Demi problémája így megoldódott, én viszont egyre idegesebb vagyok a mai szereplés miatt. Először a duetten esünk túl, utána jön a saját produkció.
Jack köszönti a nézőket, míg én hátul, a backstageben tördelem a kezem a közönséget fürkészve.
Mi a másodikak vagyunk, így végül is van időnk, még felkonferálják a zsűrit, elsorolják a nyereményeket, aztán elkezdhetünk készülődni.
Az első pár valami nyolcvanas évekbeli dalt ad elő retró szerelésben.
- Nálunk jobbak leszünk – jegyzi meg partnerem, miközben meredten figyeli az aktuális előadást. Sőt, szerintem szugerálja is őket a szemével, hogy rontsák el. Amilyen csinos ez a lány, olyan ijesztő.
Mi Nicki Minaj és Rihanna közös slágerét, a Fly-t fogjuk elénekelni. Felosztottuk a részeket igazságosan, így neki is kell benne rappelni és nekem is.
A bemondó srác már a zsűrihez beszél, így tudjuk, hogy nekünk is indulnunk kell a helyünkre, ahonnan bemegyünk majd. Az egész színpadot csak két reflektor fogja megvilágítani. Kettő hatalmas lépcsőt rakattunk be középre, aminek a tetején meg lehet állni. Ott leszünk Sandyvel, és szép lassan a szám közben lesétálunk majd. Gyönyörű ruhát kaptunk, az övé egy hosszú feszes fekete csipkeruha, amihez kesztyűje is van, az enyém pedig egy térd fölé érő A-vonalú tüdőszoknya, amihez van egy pánt nélküli haspóló. Szintén mindkettő csipke. A hajunkat csak beszárították, viszont szerintem sose volt még ekkora szempillám, mint amilyet most csináltak.
Nos, mi jövünk. Kialusznak a fények, ezalatt mi felmegyünk a lépcső tetejére. Indulhat a zene.
Úgy érzem, megtettük, ami tőlünk tellett. Most már csak a szólóm van hátra, de az majd a második felvonásban kap helyet, addig még lesz legalább öt reklám is.
Beslisszolok az öltözőbe és felveszem a kirakott szettet. Ezúttal egy csillogó rövid ruhát kapok, aminek hosszú ugyan az ujja és nincs nagy kivágása sem, viszont épphogy takarja a fenekem. Utána jöhet a sminkes és a fodrász. szegényeknek most, hogy mindenki kétszer énekel elég sok lehet a dolguk. A hajam begöndörítik és feltűzik, majd kapok egy hajpántot bele. Utálom a hajpántokat és a hajráfokat is, de ez tényleg szép.
Behallatszik, ahogy Sandy műsora megy odakint. Nagyon jó, szerintem most a legjobb.
Most nekem kell színpadra lépnem. Ugrok néhányat a falak mögött, míg lemegy a kisfilmem, hogy a stresszt levezessem, ugyanakkor fel is pörgessem magam.
Lassan megnyílik előttem minden és kisétálok a közönség elé.
Nem volt rossz a zsűri szerint sem, csak szokásos. Nem elég a versenyhez, sokkal jobbak vannak már itt. Tudom.
Jason végül ideért a fellépésre, így Demi csinált egy hatalmas – zökkenőmentes – showt.
Kényelmetlenül érzem magam, mikor ki kell sétálnunk az eredményhirdetéshez. Én ma hazamegyek, érzem. De nem baj. Mosolyogva nézek körbe és megállapodik a szemem a barátaimon. Egy VIP részlegben ülnek, pontosabban most állnak a fiúk, Demi és időközben megérkezett Cher. Mikor Jack elkezdi a felsorolást, még mindig mosolyogva lehajtom a fejem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Another World
Fiksi Penggemar"Eljött az idő. Ez most az én pillanatom. Még két perc a kezdésig. Két perc, aztán ki kell mennem megmutatni, hogy ki is vagyok. Nem azt, hogy kinek testvére vagyok. Lassan elsötétülnek a fények, a színpadon pedig felcsendül a One Direction és az...