II/5

177 15 0
                                    

Louis szemszöge:

Oké, nem tenném meg, ha nem lenne muszáj. De a menedzsmentünk elvárja, hogy az X-faktor idei nyertesével menjünk turnéra, miután Selena Gomez már lestoppolta Justin Bieber kishúgát, aki történetesen szintén az X-faktor egyik versenyzője volt. Szóval most várok, hogy Sandy felvegye a telefont és totálisan beégethessem magam a tegnap este után.

- Louis? - Szól bele meglepetten a készülékbe.

- Sandy, igen, szia - köszönök neki. - Szóval az a helyzet, hogy hamarosan egy rövid, egy hónapos turnéra indulunk, és a menedzsmentünk arra gondolt, hogy lehetnél a sztárfellépőnk. Nem mindenhol, csak néhány városban.

- Hát, nem mondom, hogy most nem leptél meg - nevet bele a telefonba. - Ez igazán megtisztelő egyébként. Nos, nem tudom, akkor találkozzunk valahol esetleg, vagy lesz valami megbeszélés, vagy hogy is szokott ez működni?

- Holnap lesz az első próbánk a fiúkkal, ott lesz mindenki, ha eltudnál jönni, az lenne a legtökéletesebb.

- Akkor megbeszéltük, holnap - tenné le a telefont, mikor megállítom.

- Hé, Sandy, ami a tegnap estét illeti... - Kezdek bele.

- Nyugi, tudom - előz meg. - Ki voltál készülve Eleanor miatt, kicsit sokat is ittunk, ráadásul én vagyok az ügyeletes szemét ribanc a társasági körödben. Nem beszélünk róla.

- Nem vagy a...

- Lou, hagyd. Egyébként is kialakulóban vagyok valakivel, úgyhogy én is elvetettem a sulykot kissé az este... - Magyarázza,

- Ó, oké. Rendben, hát akkor szia - mondom, majd kinyomom a mobilt. Hát ez fura volt.


Harry szemszöge:

Idegesen bámulom magam a tükörben, mint egy kisfiú, aki az első randijára készül. Bár így lenne. Mikor Gigi felhívott tegnap, meglepve csaptam le az alkalomra, pedig kifejezetten azt beszéltük, hogy egy baráti ebédre megyünk el, ahol meg tudunk beszélni mindent. Mégis reményekkel tele dobom most fel a kalapom a fejem tetejére, azt a feketét, amit majdnem féléve ilyenkor még annyira szeretett.

Az apró, régies kajáldába belépve Ő már ott ül az egyik asztalnál, ami gondosan el van bújtatva az ablakok elől. Senkinek nem hiányoznak a vakuk.

- Szia - foglalok helyet a vele szemben lévő széken.

- Szia - mosolyog rám kedvesen.

- Régóta vársz?

- Nem, igazából Cherrel jöttem, mert ő meg úton volt máshová.

- Ó, értem - bólintok, majd úgy ítélem meg, hogy itt az ideje belecsapni a lecsóba. - Nézd, nagyon sajnálom a Justinos dolgot, én gondoltam rá, hogy elmondom, és őszintén őrlődtem rajta, aztán beszéltem vele is, és nem tudtam... - magyarázom, majd félbeszakít.

- Harry. A bátyámnak problémái vannak, de ezt te nem tudhattad. Sőt, ami azt illeti, ő sem igazán akarja magának beismerni - fordítja félre a fejét. - Én nem akarom, hogy rosszban legyünk, Harry.

- Én sem, természetesen - bólogatok sűrűn.

- Igazán szükségem van most rád - néz rám félve, nekem pedig akaratlanul is boldog vigyor ül ki az arcomra. - Mármint, mint barát - teszi hozzá, én pedig legszívesebben kivetném magam az ablakon felettünk, de nem hagyhatom, hogy lássa, mit gondolok, ezért továbbra is mosolygok rá.

- Persze - préselem ki a fogaim közt. Hát, ez is jobb, mint a semmi. Épp a legjobbkor, megérkezik a pincér, aki felveszi a rendelésünk. Gigi kér egy menüt, leves nélkül, extra tartárral, én csak egy gyrost hagyma nélkül, ezután a pasi ott hagy minket.

Another WorldTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang