Před chvílí jsem dostala opravdu hnusný hejt na mojí osobu... Chápu, když se lidem nelíbí mé příběhy, přijmu kritiku, ale proč uráží mě? Dneska jsem se dozvěděla opravdu hezké, ale hezké věci...
Podle všeho jsem totálně blbá, vlhká pěti letá directionerka bez talentu a bez přátel, která utiká před světem na wattpad a píše totální sračky, ale jen kvůli tomu, že tam jsou cituji: "Nějací vylízaní zadci vypadající jako JB" tak je můj příběh čtenější... Vím, že to je jen nenávistná zpráva, ale ono to dost bolí, protože jsem tohle slyšela skoro každý den v normálním životě... Takže prosím lidi! Už mě sakra neurážejte, klidně kritizujte můj příběh, ale já vám nikdy nic neudělala! (Mluvím k těm co mi tohle píšou, hlavně speciálně k té jedné holčině, která se do toho obrátila trochu víc a popsala tam jaká kunda jsem)
Děkuju, fakt děkuju! Tleskám vám! Úplně jste mi zkazili den!
Ale ostatním moc děkuji za krásné komentáře a snad se vám tohle bude líbit :)
_LarryLS1_
"Hey, Hovno!!" zašeptal blonďatý modroočko do ucha svému kamarádovi, který seděl vedle něj a věnoval pozornost svému telefonu. "Bacha. Už jednou tě upozorňoval. Myslím, že až tě načape znovu, tak budeš mít po telefonu."
"Díky, Nialle." ušklíbl se nazpět hnědovlasý modroočko. "Jako kdybych to nevěděl."
"Pane Tomlinsone?" ozval se třídou tvrdý hlas a dvojice rázem sklapla a vyděšeně sledovala svého učitele, který se díval na bruneta.
"Oh, j-já..." brunet se zakoktal a schoval mobil do tašky. "O-omlouvám se. Jen jsem se koukal ko-"
"Kolik je hodin." dokončil za něj učitel a zavrtěl hlavou. "Tohle je staré, nemůžete si vymyslet něco lepšího?" učitel se posadil na katedru a zvědavě pozoroval svého žáka, který rudnul v celé tváři, protože se mu všichni posmívali. Tohle byl opravdu hloupý výmysl. "Třeba včera jsem slyšel jednu dobrou výmluvu. Chlapec tvrdil, že jeho Pou měl hlad a tak ho musel nakrmit." celá třída vybuchla smíchy a Louisovi jen cukly koutky, když upřeně pozoroval svého sexy učitele. "Takže jaká je vaše lepší výmluva, pane Tomlinsone?"
"Uhm-" Louis se zasekl a chvíli přemýšlel. "Musím brát pravidelně prášky a proto kontroluji čas, abych věděl kdy si ho mám vzít." řekl nakonec, ale nikdo nemohl tušit, že je to pravda. Pouze Niall, který se zamračil a otočil pohled na svého kamaráda. Viděl v Louisových očích bolest, když se všichni smáli.
"Lou...? Víš, že si to nemusel říkat?" optal se blonďáček a pohladil svého nejlepšího kamaráda po noze. Louis jen přikývl a už nevnímal pana učitele, který šel učit dál. Jen přemýšlel nad tím, kdy si naposled vzal prášek.
"Jsi v pořádku?" zeptal se Niall při konci hodiny, kdy Louis znovu vytáhl telefon, protože mu jeho mozek připomněl, že naposled měl prášek ráno potom co vstal. Další měl mít v půli hodiny. zapomněl.
"Ne-nevzal jsem si včas prášek." vykoktal a upřeně sledoval telefon ve svých rukách. "O dvacet sedm minut."
"Tak si ho koukej vzít, Lou." řekl bloďák jemně a pozoroval jak si chlapec vytahuje prášek a vodu. "Šup. Nechci, aby si tu měl záchvat. Víš, že nevím co dělat?" Louis přikývl a s třesoucíma prstama do sebe hodil prášek, který hned zapil.
"Vy se asi neponaučíte, pane Tomlinsone?" povzdechl si učitel, když viděl, že má Louis znovu na svých stehnech telefon. "No nedá se nic dělat. Po hodině se uvidíme v mém kabinetě." brunet chtěl něco namítnout, ale nakonec si to rozmyslel, protože mu nevadilo strávit čtyřicet minut vedle sexy učitele.