2.5

461 20 1
                                    


Gigi szemszöge

Még néhány perc és megtudjuk, bejutottam-e a zsűri házába. Már mondták a neveket, felsorakoztunk a színpadra és ott várjuk, mi, lányok, hogy ki volt elég jó a továbbjutáshoz.

- Sandy Mason – mondják, majd kisétál az undok lány a válogatóról – Gratulálok, Sandy. Bent vagy.

Ms. Utálatos felugrik és természetesen túljátssza a hálálkodó szerepét.

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem érdekel, hogy itt pörög még mindig, mint egy búgócsiga, de az most jobban aggaszt, hogy már csak két hely van. Be kell jutnom. Muszáj. Idén Cheryl a lányok mentora, tehát ő hirdeti ki a szerencséseket.

- Az utolsó előtti név következik – néz körül jelentőségteljesen – Gigi Bieber. Gratulálok.

Ez az! Megcsináltam! Én is nekikezdek a hálálkodásnak, majd kirohanok a színpadról és azonnal tárcsázom Demi számát.

- Gratulálok, kislány. Úgy tűnik találkozunk még – szól oda bunkón Sandy, majd elsétál mellettem. Most aztán tényleg vissza akartam neki szólni, de közben felvették a telefont. Elmesélem barátnőmnek a jó hírt, ő továbbadja Chernek és együtt ujjongunk.

Egy hét múlva a szereplésem van, úgyhogy másnap el is kezdek gyakorolni. A közös próbatermünket most én kaptam meg, két órára, szóval a zongorának támaszkodva válogatok a kották közül. A hely egyébként nagyon jól néz ki, olyan, mint egy táncterem, 2 oldalt faltól falig tükrök és az egyik sarokban egy zongora.

Ahogy elkezdek örülni annak, hogy megtaláltam a dalomat, bekopog valaki az ajtón.

- Zavarok? – Nézek hátra és megpillantom Harry Stylest.

- Dehogy, gyere csak. Dalt válogatok. Pontosabban, azt hiszem, már megtaláltam – tanulmányozom a kottát, majd odanyújtom Harrynek.

- Love On Top? – húzza fel a szemöldökét és szinte már gúnyosan kételkedve néz rám.

- El tudom énekelni! – háborodok fel talán túlságosan is.

- Akkor lássuk – villantja rám ördögi mosolyát.

- Mi? Nem. Még egyszer sem néztem bele, csak most döntöttem el, hogy ez lesz, és...

De ekkor már Harry a hangfalakat szereli, amiből elkezdődik Beyoncé Love On Top-ja.

Igyekszem magabiztosságot sugározni, miközben éneklem, de megijeszt, hogy még most csinálom először.

„Honey, honey
I can see the stars all the way from here
Can't you see the glow on the window pane?
I can feel the sun whenever you're near
Every time you touch me I just melt away"

A refrén utáni résznél Harryre nézek és várom, hogy most ő mutassa meg magát. Elfogadja a kihívást és elénekli a következő részt.

„Baby, Baby
I can hear the wind whipping past my face.
As we dance the night away.
Boy your lips taste like a night of champagne.
As I kiss you again, and again, and again and again."

A második refrén már duóban megy, közben keringünk a zongora körül, és meg kell, hogy mondjam, remekül szólunk együtt. A hangunk tökéletesen kiegészíti egymást.

Another WorldWhere stories live. Discover now