Capitolul 6

42 4 2
                                    

Hei lume, aceasta e autoarea cartii :D. In poza de mai sus am desenat-o pe Arly, ca sa v-o puteti imagina mai bine. Sper ca va place, si daca este asa, nu fiti niste cititori silentiosi, ci lasati-ma sa stiu care e parerea voastra. Acum, sa ne intoarcem la poveste. :*

Uitandu-ma cu atentie la batranul din fata noastra, observ un chip purtat prin multe greutati si experiente din care toti ar putea sa inteve cate ceva.

- Ce sfat as putea sa iti dau asta data, tinere?

-Ei bine.. poate suna nebunesc, dar vreau sa creeez o alianta impotriva lui Garen.

-Ce?! intreb si eu si Herri in acelasi timp.

-Cu totii stim ce lucruri nesabuite face dar nimeni nu actioneaza. Dovada esti chiar tu, Arly, care esti victima in urma acestei situatii.

Oare de ce ii pasa atat de mult de mine..? Pana la urma, nici nu ne cunoastem, decat de o zi..

- Dar e imposibil, Arthur, sunt mult prea multi, spune cu jumatate de gura batranul.

- Nu. Nu asa gandim. Si nici nu conteaza numarul, ci strategia. O putem face! De aceea am venit sa iti cer ajutor. Avem multi prieteni, tu si cu mine. Prieteni vechi care au aceleasi convingeri cu noi si care ne pot ajuta. In plus, detii o gramada de carti vechi cu profetii, cu vraji si alte lucruri folositoare. Nu ne trebuie decat vointa!

- Hei amice! Nu te-am mai vazut de ceva vreme! Dar vad ca te-ai intors cu o tipa, zambeste strengareste un baiat inalt, muschiulos si cu par castaniu.

- Hei, ii intinde Arthur mana ca unui vechi prieten. Si eu ma bucur sa te vad, Doris. Ea e Arly.

- Incantat, imi strange Doris mana. Arthur, am auzit bine? Tocmai intram pe usa cand am auzit ceva de o alianta. Despre ce e vorba?

Il observ pe Arthur cum se stanjeneste si consider ca e momentul sa ii preiau rolul.

- Um... o alianta impotriva lui Garen, daca stii despre cine e vorba, zic eu timida.

Doris ramane cateva secunde cu ochii mari. Deodata, un zambet ii apare pe fata.

- Suna a sinucidere, dar eu ma bag, frate. Stii doar de cand astept sa ma razbun pe ala care te-a umilit atat de tare.

Imi ridic privirea spre vlajgan. Deci nu e prima data cand cei doi au de-a face cu monstrul ala.

- Problema este ca avem nevoie de mult mai multi oameni. Trebuie sa anuntam tot satul asta si sa plecam apoi in celelalte sa dam de stire despre planul nostru. Insa numai cunoscutilor sa le spunem, ca sa nu se auda pe la urechile nepotrivite. Apoi cunostintele aduc alte cunostinte si tot asa, poate avem sansa de a ne forma mult dorita alianta.

- Bun. Ma duc sa le spun si celorlati, ne anunta Doris. Veniti cu mine?

- Sigur, insa nu inainte sa imprumutam niste carti de la Herri. Herri, mi-as dori sa rasfoiesc prima data o carte cu profetii.

Herri ii inmaneaza cartea cu profetii si Arthur incepe sa citeasca urmatoarea profetie neimplinita pana in mmentul de fata.

- "Detinatoarea celor doua puteri va fi rapita de cel mai mare dusman al tinutului, un mare manuitor al sabiei. Ea va fugi si impreuna cu Razboinicul va lupta impotriva dusmanilor. Un mare necaz va fi in lupta.." aici nu se intelege ce scrie, citesc mai departe. "cele doua puteri vor fi folosite si victoria va fi pe maini bune. Insa nu pentru mult timp, pentru ca salvatorii.." iar nu se intelege. Ma rog, cred ca e deajuns. Asta e ciudat. Credeti ca va fi razboi? intreaba Arthur cu o privire pierduta.

Gandeam cu totii acelasi lucru: Garen este dusmanul.

Who am I?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum