O mana puternica ma zguduie si ma trezesc.
- Fetito ridica-te. Ti-am pus aici niste mancare in caz ca ti-e foame.
Il vad pe urias iesind din camera. Cred ca e dimineata insa una innorata pentru ca lumina ce intra pe fereastra e slaba. Camera in care ma gasesc e una saracacioasa si primitoare, iar zidurile de caramida par umede. Ma ridic. Incep sa mananc painea abia scoasa din cuptor pe care uriasul mi-a adus-o. Nu imi amintesc nimic din ce s-a intamplat inainte sa ma trezesc.
- Multumesc pentru paine, spun eu cu nesiguranta cand ies pe usa si dau cu ochii de urias.
- Aseaza-te, spune el facandu-mi semn catre un scaun. Numele meu este Garen. Avem de discutat destule.
- Unde sunt? Nu imi amintesc nimic.
- Eu te-am gasit intr-o casa din padure. Barbatul cu care erai in casa cred ca era tatal tau, dar a fost ucis in urma unui atac. Cand am venit sa vedem ce se intamplase, atacatorii fugisera deja iar casa era distrusa. Am vazut ca erai inca in viata si te-am scos de sub daramaturi. Ti-ai pierdut memoria, insa poti locui cu mine. In schimb, tot ce iti cer e sa faci parte din tabara mea. Peste jumatate de ora vei lua parte la prima ta intalnire cu ceilalti membrii.
Am intrat inapoi in camera din care am venit. Oare la ce se refera? Cine sunt? Nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul si il vad pe Garen intrand pe usa:
- Haide, imi zice, au sosit.
Zdranganitul ramurilor m-a izbit ca o realitate. Eram in vremuri grele in care lupta cu sabiile era cea mai frecventa.
- Ia loc, fetito, imi spune un soldat. Cum te cheama?
- Nu isi aminteste, raspunde in locul meu Garen. Ii vom pune numele Arly. De astazi ne va ajuta in planurile pe care le-am inceput.
- Dar e doar o fetita! Nu se poate, cine stie ce nazbatii ii trec prin minte!
- Linisteste-te, Calen, o voi supraveghea eu, spune uriasul.
Dupa ce soldatii au discutat cateva lucruri pe care nu le-am inteles mai deloc, Garen imi facu semn si ma iau dupa el pe niste scari care duc intr-un subsol. Dintr-un cufar scoate niste haine foarte frumoase.
- Aceasta va fi armura ta, Arly. Iar aceasta va fi sabia ta, spuse dandu-mi o sabie lunga si subtire. De maine te voi invata cum sa o folosesti.
CITEȘTI
Who am I?
Short StoryMa numesc Arly.. nu prea stiu nimic despre mine, insa viata mea este mult prea imprevizibila ca sa pot sa pierd vremea cautand informatii. Pur si simplu m-am trezit undeva unde nu am mai fost niciodata ca si cum mi-as fi inceput viata de la zero. "...