Ostatni tydzień w Busan minął chłopakom bardzo szybko. Rodzice nie mieli żadnego problemu z zaakceptowaniem ich związku. Na szczęście, choć Jungkook podejrzewał, że to zasługa jego brata. Zawsze stał po jego stronie, więc na pewno było tak i tym razem.
Jimin i Hoseok zaczeli pracę w YG Entertainment, mieli więc mniej czasu dla swoich chłopaków. Sprawiło to, że Tae i Jungkook zbliżyli się do siebie. Spędzali czas w mieszkaniu jednego lub drugiego oglądając razem dramy, anime, filmy i wszystko inne, co leciało w telewizji. Chodzili też na zakupy, czasem gdzieś wstępując na mrożony jogurt, lody, czy inne słodkości.
Tym razem siedzieli w jednej z lodziarni w centrum handlowym. Obok ich nóg leżały torby z butami, które postanowili kupić na zbliżającą się jesień. Póki co lato ich rozpieszczało i prawdziwy żar lał się z nieba, ale Kookie lubił mieć wszystko zaplanowane i zrobione krok do przodu.
- Hyung, mogę cię o coś zapytać? - powiedział nieśmiało Jungkook bawiąc się słomką w swoim do połowy wypitym shake'u.
- Jasne!
- Czy ty i Hobi-hyung... No wiesz...
- No wyduś to z siebie. - zaśmiał się starszy
- Czy wy sypiacie ze sobą? - spytał bardzo cichutko i zaczerwienił się.
Usta V rozchyliły się delikatnie, gdyż został zaskoczony pytaniem.
- Tak... - odpowiedział niepewnie.
- A... Jak długo jesteście razem?
Przez chwilę obaj milczeli. Tae musiał wyjąć telefon i sprawdzić to w kalendarzu.
- Dokładnie 927 dni. - powiedział w końcu dumnie. - Niedługo będzie 1000! - zawołał radośnie.
- I... Od dawna ze sobą... No wiesz...
- Od początku.
Kookie o mało nie przewrócił swojego napoju. Teraz był całkiem czerwony na twarzy.
- Do czego zmierzają te pytania? Chcesz się wymienić doświadczeniem? - zapytał wesoło Tae jak najbardziej chętny do tej rozmowy.
- Nie mam czym się wymienić...
- To wy jeszcze nie...?
- Nie. - Jungkook był mega zażenowany w tym momencie. Mógł nie zaczynać tej rozmowy...
YOU ARE READING
I love you ㅐ Park Jimin x Jeon Jeongguk
FanficOstrzeżenie: duża dawka cukru, tęczy, jednorożców i innych tego typu rzeczy