Capitolul 8 Partea 2

14.8K 748 95
                                    

   Leona s-a lăsat ușor în apa fierbinte și a oftat mulțumită când aceasta i-a trecut de umeri. Părul îi era bine prins în creștetul capului pentru a nu-i ajunge în apă iar focul din șemineu răspândea o căldură plăcută care avea să-i permită să stea câteva zeci de minute în apă. O parte din ea regreta că le ceruse servitoarelor să care toate acele găleți pline cu apă fierbinte pe scări doar pentru a-i umple ei vana ovală și mare din fier, dar cealaltă parte din ea, cea care simțea nevoia a câteva minute de răsfăț se simțea mult prea bine pentru a regreta. În plus, știa că mai devreme sau mai târziu avea să se revanșeze. Mereu o făcea într-un fel sau altul.

   Privindu-se în oglinda mare pe care soțul ei insistase să o pună pe peretele opus vanei, tânăra a zâmbit satisfăcută. Să ai un dormitor mare era plăcut. De fapt era chiar mai mult decât plăcut. Toate lucrurile pe care le aranjase după bunul ei plac îi dădeau dormitorului un aer primitor. Sau cel puțin așa i se părea soțului ei care refuzase să mai petrecă fie și o singură oră singur în dormitorul lui de când ea se stabilise în dormitorul vecin. Nu că s-ar fi plâns. Și ei îi plăcea să-și petreacă timpul împreună cu el, la fel de mult cum îi plăcea și lui. Poate chiar mai mult. Cu toate acestea erau momente în care nu-i venea deloc să creadă că relația lor devenise chiar atât de bună.

   Nedorind totuși să se lase pradă gândurilor și-a rotit privirea prin încăpere încercând să caute altceva la care să se gândească. Și a reușit. Privind cu un ochi critic felul în care amenajase odaia, a reușit să-și abată gândurile.

   Patul mare era acoperit cu câteva blănuri călduroase și două cufere ticsite cu haine stăteau unul lângă altul la picioarele lui din față. Masa de toaletă pe care ea avea împrăștiate câteva lucrușoare stătea lipită de unul dintre pereți pentru a susține greutatea oglinzii, iar șemineul care era în dreapta vanei și în stânga mesei de toaletă răspândea căldură spre masa cu cele două scaune care stătea între el și pat. Ușa care făcea legătura între dormitorul ei și dormitorul soțului ei se afla în stânga ei, în peretele de care era lipit patul, iar ușa care ducea spre coridor era situată între masa de toaletă din fața ei și masa cu scaune din mijlocul camerei. Fereastra destul de mare și ea, se afla între șemineu și masa de toaletă. Dacă nu ar fi fost atât de mare, dormitorul ar fi părut foarte înghesuit, dar din moment ce totul era făcut pe măsura soțului ei, începând cu odaia în sine, nici vorbă de înghesuială. În comparație cu fostul ei dormitor, aceasta era de aproape trei ori mai mare. La acel gând Leona cu greu și-a mai putut reține zâmbetul care îi apăruse pe buze în timp ce analiza încăperea.

-Nu! Nu o să mă mai gândesc la asta.

   Dar oricât de mult ar fi încercat să uite trecutul și să privească în viitor, amărăciunea acelei perioade în care ea nu însemnase nimic în ochii soțului ei, pur și simplu nu dorea să dispară. Desigur se chinuia să treacă peste acest fapt, iar noul comportament al soțului ei o ajuta foarte mult, dar evident nu suficient de mult cât să o facă să uite trecutul neplăcut. Dar acum nu avea să se gândească la asta. Acum avea să se bucure de baia fierbinte și pentru un moment, să uite de toate problemele pe care le avea.

   Douglas se făcuse bine de ceva vreme și nu mai avea nevoie de îngrijirile ei, spre marea bucurie a amândurora. Reveniseră la vechea relație de prietenie și au uitat discrepanțele care au apărut între ei în perioada de lui de recuperare. Desigur înainte de asta Douglas își mai ieșise o dată din minți și aproape o înfuriase și pe ea, dar până la urmă s-a rezolvat și acea mică problemă.

   Leona își amintea mult prea bine care a fost reacția lui atunci când ea s-a hotărât să-i spună de bănuielile pe care le avea și de faptul că-l pusese pe Alec să încerce să afle dacă chiar era ceva în neregulă. Douglas o lăsase să termine ceea ce avea de zis, pusese întrebări suplimentare și abia apoi începuse să o certe că nu-l informase mai devreme. Desigur după ce ea îi explicase că nu putuse să-i spună mai devreme din cauza stării lui, el se calmase, dar îi spusese ferm că din acel moment se va ocupa el de situație. Leona i-a cedat fericită acea responsabilitate după ce el i-a promis că nu avea să-l informeze și pe William.

Respect din obligaţie *În curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum