jeho úhlavní nepřítel. Styles. Přesněji Harry Styles. V dětství to byli kamarádi, kteří bez sebe nedali ani ránu, ale pak Louis přišel na to, že je gay a to byla ta chvíle, kde se jeho život sesypal jako domeček z karet.

Harry-jeho kdysi nejlepší přítel a skoro bratr-se od něj odvrátil, protože mu rodiče zakázali, aby se kamarádil s řiťopichem, jak brunetkovi rádi říkali. Tihle dva se proto přestali vídat a začali se ignorovat. Jejich kamarádství zaniklo během dne. Jenže Harry tohle přešel bez mrknutí oka-aspoň to tak Louisovi připadalo-, protože hned za pár dní se začal scházet s jednou z nejhorších partiček na jejich škole. Začal lítat v alkoholu, děvkách a později přibyly i drogy a násilí.

V té chvíli byl Louis nešťastný, ale jakmile k němu Harry jednou přišel a předevšema mu vrazil pěstí a pak ho zmlátil do bezvědomí, tak to byla chvíle kdy byl Louis zlomený. Nejen fyzicky, ale hlavně psychicky. Miloval toho kudrnatého kluka a vlastně ho miloval celý svůj život, i když mu Harry dělal všechny zlé věci, které dokázal vymyslet. Modrooký měl na svém těle nespočet jizev. Na rukou měl spáleniny od toho, jak si o něj Harry a jeho 'kamarádi' típali cigarety. Na čele měl větší jizvu, když mu Harry podkopl nohy a on upadl na hranu topení. 

A i když ho Louis chtěl, tak moc nenávidět, tak to nedokázal. Stále to pro něj bylo to kudrnaté pískle, které se bálo tmy a utíkalo k němu, aby ho ochránil před příšerama ze skříně. Nikdy nepřestal doufat, že jednou přijde ten moment, kdy si Harry uvědomí svojí hroznou chybu a modrookému se omluví. Chtěl mu odpustit, tak moc mu chtěl odpustit za ty hrozné věci, které kvůli němu zažil. Potřeboval jen objetí od svého nejlepšího kamaráda a jeho slova, že všechno bude dobré.

Jenže neměl ani to. Jediný jeho pravý kamarád byl plyšový pejsek, kterého mu Harry dal den před tím vším se slovy, že ať se stane cokoliv, tak ho má pořád moc rád. Pak tu byla jeho kamarádka žehlička, kterou používal, aby zahnal psychickou bolest tím, že si pálil stehna. Tam, kde to nikdy nikdo neuvidí. Také kamarádka žiletka, kterou používal hned po žehličce a právě ve vypálenem místě vyškrábal několik slov, které za den slyšel. Například ,,lozer,, ,,noob,, ,,turd,, ,,naught,, ,,drain,, a všechny různé nadávky a urážky, které slyšel od Harryho a jeho 'přátel'.

Byl totální troska, ale stejně se nevzdával. Chtěl dožít poslední rok na škole a vypadnout pryč, zmizet ze světa a začít nový život bez Harryho Stylese, on sám jako jeho stín. Jediné co potřeboval byla maturita a ta byla na dosah ruky, jen potřeboval udělat několik kroků, aby jí získal.

Stylinson. || One shots ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat