Sosem értettem a szüleim logikáját, bár szerintem nem vagyok ezzel egyedül. Felhívtam őket, hogy közöljem; márpedig én igenis el akarok menni arra a turnéra. Erre az volt a válasz, hogy rendben, nagyon örülnek neki. Majd amikor azt hittem, hogy megbízhatok anyában és nyugodtan elmesélhetem neki, hogy mi történt, teljesen kipörgött. Hogy nem lehetek annyira hülye, hogy egy fiú miatt képes lennék itt hagyni mindent. Nem fogta fel, hogy nem csak ezért lenne jó elutazni. Egy turné hatalmas lehetőség bárkinek, főleg Selena Gomezzel.
Mindegy, végül addig győzködtem őket, hogy beleegyeztek. Ám a kemény dió még csak most jön. A bátyám. Selena azt mondta, hogy elintézi, de nem lenne helyes, ha ő vinné el a balhét helyettem. Ezt a meccset nekem kell lejátszanom.
Mivel vége az X-factornak, ismét közös lakáson osztozkodunk Justinnal. Most pedig bejelentem majd, hogy lelépek. De jó.
Nincs már kedvem várni a megfelelő pillanatra, főleg mert este meg akarom nézni Sel egyik próbáját, hogy lássam mire számíthatok. Finoman bekopogok J szobájába.
- Gyere - hangzik fel a válasz.
- Szia... - kezdek bele, mire leteszi öléből a laptopot és megpaskolja maga mellett az ágyat - Beszélhetnénk?
- Hogyne - néz rám aggodalmasan - Történt valami? Harryről van szó?
- Honnan tudsz te Harryről? Na jó, ez most mindegy, nem ez a lényeg - hessegetem el a gondolataimat - El szeretnék menni Selena turnéjára. Mint sztárfellépő. Igazából ő hívott el és először nem tartottam jó ötletnek, de azóta átgondoltam a dolgokat és szerintem jót tenne nekem. Már anyáékkal is beszéltem.
- Selena turnéja három hónap - mondja teljesen nyugodtan - Három hónapon át tart - ismétli önmagát, hogy nyomatékosítson.
- Tudom, de Justin, ez egy hatalmas lehetőség a számomra - ejtem ki a kulcsszavakat a számon - és talán nem bánnám, ha elszakadhatnék innen egy kicsit.
Miközben elsorolom az érveket szinte rá se nézek, tekintete viszont lyukat éget a mellkasomban.
- Képes lennél itt hagyni mindent? - húzza össze a szemöldökét - Három hónapig nem találkoznánk. Anyáékkal sem találkoznál. Plusz három teljes hónap utazás és munka. Még tizennyolc sem vagy! - válik ingerültté.
- J, a szüleink belementek, te miért nem tudsz?! - fakadok ki most már én is.
- Én nem bírok ki nélkületek annyi időt. Te is elmész és Sel is. Eddig minden turnémra magammal vittelek, ha nekem volt valami - hallom meg a kétségbeesést a hangján - De nem tagadhatom meg ezt tőled. Valahogy majd megbirkózok vele, asszem.
A karjaiba vetem magam és szívem kezd megnyugodni. Hálás vagyok Justinnak, amiért engem helyez előtérbe és nem saját magát. Életem legjobb vagy legrosszabb negyedéve áll előttem.
Felkapok magamra egy felsőt, rá egy zakót és hozzá egy latex nadrágot. Ez az április kikészít, döntse már el az időjárás, hogy tavasz szeretne-e már lenni!
A bátyám ragaszkodott hozzá, hogy az egyik limója elvigyen a stadionig, úgyhogy ahogy kiszállok megrohamoznak a fotósok, riporterek. Mikor keresztülmegyek a biztonsági őrökön és beérek a színpad mellé a próba már javában folyik és Selena éppen a Good For You-t nyomja.
Nagyon szeretem ezt a számot, úgyhogy ösztönösen tapsba kezdek, ma még egyedül a nézőtéren. Selena rám vigyorog és lesétál a pódiumról egyenesen hozzám.
KAMU SEDANG MEMBACA
Another World
Fiksi Penggemar"Eljött az idő. Ez most az én pillanatom. Még két perc a kezdésig. Két perc, aztán ki kell mennem megmutatni, hogy ki is vagyok. Nem azt, hogy kinek testvére vagyok. Lassan elsötétülnek a fények, a színpadon pedig felcsendül a One Direction és az...