- Concentreaza-te! striga Garen la mine. Invata tactica inamicului inca din primele sale miscari. Citeste-i in ochi intentiile dar nu te lasa citita la randul tau. Controleaza-ti furia pentru ca de multe ori te aduce intr-o stare vulnerabila.
- Incerc.. dar lupta cu sabia nu pare a fi punctul meu forte, imi iau eu apararea.
- Posibil, dar nu este nici un lucru de neglijat.
Au trecut cam vreo 3 luni de cand Garen m-a lasat sa stau in casa lui. In fiecare zi ma invata sa manuiesc sabia. Pot spune ca progresez, insa ceva din mine imi zice ca nu sabia ma caracterizeaza.
Imi place aici. Armura pe care Garen mi-a dat-o ma imbraca intr-un corset dur care vine ca turnat pe trupul meu firav. O pelerina lunga si inchisa la culoare imi acopera umerii iar picioarele imi sunt imbracate pana sus de niste cizme foarte lungi. Parul meu castaniu si lung este prins delicat intr-o impletitura ce imi tradeaza gingasia.Grupul din care, mai nou, fac parte, mi-a fost descris ca fiind ajutorul acestei societati. De cand am intrat in acest clan, am luat parte la cateva intruniri si am ajutat cativa oameni.
I-am cerut voie lui Garen sa ies sa ma plimb. De cand locuiesc aici, nu am prea investigat imprejurimile, pentru ca am fost oarecum obligata sa stau in casa, fiind protejata de "vrajitori care te citesc si apoi te mint", dupa cum mi-au zis membrii grupului. Din cate stiu de la urias, zona in care ne aflam este aproape cea mai importanta din tinut. Aici, in Harmvale, se gasesc o multime de vrajitori, de tabere care lupta pentru scopuri diferite (cea mai cunoscuta fiind a lui Garen), de leacuri magice si diferite obiecte fermecate. Sa nu mai povestim de negustorii priceputi si pietele imense.
Am luat-o pe straduta principala a cetatii, unde vad o babuta facandu-mi semn sa ma apropii.
- Fetito. Tu esti cea fara memorie?
Ce vrea sa insemne asta? Deja s-a dus vorba prin cetate despre mine? Trebuie ca Garen sa fie un om foarte cunoscut..
- Da, raspund eu mirata. Cu ce pot sa ajut?
- Draga mea Arly, nici nu stii in ce pericol esti. Clanul lui Garen nu se lupta pentru justitie.
-Ce vrei sa spui cu asta? zic, facand ochii mari.
-Te-au mintit, ei sunt asasinii tatalui tau. Fugi din cetate, ei se folosesc de tine pentru ca esti puternica. Daca nu ma crezi, intreaba-te atunci de unde stiu atatea despre tine.
Ce?! De unde stie numele meu? Cine este? Oare sa o cred?
- Chiar ma intreb de unde cunosti atatea despre mine si imi e greu de crezut ceea ce tocmai mi-ai spus, ma trezesc zicand, gandindu-ma la vrajitorii mincinosi despre care mi-a spus Garen. Dar cine esti?
- Poti spune ca sunt o prietena. Acum, fugi, cat de repede poti, nu te intoarce inapoi. Ia acest talisman cu tine. Cand culoarea lui este verde, poti avea incredere. Cand culoarea este rosie, vei sti ca esti in pericol. Ai grija, draga mea Arly.
Ma uit la talisman. Este verde. Imi dau seama de buclucul imens.. Garen m-a mintit, si de-aia m-a obligat sa stau in casa, de-aia mi-a bagat in cap despre "vrajitorii mincinosi"... trebuie sa fug de aici, batrana nu glumeste.
CITEȘTI
Who am I?
Short StoryMa numesc Arly.. nu prea stiu nimic despre mine, insa viata mea este mult prea imprevizibila ca sa pot sa pierd vremea cautand informatii. Pur si simplu m-am trezit undeva unde nu am mai fost niciodata ca si cum mi-as fi inceput viata de la zero. "...